וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיה: "ככל שידוע לי, אין תביעה"

22.8.2016 / 14:04

הזמרת האוסטרלית התייחסה בחשבון הטוויטר שלה פעם נוספת לבקשה להגשת תביעה ייצוגית נגד הפקת המופע שלה בישראל. "אולי מדובר בכתב צהובון משועמם?", תהתה

צלמים זמניים מורשים

ההופעה של סיה בפארק הירקון מסרבת לרדת מסדר היום. הזמרת האוסטרלית התייחסה בחשבון הטוויטר שלה פעם נוספת לסוגיית התביעה נגד הפקת המופע וטענה כי ככל שידוע לה, אין כלל תביעה. "ככל שידוע לי, אין בכלל תביעה. אולי מדובר בכתב צהובון ישראלי משועמם? זה ללא ספק פוגע ברגשות", צייצה סיה בתגובה לגולש ששאל אותה מה דעתה לגבי הדיווחים בכלי התקשורת לגבי התביעה.

זוהי, כאמור, התייחסות נוספת של סיה לפרשה. בסוף השבוע צייצה סיה "אני משקיעה בהופעה את כל מה שיש לי. זה מופשט, ללא ספק, אבל אני שופכת את הלב שלי בלייב ובכל רגע ורגע הושקעה מחשבה". הציוץ של סיה אמנם אינו מזכיר ישירות את ההופעה בארץ או התגובות לה, אבל די ברור למה היא מתכוונת.

כזכור, בעקבות הופעתה של סיה בפארק הירקון ביום חמישי שעבר, הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית, שזכתה בעצמה למטח ביקורות, ובה נטען כי הקהל "הוטעה" וסבל מ"מפח נפש". זאת, כי לכאורה, האורך שלה היה קצר, השירים נוגנו בפלייבק וקטעי הווידאו שהוקרנו לא הציגו את המתרחש על הבמה אלא דימויים שהוקלטו מראש.

  • עוד באותו נושא:
  • סיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully