וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפך מקטסטרופה: להקת האינדי-פופ יומי זומה תגיע להופעה בישראל

1.8.2016 / 7:46

להקת הדרים-פופ הניו​-​זילנדית שנבחרה על ידי הגרדיאן כאחת התגליות הגדולות ביותר של 2014 תגיע להופעה בתיאטרון תמונע בתל אביב

בדיוק לפני שנה פיללנו שזה יקרה, והנה המשאלה שלנו מתגשמת: הרכב האינדי העולה יומי זומה יגיע למופע אחד בתיאטרון תמונע בתל אביב ב-9 באוקטובר.

מבין השמות שנבחרו על ידי הגרדיאן כעשרים התגליות המוזיקליות הגדולות של 2014, הסיפור של הלהקה הניו​-​זילנדית ​הוא ככל הנראה המיוחד ביותר. מאז שהוציאה את EP הבכורה שלהם,​ ההתפתחות של יומי זומה לכדי הלהקה שהיא היום הית​ה​ לא טבעית ולא ברורה​.​ חברי הלהקה גדלו ביחד לאורך בקרייסטצ'רץ', ניו זילנד​,​ ומיד לאחר שסיימו תיכון​ ​עברו בנפרד לפריז, ניו יורק ואוקלנד​,​ ​ומאז היצירה שלהם נעשתה בחילופי מיילים, כשכל אחד מקליט ושולח את ביצועו לאחר.

כך החל המסע של הלהקה והוביל אותה לחתימה לא צפויה בלייבל הבוטיק הניו-יורקי Cascine ולהוצאת אי.פי שזכה לשבחים בגרדיאן, ​ב​פיצ'פורק וכמעט בכל כלי תקשורת מוזיקלי על המפה, כולל פרגון רחב מהתקשורת הישראלית. אבנר שביט כתב כאן בוואלה! תרבות: "כשמאזינים לשירי הדרים-פופ של ההרכב ושוקעים בתוך התוגה המתוקה שלהם, שיש בה בעת ובעונה אחת משהו נונשלנטי ומחויב, מלנכולי ומלא שמחת חיים, תמים וממזרי, קלאסי ועתידני". לאחר מכן ההרכב אף הוזמן לפתוח את מופעי האצטדיון של לורד וג'ימי XX.

יומי זומה ​תופיע לראשונה בישראל​ בעקבות צאת אלבום הבכורה המדובר "Yoncala"​, בחודש מאי האחרון. האחראים על הפקות האירוע הם ZUZZ Agency ו-Auris Media. כרטיס במכירה מוקדמת יעלה 129 ש"ח ובקופות ביום המופע 150 ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • יומי זומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully