וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל אמדורסקי מתייצבת לצד עדי ביטי: "הביקורת על זמרות צעירות היא צביעות"

3.8.2016 / 8:12

עדי ביטי זוכה לחיזוק בעקבות הסכסוך המקוון עם עידן עמדי. אמדורסקי לוואלה! תרבות: "שכל אחת תעשה מה שבא לה, אם ההורים מרשים"

צילום: תומר מונטה, בימוי ועריכה: אדם דויטש, הפקה: ADOM

(בסרטון: הקליפ של עדי ביטי לשיר "ירח מלא")

seperator

"שכל אחת תעשה מה שטוב לה, העיקר הבריאות", אומרת לוואלה! תרבות תרבות הזמרת מיכל אמדורסקי, בהקשר לתופעת הזמרות הנערות שמופיעות באופן פרובוקטיבי וזוכות לביקורות על כך, ובהן עדי ביטי ונועה קירל. גם אמדורסקי ספגה ביקורות שליליות רבות בעקבות הביגוד המועט שלה בהופעותיה מעל המסך והמילים הפרובוקטיביות שבלטו כבר בלהיט הפריצה שלה "חייל שלי": "תפרוק את הנשק חייל שלי, תפרוק אותו לתוך גופי", וזאת למרות שלא היתה נערה כשיצא שיר זה.

"לי יש ילדה בת 15, אני רואה את ההשפעות על הבת שלי, ואת מה שהן צופות ב-MTV מהבוקר עד הלילה. אני חושבת שהביקורות על הזמרות הצעירות זה קצת צביעות. אנחנו לא במקום לחסום מהן את הדברים האלה. זה קצת צביעות שאם זה בא מהארץ אז זה פרובוקטיבי, ואם זה מגיע מחו"ל זה בסדר. מאז ומעולם זה נחשב בעיני צביעות. כשמדונה מתנשקת עם אחת מהרקדניות שלה על הבמה ו-60 אלף ישראלים עומדים על הרגליים ומוחאים לה כפיים, אם זה היה בא ממני היו סוקלים אותי בכיכר העיר באבנים", אומרת אמדורסקי לוואלה! תרבות.

- כשהועברו בעבר ביקורות על הופעתך הלא חסודה ועל הוראות פריקת הנשק - לא היית נערה. כאן מדובר בבנות עשרה. האם יש מבחינתך איזשהו גבול?

"מה זה 'בגדים לא צנועים'? כשילדה בת 15 הולכת לים עם ביקיני זה בסדר? עם אמא שלה מרשה לה, אז זה בסדר מבחינתי. ממש ככה. זה הכל עניין של חינוך של ההורים. אני לא יכולה לצפות למשהו אחר, כשזה מה שהן מקבלות בפנים כל היום. האם יש לזה גבול? יש גבול גם מהצד השני. ראיתי כתבה על נערות חרדיות שמתחתנות בגיל 15, שזה אסון מבחינתי הרבה יותר גדול מנערה שהולכת לים עם ביקיני. להכניס ילדה בת 15 להיריון מבחינתי זה שווה ערך לאונס. זה הרבה יותר חמור מבחורה ששרה שירים ולובשת ביקיני".

עוד באותו נושא

עידן עמדי נגד עדי ביטי:"את התקפי הקנאה והדיכאונות ביטי כנראה תחווה לבד". ביטי: "זה מה שנהוג בעולם"

לכתבה המלאה
מיכל אמדורסקי. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
"זה קצת צביעות שאם זה בא מהארץ אז זה פרובוקטיבי, ואם זה מגיע מחו"ל זה בסדר". מיכל אמדורסקי/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

בנוסף לשטף הביקורות ברשתות החברתיות על עדי ביטי, כתב עליה הזמר עידן עמדי בפייסבוק בעקבות הקליפ "ירח מלא": "כששואלים אותה אם היא לא חושבת שזה פרובוקטיבי לגילה, התשובה היא 'זה מה שקורה כרגע בעולם'. בעולם הזה שאנחנו עסוקים בלשפוט אותה או את ההורים שלה שכחנו שזה מגרש המשחקים שאליו היא נזרקה מגיל קטן. הדבר העצוב הוא שהיא לא מבינה את הנזק. אני בספק אם ההורים מבינים. גיא פינס ישדרו ויעשו יחסי ציבור מעולים. זה אחלה צהוב למכונה. את הדאונים, התקפי הקנאה והדיכאונות ביטי כנראה תחווה לבד. בסופו של יום מתחת לאיפור, לכוריאוגרפיה מאמריקה, ולמיליוני הצפיות ביוטיוב, יש ילדה, ביישנית עדיין שמנסה להוכיח לעולם שהיא כבר גדולה".

בתגובה לדבריו, העלתה ביטי סטטוס משלה בפייסבוק ובו טענה כי העריצה את עמדי בעבר אולם בעקבות דבריו "הפסיד אותה". "מאוד התפלאתי מתגובתו של עידן", כתבה. "הוא מכיר אותי כבר מלפני כמה שנים ויצא לנו להופיע ביחד עוד כשהייתי בת 11. הוא קצת זכה לראות את התשוקה שיש בי להופיע ולבטא את עצמי כאומן וזמרת. איש לא זרק אותי בכח בגיל שלוש לבמה ואמר לי להופיע! אני חושבת שבהחלט יש לגיטימציה לקליפ כזה, אין בו שום דבר פסול ולא הגון כמו שאין שום דבר פסול בללכת עם בגד ים לים כי זה מה שנהוג בעולם. אין בקליפ דברים שלא הולמים את גילי וניתן לראות בכל מקום בנות שלבושות באותה הצורה. מי שחושב אחרת הוא היוצא דופן! צר לי להגיד שמי שלוקח את הקליפ למקום פרובוקטיבי צריך קצת לבדוק את עצמו. הקליפ כולו העצמה לגיל הנעורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully