וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל כפול: ארבעה ימים לאחר מות אביו, מתה אמו של שולי רנד

25.7.2016 / 13:48

טרגדיה במשפחתו של השחקן והיוצר: אמו, בלהה אדלה, מתה היום, ארבעה ימים לאחר שמת אביו, פרופ' יעקב פנחס רנד, חתן פרס ישראל לחקר החינוך. "זו הפתעה מוחלטת", אומר דניאל, בנו של שולי רנד, "עד היום האחרון הם אהבו אחד את השנייה"

שולי רנד. באדיבות התו השמיני,
שולי רנד/באדיבות התו השמיני

אבל כפול במשפחתו של השחקן, הזמר והיוצר שולי רנד: אמו, בלהה אדלה, הלכה לעולמה היום (שני), וזאת ארבעה ימים לאחר שהלך לעולמו אביו, פרופ' יעקב פנחס רנד, חתן פרס ישראל לחקר החינוך לשנת 2001 ופרופסור לחינוך באוניברסיטת בר אילן. הוא כיהן במספר תפקידים הציבוריים, בהם יו"ר המועצה הציבורית למען הילד המפגר במשרד העבודה והרווחה, חבר המועצה להשכלה גבוהה בישראל וחבר המועצה להשכלה גבוהה (יהודה ושומרון), פרסם עשרה ספרים וכ-70 מאמרים בנושאי פסיכולוגיה וחינוך, והיה ממייסדי ארגון ההורים לילדים עם תסמונת דאון "יתד". בני הזוג יעקב פנחס ובלהה אדלה נישאו בשנות החמישים, ובנוסף לשולי רנד, הזוג הביא לעולם גם ארבע בנות.

"זו הפתעה מוחלטת", אומר לוואלה! תרבות דניאל נכדם, בנו של שולי רנד. "ברביעי בלילה-חמישי בבוקר סבא נפטר, ולפני כשעתיים סבתא נפטרה. בשנים האחרונות שניהם לא היו במיטבם. לסבתא היה בעיה בריאה, אבל היא תיקשרה היתה בסדר, היתה בעניינים וידעה כל מה שקורה. הם היו נשואים באושר כשישים שנה. עד היום האחרון הם גרו ביחד ואהבו אחד את השנייה". "בצער רב וכאב גדול נפטרה הבוקר אימנו היקרה, ימים בודדים לאחר לכתו של אבינו, ככתוב 'הנאהבים והנעימים בחייהם ובמותם לא נפרדו'. אנו מודים לכולם על התמיכה והתנחומים בימים הלא פשוטים אשר עוברים על המשפחה", מסר רנד.

מוקדם יותר החודש, זכה רנד בן ה-54 בפרס מפעל חיים ליוצרים בתרבות היהודית מטעם משרד החינוך. זמן קצר לאחר מכן, נשמעו במערכת הפוליטית קולות הקוראים לביטול הפרס בעקבות הפרסום כי הזמר הודה בעבירה של גרימת חבלה ברשלנות לאשתו מיכל בת שבע. לפי כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי משטרת ירושלים לבית משפט השלום בעיר, בנובמבר 2013 ניסה רנד לקחת מידי אשתו שקית השייכת לו ובין השניים התפתח מאבק, שבמהלכו נפלה לרצפה. כתוצאה מכך נגרמו לה חבלות שונות, ובהן שפשופים ואדמומיות בצווארה ובשכמות.

seperator

(עדכון אחרון 16:42, בהכנת הידיעה השתתפה דנה ירקצי)

  • עוד באותו נושא:
  • שולי רנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully