וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שרה X מילס פורשת מהוצאת סרטוני הקפצת חזה לצלילי יצירות קלאסיות

15.8.2016 / 7:24

צער וכאב בעולם הבידור: דוגמנית הקעקועים שרה X מילס הודיעה כי לא תוציא יותר סרטונים בהם היא מקפיצה את שדיה לצלילי יצירות קלאסיות. מילס תוציא את שתלי הסיליקון שלה ותתמקד מעתה באורח חיים בריא

צילום מסך

עולם התרבות והבידור מוכה בתדהמה: דוגמנית הקעקועים שרה X מילס, הודיעה כי לא תוציא יותר סרטונים בהם היא מקפיצה את שדיה לצלילי יצירות קלאסיות. מילס החליטה להוציא שתלי הסיליקון שלה ולהתמקד מעתה באורח חיים בריא. הקטנת החזה, מסרה מילס, מרגישה לה כמו הורדת המדים של עבודה שהיא כבר איננה עוסקת בה יותר.

מילס, חשפנית לשעבר בת 27 שעברה השתלת חזה, החלה לפני כשנתיים להעלות סרטונים שזכו למיליוני צפיות ובהם היא מניעה את שדיה לצלילי יצירות קלאסיות, הראשון שהכניס אותה לתודעה היה לצלילי "מוזיקת לילה זעירה" של מוצרט, ואחריו היו סרטוני הקפצת החזה לצלילי "לאליזה" שהלחין לודוויג ואן בטהובן, לצלילי מזמור חג מולד "Jingle Bells" בעודה עטויית חזייה עם פעמונים ועוד.

מילס מסרה לתקשורת כי שתליה הענקיים גורמים לה להרגיש חולה וכי הם מפריעים לדימוי העצמי שלה. לדבריה, שלושה חודשים לאחר ההשתלה, היא פיתחה "חרדה, בעיות עיכול, כאבי פרקים" ומחלות נוספות. למרות שזכתה לתהילה דרך שדיה, היא מקווה כי השפעתה תמשך גם בלי שתלי הסיליקון. היא הזמינה את מעריציה לעקוב אחר תהליך הקטנת החזה שלה בהמשך חודש זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully