וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמיש מבחינה מילולית: ריאיון עם קולמן דומינגו לקראת חזרת "אימת המתים המהלכים"

אביעד קדרון, לונדון

19.8.2016 / 0:00

איך האחוזה במקסיקו נשרפה כל כך מהר? האם ויקטור סטרנד גיי? ומה כל כך מיוחד בו? קולמן דומינגו, השחקן מאחורי אחת הדמויות המסקרנות של "אימת המתים המהלכים", בריאיון מיוחד

כתב: אביעד קדרון, עריכה: מיכאל ברגמן

קולמן דומינגו מחוייך. נראה שדי טוב לו. ומה כבר יכול להיות רע? דומינגו נמצא רגע לפני שהקריירה שלו תתפוצץ בקול רעם גדול. אני נפגש עם דומינגו לרגל חזרת העונה השנייה של "אימת המתים המהלכים", שבה הוא מגלם את ויקטור סטרנד, דמות שהגיחה באמצע העונה הקודמת והפכה לאהובה במיוחד. אולם בתחילת אוקטובר עתיד להגיע לאקרנים "הולדת אומה", סרטו המדובר של נייט פרקר שעוסק במרד של עבדים שחורים במאה ה-19. הנבואה אמנם ניתנה לשוטים, אבל בשלב זה "הולדת אומה" נחשב למועמד בכיר במירוץ לאוסקר הבא (למרות סערת האונס שבה מעורב פרקר). לא מפתיע אם כן, שדומינגו שמככב בסרט, נראה רגוע. ההיסטריה הגדולה עדיין לא החלה.

עד כה, הקריירה של דומינגו בן ה-46 התמקדה בעיקר התיאטרון. דומינגו אמנם השתתף בסרטים כמו "סלמה" ו"המשרת" אולם את המצרכים בסופמרקט הוא רכש הודות להשתתפות בהפקות תיאטרון בברודוויי ובאוף-ברודוויי. הצגת היחיד האוטוביוגרפית "A Boy and His Soul" שכתב ושהועלה בשנת 2010 באוף-ברודוויי זיכתה אותו בפרס מטעם הליגה ההומו-לסבית נגד השמצה (GLAAD). צפו בריאיון עמו.

seperator

המחצית השנייה של העונה השנייה לבית "אימת המתים המהלכים" תשודר בישראל החל מה-22 באוגוסט בערוץ AMC שמשודר ב-HOT וב-yes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully