וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העלאת מחירי הכרטיסים לקווין ואדם למברט – חזירות"

15.8.2016 / 12:15

בעקבות ההודעה על העלאת מחירי הכרטיסים להופעה, שתתקיים בספטמבר הקרוב בפארק הירקון, מגיבים מעריצים וגורמים בשוק בזעם. "לא מספיק מה שהם הרוויחו? זה לא ראוי"

אימג'בנק GettyImages

בסרטון: קווין ואדם למברט מברכים את המעריצים לקראת בואם לישראל

seperator

חמדנות או אינפלציה טבעית? הבוקר (שני) הודיעו מפיקי המופע של קווין ואדם למברט על העלאת מחירי הכרטיסים. בהודעה לעיתונות שנשלחה ממשרד יחסי הציבור של המופע, נמסר כי החל מ-21 בחודש תחול עלייה של 50 ש"ח לכרטיסי הדשא למופע, שיתקיים ב-12 בספטמבר בפארק הירקון בתל אביב. עלייה זאת היא על רקע העלאה קודמת נוספת במחירי הכרטיסים לגולדן רינג, שמחירם עמד בעת ההכרזה על מכירת הכרטיסים מ-640 ש"ח ל-795 ש"ח.

"המפיקים הגזימו", אומר דורון אדדי, מעריץ אדוק של קווין, לוואלה! תרבות. "הם לקחו את אחד המופעים הכי זולים שהיו בסביבה, שמיועד ל-10 אלפים איש ואפשר גם להרוויח עליו עם 10 אלפים איש, והצליחו להביא 40 אלף איש בלי להתכוון בכלל. הבעיה היא שהם מנצלים את זה ועכשיו מחירי הכרטיסים איבדו פרופורציות. מי שעשה רווח של מיליון רוצה להרוויח 5 מיליון וזה משפיע על הכיס. נכון שכל דבר זה עניין של היצע וביקוש, אבל לא פייר לנצל את זה, זה מגעיל. למה להיות חזיר? אנשים קנו בשבוע הראשון לגולדן רינג ב-640 שקל. אחרי שבועיים כאשר ראו את גודל הביקוש המחירים קפצו ל-800 ש"ח והמפיקים דיברו על 'הקצאה נוספת' של כרטיסים לגולדן רינג. מה זה 'הקצאה נוספת'? אם יש שטח של 100 מטר לגולדן רינג ההקצאה הנוספת היחידה שאפשרית היא הגדלת הגולדן רינג. זו המצאה ישראלית, מדינת הפטנטים.

עוד באותו נושא

עכשיו זה רשמי: קווין ואדם למברט יופיעו בישראל

לכתבה המלאה
קווין ואדם למברט. AP
"גולדן רינג זו המצאה ישראלית, מדינת הפטנטים". אדם למברט וקווין בהופעה/AP

אדדי מוסיף כי היה בהופעה של קווין ואדם למברט בפדובה שבאיטליה ביוני האחרון, ורכש כרטיס לגולדן רינג בהופעה ב-93 יורו בלבד. "ההופעה בארץ עולה כמעט כפול", הוא אומר, "במחיר של גולדן רינג בארץ אפשר כמעט לרכוש כרטיס לגולדן רינג באיטליה פלוס כרטיס טיסה חזרה. הרווח של מפיקי המופע בארץ הולך להיות עצום, אז למה להגזים במחיר הופעה של להקה, שרק שניים מההרכב המקורי שלה עדיין נותרו בה?!"

אדדי ממש אינו היחיד שכועס על העלאת המחירים. "העלאת מחירי הכרטיסים לקווין ואדם למברט – זו חוצפה", אומר גורם בכיר בתעשיית המוזיקה, "עכשיו כשהמכירות עובדות יפה אז מעלים מחיר? כדי להרוויח עוד קצת כסף? לא מספיק מה שהם הרוויחו? זה לא ראוי לדעתי, ולא זכור לי עוד מקרה כזה בעבר".

עליית המחירים לכרטיסים לקווין ואדם למברט היא על רקע ההערכה בתעשייה כי המפיק אפלבוים הפסיד כספים על ביטול הופעתו של פארל וויליאמס בארץ. אפלבוים, מעריך גורם הבקיא בשוק המופעים, "הפסיד מאות אלפי שקלים מהביטול, בין השאר על הוצאות על פרסום וייתכן כי גם על מקדמה לפארל וויליאמס. אני מניח שוויליאמס לא ביטל כי האמן לא רצה לבוא אלא כי הוא לא מכר מספיק כרטיסים, ולכן אני מניח שוויליאמס לא החזיר את המקדמה שהוא קיבל".

מפיק מתחרה אומר: "טבעי שהמפיק ירצה למקסם רווחים, וטבעי שהקהל יחליט אם הוא קונה או לא קונה. אני עושה את זה אחרת: אני מודיע מראש בפתיחת המכירה שעד יום מסוים זה מחיר הכרטיס, ומיום אחרי זה מחיר הכרטיס עולה".

טרם התקבלה תגובת ההפקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully