וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצבים פורחים וטלוויזיה אין סוף: המדריך השלם לסדרות הסתיו

31.8.2016 / 6:20

"ווסטוורלד", "המתים המהלכים", "אימה אמריקאית", "המפץ הגדול", עונה אחרונה של "יומני הערפד" ועוד ועוד (ועוד) המון סדרות חדשות וחוזרות. המדריך היחיד שאתם צריכים למה שקורה בטלוויזיה בחודשים הקרובים

יח"צ - חד פעמי

חמישי, 1 בספטמבר 2016

"Our Ex Wife"
קומדיה שחורה של BBC בכיכובם של רוברט ווב ("פיפ שואו") ומלאני לינסקי ("כולנו יחד"). ג'ק מוצא אהבה חדשה בדמותה של שרה, ארוסתו הנוכחית, אבל גרושתו ואם ילדיו תעשה הכל כדי למרר את חייהם.

שישי, 2 בספטמבר 2016

"Narcos"
עונה שנייה לדרמת הפשע של נטפליקס על קורותיו של סוחר הסמים הקולומביאני פבלו אסקובר.

"The Collections"
דרמה בהפקה צרפתית-בריטית העוקבת אחר בית אופנה בפריז אחרי מלחמת העולם השנייה. בין היתר משחקים ממי גאמר ("האישה הטובה") ואיירין ג'ייקוב ("חייה הכפולים של ורוניק").

ראשון, 4 בספטמבר 2016

"פולדארק"
עונה שנייה לדרמה הבריטית המתרחשת במאה ה-18, על אודות גבר שחזר ממלחמת העצמאות האמריקאית כדי לגלות שאביו נפטר, ביתו בהריסות ואהובתו מאורסת לאחר (בסמוך גם בסלקום TV).

שני, 5 בספטמבר 2016

"רגליים קרות"
הדרמה הבריטית המהוללת של ITV ששודרה במשך חמש עונות בין השנים 1997-2003 (גם בישראל בימיה הראשונים של yes ובערוץ 10), חוזרת לעונה שישית 13 שנים אחרי סיומה. הסדרה, שעסקה בחייהם של שישה גברים ונשים ממנצ'סטר, הגדירה דור שלם של בני שלושים ומשהו שנכנסו לזוגיות ובדיוק אז מערכות היחסים שלהם נתקלו בבעיות. כעת הם חוזרים, מבוגרים יותר, הורים לילדים מתבגרים שמהווים דמויות מרכזיות בסדרה החדשה, והם עדיין בעלי שאיפות לדברים אחרים (ב-10 באוקטובר גם ב-yes).

"We The Jury"
קומדיה של BBC העוקבת אחר גבר שתמיד חלם לשמש כמושבע במשפט, וחלומו מתגשם סוף סוף עם הפסגה של כל המשפטים - מקרה רצח.

"Harley and the Davidsons"
מיני סדרה עלילתית בת ששה פרקים של דיסקברי (שבארה"ב תשודר בשלושה חלקים בשידור יומי) המגוללת את סיפור היוולדו של מותג האופנועים הארלי-דיווידסון בשנות ה-20 של המאה הקודמת. עם מיכאל הויזמן ורוברט אראמאיו (שניהם מ"משחקי הכס", דאריו נהאריס ונד סטארק הצעיר בהתאמה) (ב-29 בספטמבר גם בערוץ דיסקברי הישראלי).

"רוב לאו על הגריל"
קומיקאים ושחקנים מתאגדים כדי לרדת על רוב לאו ואחד על השני. בין היתר: רוב ריגל, פיט דיווידסון, ג'ימי קאר, ג'ף רוס ודיוויד ספייד שמנחה את הרואסט (ב-8 בספטמבר גם ב-HOT).

"Loosely Exactly Nicole"
קומדיה חדשה של MTV בכיכובה של ניקול באייר, המגלמת גרסה של עצמה - קומיקאית המנסה להצליח בהוליווד.

"Mary + Jane"
קומדיה נוספת של MTV שנראית כמו השראה ישירה מ"ברוד סיטי", העוקבת אחר שתי סוחרות גראס מלוס אנג'לס שרואות בעצמן קודם כל יזמות. הן נואשות להצליח, למצוא אהבה ולהשביע את רצונם של הלקוחות שלהם - המורכבים בעיקר מחובבי אוכל, סלבס והיפסטרים - אבל החשוב ביותר מבחינתן הוא לעשות את זה במינימום מאמץ.

שלישי, 6 בספטמבר

"From Dusk Till Dawn"
עונה שלישית לגרסה הטלוויזיונית של מותחן הערפדים של רוברט רודריגז, המבוססת על סרטו באותו שם.

"Queen Sugar"
דרמה חדשה של הבמאית אווה דוברניי ברשת הכבלים של אופרה ווינפרי, שכבר הספיקה להיות מחודשת לעונה שנייה עוד לפני שעלתה לשידור. שלושה אחים ואחיות מנוכרים נאלצים לחבור זה לזה כדי לנהל את חוות קני הסוכר המשפחתית בלואיזיאנה הכפרית. יום השידור הקבוע של הסדרה הוא ימי רביעי.

"Atlanta"
קומדיה חדשה של דונלד גלובר ("קומיוניטי"), הידוע גם כראפר צ'יילדיש גמבינו, שגם מככב בתפקיד מתבודד שחוזר אל ביתו באטלנטה, שם הוא נמשך אל סצנת הראפ בשעה שקריירת ההיפ הופ של דודנו ממריאה.

"Motherland"
קומדיה של BBC על תלאות האימהו?ת של מספר נשים בנות המעמד הבינוני, בספקטרום שנע בין האמא המושלמת וחולת השליטה (לוסי פאנץ', "מורה רעה") לבין זו שנותנת לילדיה יד חופשית כדי שיביעו את עצמם. איפשהו בתווך נמצאת גם ג'וליה, שפשוט סתם מנסה לשרוד.

"סטארטאפ" ("StartUp")
סדרת דרמה חדשה של רשת האינטרנט Crackle ("קומיקאים במכונית שותים קפה") בכיכובם של אישים כמרטין פרימן (ווטסון מ"שרלוק"), אדם ברודי (לנצח סת' כהן מ"האו.סי"), ו-וויין נייט (ניומן מ"סיינפלד"), על סטארטאפ של מטבע דיגיטלי הממוקם במיאמי, וממומן באמצעות כסף שנגנב מכנופיה מהאיטי, מה שהופך אותם ליעד הן של גנגסטרים והן של ה-FBI (במהלך ספטמבר גם ב-HOT ובסלקום TV).

רביעי, 7 בספטמבר 2016

"Full Circle"
עונה שלישית לסדרת האנתולוגיה של ניל לביוט ברשת הלוויין DirecTV, שהפעם תתרחש במלון יוקרה במיאמי לקראת הפריימריז הדמוקרטי. קים רייבר ("24") מככבת.

"Our Girl"
עונה שנייה עם דמות ראשית חדשה לדרמה הבריטית העוקבת אחר חיילת המוצבת באפגניסטן במסגרת כוח רפואי.

חמישי, 8 בספטמבר 2016

"Better Things"
פמלה אדלון, שכיכבה לצד לואי סי. קיי. ב"לואי" והיתה שותפה לכתיבת רבים מהפרקים, מככבת בקומדיה חדשה משלה ב-FX המבוססת בחופשיות על חייה - שחקנית ואם לשלוש בנות.

שישי, 9 בספטמבר 2016

"One Mississippi"
קומדיה חדשה של הקומיקאית טיג נוטרו באמזון, המבוססת בחופשיות על חייה כקומיקאית, לסבית, רוצה להיות אם, התגברה על מחלת הסרטן. לואי סי. קיי. ודיאבלו קודי נמנים על המפיקים, ניקול הולופסנר ("דיברנו מספיק") היא הבמאית, ובקאסט ניתן למצוא גם את קייסי ווילסון ("הכל לטובה").

"Quarry"
דרמה חדשה של סינמקס ("באנשי", "The Knick") שעלילתה מתרחשת ב-1972. לוגן מרשל-גרין ("פרומתאוס"), המגלם חייל משוחרר שחזר מוייטנאם ונאבק למצוא את מקומו בחיים האזרחיים. האנשים שהוא אוהב מתרחקים ממנו, והוא מוצא עצמו מנודה. בזמן שהוא מנסה להתמודד עם החוויות הקשות מהמלחמה, הוא נגרר אל תוך רשת של רוצחים שכירים מושחתים שיושבים לאורך נהר המיסיסיפי והופך לצלף מקצועי בשירותם (בהמשך גם ב-yes).

ראשון, 11 בספטמבר 2016

"Son of Zorn"
ניסיון יצירתי מעניין של פיל לורד וכריס מילר המשלב דמויות לייב אקשן ודמויות אנימציה, בכיכובו של ג'ייסון סודייקיס ("סאטרדיי נייט לייב"). העלילה מתמקדת בלוחם מונפש אמיץ בשם זורן, שחוזר לראשונה מזה עשור לביתו בעולם האמיתי כדי להתאחד עם אשתו לשעבר (שריל היינס, "תרגיע") ובנו המתבגר העגמומי. הוא מגלה שחיי המשפחה והעבודה המשרדית קשים הרבה יותר מאשר הקרבות עקובי הדם שבהם היה מעורב. הפרק הבא ישודר רק שבועיים אחרי כן.

"הסקס של מאסטרס"
עונה רביעית לדרמה של שואוטיים, עם שחקנים אורחים כמו ניסי נאש ("מלכות הצעקה") ואנדרה רויו (באבס מ"הסמויה") בתפקיד סמי דיוויס ג'וניור (ב-17 בספטמבר גם ב-HOT, yes וסלקום TV).

רביעי, 14 בספטמבר 2016

"אימה אמריקאית"
כמעט שום דבר לא פורסם עד כה על העונה השישית של הסדרה, וההפקה מקפידה לשמור בחשאיות את כל הפרטים, קרוב אל הלב. מתוך מה שכן נאמר ניתן להבין שהעונה תעסוק בנושא הקשור בילדות וילדים, ותתרחש בהווה, עם הדהוד לעבר. אל העונה החדשה יחזרו ליידי גאגא שזכתה בפרס גלובוס הזהב על תפקידה בעונה הקודמת, שרה פולסון וקאתי בייטס המועמדות לאמי על תפקידן, אוון פטרס, דניס א'והרה, אנג'לה באסט ומאט בומר. מצטרף חדש שלוהק לעונה השישית הוא צ'אז בונו, בנם הטרנסג'נדר של סוני ושר (ב-29 בספטמבר גם ב-yes).

"בליינדספוט"
עונה שנייה למותחן על הבחורה המקועקעת שאיבדה את זכרונה. ארצ'י פנג'בי (קלינדה מ"האישה הטובה") מצטרפת לקאסט (בסמוך גם בסלקום TV).

"דוקו עכשיו!"
עונה שנייה לקומדיה הפארודית הגאונית של פרד ארמיסן וביל היידר, שמדי פרק עושה מחווה פארודית לסרט תיעודי קלאסי אחר, דוגמת "הילד נשאר בסרט" ו"חדר מלחמה" בעונה החדשה. בין הכוכבים האורחים הפעם: אן האתאוויי, מיה פארו, פיטר בוגדנוביץ' ופיטר פונדה. הלן מירן שבה להנחות (בהמשך גם ב-yes דוקו).

"Legends of Chamberlain Heights"
סדרת אנימציה חדשה של קומדי סנטרל, שכבר חודשה מבעוד מועד לעונה שנייה. קומדיית התבגרות אורבנית העוקבת אחר שלושה חמשושים שמשמשים כשחקנים מחליפים בנבחרת הכדורסל התיכונית, שלא מתייאשים לנוכח מציאות שאינה בהכרח מיטיבה איתם, כי בעיני עצמם הם אגדות.

"סאות' פארק"
העונה ה-20 של קומדיית האנימציה העדיין-חדה (למחרת גם ב-HOT).

עוד באותו נושא

מכתב אהבה: "דוקו עכשיו!" מתעלה בז'אנר השחוק של קומדיות מוקומנטריות

לכתבה המלאה

חמישי, 15 בספטמבר 2016

"פרויקט מסלול"
עונה 15 של סדרת הריאליטי (בהמשך גם ב-HOT).

"ננס אדום"
קומדיית המד"ב הבריטית-קאלטית-מהוללת, שעשר עונות שלה שודרו לסירוגין בין השנים 1988 ל-2012, חוזרת עם שתי עונות נוספות לפחות בנות ששה פרקים האחת, וזו הראשונה מתוכן. הפעם מוצא את עצמו צוות החללית ביקום מקביל, ובו זמנית מתמודדים עם בעיות ארציות לחלוטין כמו משבר אמצע החיים. הפרק הראשון זמין היום, אבל הסדרה מתחילה שידור שבועי רק ב-22 בספטמבר.

שישי, 16 בספטמבר 2016

"High Maintenance"
קומדיית הרשת הופכת עכשיו לסדרה בת ששה פרקים ב-HBO. שליח מריחואנה שמספק את הסחורה ברחבי העיר ניו יורק, נתקל מדי פרק בשלל טיפוסים.

"Z Nation"
עונה שלישית לדרמת הזומבים של SyFy.

ראשון, 18 בספטמבר 2016

טקס האמי ה-68
ג'ימי קימל מנחה (בשידור חי גם ב-yes). בכך מתחילה רשמית עונת הסתיו של הרשתות הגדולות בארה"ב.

שני, 19 בספטמבר 2016

"המפץ הגדול"
עונה עשירית לקומדיה המצליחה ביותר בארה"ב (בהמשך גם ב-yes).

"Kevin Can Wait"
תשע שנים אחרי ש"מלך השכונה" בכיכובו ירדה מהמסכים, חוזר קווין ג'יימס לככב ברשת שבה עשה את פריצתו הגדולה למיינסטרים - CBS. הסדרה, שזכתה להזמנה של עונה מלאה מראש, מתמקדת בשוטר בגמלאות שמקווה לבלות סוף סוף זמן איכות עם אשתו ושלושת ילדיו, רק כדי למצוא את עצמו בצרות גדולות יותר מאשר אלו שחיכו לו ברחובות המסוכנים.

"The Good Place"
מייקל שור, תסריטאי "המשרד", יוצר "מחלקת גנים ונוף" ואחד מהמוחות הקומיים הגדולים של התקופה בטלוויזיה האמריקאית, יצר את הקומדיה הזו של NBC בכיכובה של קריסטן בל ("ורוניקה מארס", "בית השקרים") וטד דנסון ("פארגו"). במוקד הסדרה עומדת אישה מניו ג'רזי המתגלגלת אל החיים שאחרי, ושם היא מתוודעת לעובדה שהיא אינה אדם טוב. בעזרתו של מדריך במקום היא מנסה לשנות זאת.

"The Voice"
עונה 11 לגרסה האמריקאית של ריאליטי הכישרונות. מיילי סיירוס ואלישיה קיז מצטרפות לצוות בתור מאמנות.

"Gotham"
עלילת העונה השלישית של דרמת הקומיקס מתחילה ששה חודשים אחרי סיום מאורעות העונה הקודמת (בהמשך גם בנטפליקס עם תרגום לעברית).

"Lucifer"
עונה שנייה לדרמה של FOX שבמסגרתה השטן משוטט לו באל איי ועוזר לבלשית לפתור פשעים.

שלישי, 20 בספטמבר 2016

"סוכני ש.י.ל.ד"
עונה רביעית לסדרת הקומיקס של מארוול ו-ABC. ג'ייסון אומארה ("האישה הטובה") מצטרף לקאסט (בהמשך גם ב-yes).

"ברוקלין תשע תשע"
עונה רביעית לקומדיה המשטרתית החמודה של FOX (בהמשך גם ב-HOT ובנטפליקס).

"בחורה חדשה"
עונה שישית לקומדיה העדיין-כיפית של FOX, מי היה מאמין. זואי דשאנל ביימה את הפרק הראשון, מייגן פוקס תשוב להתארח גם הפעם (בהמשך גם ב-yes).

"מלכות הצעקה"
עונה שנייה לקומדיית האימה של ריאן מרפי ב-FOX, המתרחשת שלוש שנים אחרי קודמתה, ובבית חולים במקום בקמפוס (בהמשך גם ב-yes).

"Bull"
ד"ר פיל, הפסיכולוג, הסופר ואושיית הטלוויזיה בכבודו ובעצמו עומד מאחורי הדרמה של CBS המבוססת על סיפור חייו. הסדרה עוקבת אחרי ד"ר בול (מייקל וות'רלי, "NCIS"), יזם מבריק שמשלב פסיכולוגיה, אינטואיציה ויכולת הסקת נתונים כדי ללמוד את מערכת המשפט על שופטיה, סנגוריה ונאשמיה, ולהקים את אחת מחברות הייעוץ המשפטי המצליחות בכל הזמנים.

"NCIS"
עונה 14 לדרמה המצליחה של CBS, המצרפת אל שורותיה את ווילמר ולדרמה ("מופע שנות ה-70") (העונה ה-13 ב-HOT החל מ-22 באוקטובר).

"NCIS: ניו אורלינס"
עונה שלישית לסדרת הבת (בהמשך גם ב-HOT).

"החיים עצמם" ("This Is Us")
דרמה קומית חדשה של תסריטאי הסרט החמוד "טיפש, מטורף, מאוהב", דן פוגלמן, שהפיילוט שלו היה אחד המדוברים במהלך חודשי הפיתוח. הסדרה של NBC בכיכובם של מנדי מור ומילו ונטימילייה ("בנות גילמור") עוסקת בחבורה של אנשים שדרכיהם מצטלבות וסיפוריהם נוגעים אלה באלה (ב-24 באוקטובר גם ב-yes).

רביעי, 21 בספטמבר 2016

"הישרדות"
העונה ה-33 של סדרת הריאליטי המצליחה תשסה זה בזה את דור ה-X ודור ה-Y.

"הגולדברגים"
עונה רביעית לקומדיה הנוסטלגית-אייטיזית של ABC (בהמשך גם ב-yes).

"Speechless"
אחת הקומדיות המדוברות ביותר של העונה החדשה. סקוט סילברי, תסריטאי "חברים" והיוצר של "ג'ואי", עומד מאחורי הסיטקום החדש של ABC בכיכובה של המועמדת לאוסקר מיני דרייבר ("סיפורו של וויל האנטינג"). העלילה עוסקת באם שלא בוחלת בשום אמצעים לשפר את חיי משפחתה, ובעיקר את חיי בנה ג'יי ג'יי הסובל משיתוק.

"משפחה מודרנית"
העונה השמינית לקומדיה המצליחה של ABC (בהמשך גם ב-yes).

"שחור כזה"
עונה שלישית לקומדיה המצוינת של ABC על חייה של משפחה שחורה בפרברי ארה"ב (בהמשך גם ב-yes).

"Designated Survivor"
קיפר סאת'רלנד למסך הקטן במוקד מותחן פוליטי של ABC שבו הוא מגלם את דמותו של טום קירקמן, חבר קבינט זוטר בממשל ארה"ב שמושבע לנשיא אחרי מתקפה קטלנית על וושינגטון. סיימון קינברג (תסריטאי "אקס-מן: העתיד שהיה" ו"שרלוק הולמס") פיתח את הסדרה בצוותא עם היוצר דיוויד גוגנהיים ("טעון הגנה").

"חוק וסדר: מדור מיוחד"
עונה 18 לדרמת הפשע של NBC (בהמשך גם בערוץ הראשון).

"Chicago P.D"
עונה רביעית לדרמה המשטרתית, השנייה מבין ארבע סדרות שיקגו של היוצר דיק וולף ו-NBC.

"אימפריה"
עונה שלישית לסבוניה של FOX המתרחשת על רקע עולם ההיפ הופ. מאריה קארי מתארחת (בהמשך גם ב-yes).

"Lethal Weapon"
סדרת אקשן חדשה של FOX המבוססת על הקלאסיקה הקולנועית. את מקומם של גיבסון ודני גלובר, שגילמו את צמד הבלשים מושכי האש מלוס אנג'לס, מרטין ריגס ורוג'ר מרטו בארבעת סרטי "נשק קטלני", יתפסו בסדרה קליין קרופורד ודיימון ווייאנס.

חמישי, 22 בספטמבר 2016

"Superstore"
עונה שנייה לקומדיה החביבה של NBC בכיכובם של אמריקה פררה ובן פלדמן.

"Chicago Med"
עונה שנייה לספין אוף בית החולים ביקום שיקגו של דיק וולף ו-NBC.

"הרשימה השחורה"
עונה רביעית לדרמת המתח של NBC בכיכובו של ג'יימס ספיידר (ב-18 באוקטובר גם ב-yes ובסלקום TV).

"האנטומיה של גריי"
עונה 13 לדרמה של שונדה ריימס (ב-26 בספטמבר גם ב-yes).

"המדריך לרוצח"
עונה שלישית לדרמת המתח של שונדה (ב-26 בספטמבר גם ב-HOT).

"Notorious"
אחרי חמש עונות בנעליה של מתלמדת/סוכנת ה-CIA אנני ווקר ב"פרשויות סמויות", חוזרת פייפר פראבו לטלוויזיה בסבוניה המבוססת על אירועים אמיתיים. במוקד הסדרה עומדים הסנגור המצליח מארק גרגוריאן (דניאל סנג'טה, "האנטומיה של גריי") ומפיקת החדשות רבת ההשפעה ג'וליה ג'ורג', שמנהלים ביניהם מערכת יחסים סוערת, המשפיעה דרמטית על התחום הפלילי ועל תפקידה של הטלוויזיה בסיקור התחום.

"Easy"
סדרת אנתולוגיה חדשה של נטפליקס, העוקבת בשמונה פרקים אחר שלל דמויות המתגוררות בשיקגו. הקאסט מונה אישים כמו אורלנדו בלום, מאלין אקרמן, מארק מארון, ג'ייק ג'ונסון, חניבעל בורס, דייב פרנקו, אמילי רטאייקאוסקי ועוד.

"רוזווד"
עונה שנייה לדרמה הבלשית של FOX (בהמשך גם ב-yes).

"Pitch"
דרמת בייסבול שבמרכזה סיפורה של המגישה הצעירה והכישרונית ג'יני בייקר (קיילי בנבורי, "בתוך הבועה"). בייקר מתגלה כאתלטית בעלת נתונים נדירים שהופכים אותה במהרה לדמות מוכרת בכל בית, כאשר קבוצת סן דייגו פאדרס מליגת ה-MLB היוקרתית מצרפת אותה לשורותיה והופכת אותה לאישה הראשונה אי פעם שמשחקת בייסבול מקצועני. לצדה של בנבורי מככבים גם אלי לרטר ("גיבורים") ומארק-פול גוסלר (זאק מ"הצלצול הגואל").

שישי, 23 בספטמבר 2016

"הוואי חמש אפס"
עונה שביעית לעיבוד המחודש של CBS לקלאסיקה הטלוויזיונית (בהמשך גם ב-HOT).

"שוטרים בדם"
עונה שביעית לדרמה המשטרתית של CBS (בהמשך גם ב-HOT).

"MacGyver"
שטף הנוסטלגיה שסוחף את הטלוויזיה בשנים האחרונות נמשך עם גרסה מודרנית ללהיט הקאלט האייטיזי בכיכובו של ריצ'רד דין אנדרסון. סוכן חשאי מיומן של ארגון סודי, בעל הכשרה כמדען, עושה שימוש בשלל דרכים לא קונבנציונאליות כדי לפתור בעיות ולמנוע אסונות רגע לפני התרחשותם. לוקאס טיל ("אקס-מן") נכנס לנעליו המיתולוגיות של דין אנדרסון בתפקיד הראשי.

"גבר מי שנשאר אחרון"
עונה שישית לסיטקום בכיכובו של טים אלן (בהמשך גם ב-yes).

"Dr. Ken"
עונה שנייה לסיטקום של ABC בכיכובו קן ג'ונג.

"לונגמאייר"
עונה חמישית לדרמת הפשע (בהמשך גם בנטפליקס).

"Van Helsing"
עיבוד עכשווי של SyFy למעשייה על צייד הערפדים, שהפעם הוא ציידת בשם ונסה הלסינג.

"טרנספרנט"
עונה שלישית לדרמה הרגישה של אמזון (בסמוך גם ב-HOT ובסלקום TV).

ראשון, 25 בספטמבר 2016

"Bob's Burgers"
עונה שביעית לקומדיית האנימציה של FOX, שעדיין לא נמצא לה גואל בערוץ שידור ישראלי.

"משפחת סימפסון"
עונה 28 (בהמשך גם בערוץ הראשון וב-yes).

"איש משפחה"
עונה 15 (בהמשך גם ב-yes).

"האיש האחרון בעולם"
עונה שלישית לקומדיה הפוסט-אפקוליפטית של וויל פורטה (בהמשך גם ב-yes).

"עד עצם היום הזה"
עונה שישית לסדרת הפנטזיה של ABC, עם עודד פהר הישראלי שמצטרף בתפקיד ג'פאר (ב-16 באוקטובר גם ב-yes).

"סודות ושקרים"
עונה שנייה לדרמת המסתורין של ABC, הפותחת סיפור חדש עם דמויות חדשות, בין היתר בגילומם של מייקל אילי, טרי אוקווין וג'ורדנה ברוסטר. ג'ולייט לואיס חוזרת לתפקיד הבלשית (בהמשך גם ב-HOT).

"קוונטיקו"
עונה שנייה לדרמת המתח של ABC (ב-29 בספטמבר גם ב-HOT וסלקום TV).

"NCIS: לוס אנג'לס"
עונה שמינית לדרמת הפשע של CBS (העונה השישית מתחילה ב-HOT ב-24 בספטמבר).

"The Fall"
עונה שלישית לסדרת המתח הבריטית המצמררת בכיכובם של ג'יליאן אנדרסון וג'יימי דורנן.

שלישי, 27 בספטמבר 2016

"Aftermath"
דרמה פוסט-אפוקליפטית חדשה של SyFy בכיכובם של בני הזוג אן הייש וג'יימס טאפר (שהכירו בסדרה "גברים על עצים"), העוקבת אחר משפחה שמנסה לשרוד בעולם אחרי שמגוון אירועים, התרחשויות ומחלות מחו כמעט את כל החיים על כדור הארץ.

"Channel Zero"
סדרת אנתולוגיית אימה של SyFy (אחד מיוצריה הוא מקס לנדיס, תסריטאי "כרוניקה בזמן אמת") שבה כל עונה מוקדשת לסיפור חדש. העונה הראשונה מונה ששה פרקים ועוסקת בתוכנית ילדים מטרידה משנות ה-80.

רביעי, 28 בספטמבר 2016

"מחשבות פליליות"
עונה 12 לדרמת הפשע של CBS, שתהיה הראשונה בלי תומאס גיבסון אחרי שפוטר בעקבות תקרית אלימה על הסט.

"קוד בלאק"
עונה שנייה לדרמת בית החולים של CBS. רוב לאו מצטרף לקאסט (באוקטובר גם בסלקום TV).

"אין לו אלוהים" ("Impastor")
עונה שנייה לקומדיה השחורה של TV Land בכיכובו של מייקל רוזנבאום ("סמולוויל") על מכור להימורים המתחזה לכומר שנהרג (העונה הראשונה משודרת ב-HOT החל מ-11 בספטמבר).

"Younger"
עונה שלישית לדרמה הקומית של TV Land על בת 40 ומשהו שמנסה להצליח בעולם של צעירים (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 30 בספטמבר 2016

"Crisis in Six Scenes"
הסדרה הראשונה אי פעם של וודי אלן היא קומדיה של אמזון המתרחשת בשנות השישים, בכיכובו עצמו, מיילי סיירוס, איליין מיי ורבים אחרים.

"Marvel's Luke Cage"
הסדרה השלישית ביקום גיבורי העל הטלוויזיוני של מארוול בנטפליקס, אחרי "דרדוויל" ו"ג'סיקה ג'ונס", המתאפיין במוטיבים בוגרים יותר משאר יצירות מארוול - הפעם לוק קייג', אסיר לשעבר עם כוחות על הנלחם בפשע. מגלם אותו מייק קולטר ולצדו אלפרה וודרד, תיאו רוסי, סוניה ברגה ואחרים.

ראשון, 2 באוקטובר 2016

ווסטוורלד ("Westworld")
הסדרה המדוברת ביותר של הסתיו, אם לא של השנה. מותחן בדיוני אפל של HBO שיצרו ג'ונתן נולאן וג'יי ג'יי אברהמס, בהשראת הסרט באותו השם משנת 1973 נכתב ובוים על ידי מייקל קרייטון ("פארק היורה"). ווסטוורלד מתרחשת בפארק שעשועים עתידני המדמה את ימי המערב הפרוע, בו אנדרואידים מלאכותיים משרתים את באי הפארק. הסדרה מתרחשת בהצטלבות שבין העתיד הקרוב והעבר של עולם המערבונים, ובוחנת יקום שבו רצונותיו ותשוקותיו של כל אדם, לא משנה עד כמה הם מושחתים או אציליים, מקבלים מענה. הסדרה היא אודיסיאה אפלה על ראשית התודעה המלאכותית והאבולוציה של החטא ועל הלקח שעלינו ללמוד כשהטכנולוגיה מתקוממת נגד האדם. את הסדרה מוביל צוות שחקנים יוקרתי, בהם אנתוני הופקינס ("שתיקת הכבשים"), אד האריס ("המופע של טרומן"), אוון רייצ'ל ווד (דם אמיתי), כוכב סרטי "אקס מן" ג'יימס מרסדן, תנדי ניוטון ("קראש"), זוכה האמי ג'פרי רייט ("קזינו רויאל") ועוד (במקביל גם ב-yes וב-HOT).

"אש נגד כוחות הרשע" ("Ash vs. Evil Dead")
עונה שנייה לקומדיית האימה של Starz (ב-11 באוקטובר גם ב-yes).

"Blunt Talk"
עונה שנייה לקומדיה של ג'ונתן איימס ("משועמם") ב-Starz בכיכובו של פטריק סטיוארט.

"חסרי בושה"
העונה השביעית של הדרמה הקומית הפרועה של שואוטיים מגיעה מוקדם מהצפוי (בסמוך גם ב-HOT).

"מזכירת המדינה"
עונה שלישית לדרמה הפוליטית של CBS. מורגן פרימן חוזר להתארח ואף מביים את פרק פתיחת העונה (בסמוך גם ב-yes).

"אלמנטרי"
עונה חמישית לעלילותיהם האמריקאיות של שרלוק ו-ווטסון ב-CBS (בהמשך גם ב-yes).

שני, 3 באוקטובר 2016

"Conviction"
מעריצי "הסוכנת קרטר" עדיין מלקקים את הפצעים של ביטול סדרת הקומיקס בכיכובה של היילי אטוול המצוינת, אבל אולי יוכלו להתנחם בדרמה החדשה בכיכובה. אטוול תגלם את הייז מוריסון, עורכת דין מבריקה ובתו של נשיא ארה"ב לשעבר, שהרפתקאותיה והתנסויותיה מובילים אותה לקבל את הצעתו של יריבה הגדול, התובע הכללי של ניו יורק: לעמוד בראש יחידה חדשה החוקרת בשנית תיקים בהם קיים חשש להרשעה שגויה, או ללכת לכלא. הסדרה נוצרה על ידי תסריטאית "ג'סיקה ג'ונס" ליז פרידמן ובמאית "The Following" ליז פרידלנדר.

"צוות עקרב" ("Scorpion")
עונה שלישית לדרמת האקשן של CBS (בהמשך גם ב-yes ובנטפליקס).

"טיימלס" ("Timeless")
דרמת מד"ב של שון ריאן ("המגן") ואריק קריפקי ("על טבעי") ב-NBC, העוקבת אחר שלושה גיבורים החוזרים אחורה בזמן כדי להיאבק בנבל רב עוצמה. כל זאת כדי למנוע ממנו לשנות את ההיסטוריה האנושית ולעצב מחדש את העתיד כפי שאנחנו מכירים אותו. אביגיל ספנסר ("התיקון") וגוראן ויסניץ' ("אי אר") מככבים (ב-12 באוקטובר גם ב-HOT).

שלישי, 4 באוקטובר 2016

"מינדי"
עונה חמישית לקומדיה של מינדי קיילינג (בהמשך גם ב-HOT).

"The Flash"
עונה שלישית לדרמת גיבורי העל של ה-CW.

"No Tomorrow"
קומדיה רומנטית חדשה של ה-CW שנוצרה על ידי חבר'ה מ"ג'יין הבתולה", ומבוססת כמוה על פורמט דרום אמריקאי. איבי קלהאן היא צעירה שונאת סיכונים ופריקית של סדר הפוגשת את הנפש החופשיה אקסבייר, שהופך כמובן באופן מיידי לקראש הגדול שלה. אקסבייר מאמין כי האנושות עומדת להיחרב באסון אפוקליפטי שנשמר בסוד, ולכן מחליט לחיות כל רגע בחייו כאילו היה האחרון, ולמלא את כל המשאלות שאי פעם חלם להגשים. בעזרת חבריה מנסה איבי לבחון אם נבואת הזעם של אהובה אמיתית, ובעיקר האם בלעדיה הקשר ביניהם ימשיך להיות כל כך חזק.

רביעי, 5 באוקטובר 2016

"Frequency"
פייטון ליסט (ג'יין סטרלינג הענוגה מ"מד מן") מככבת בסיפור שמזכיר באופן מעט חשוד את "קונטקט" של רוברט זמקיס, אבל בפועל הוא עיבוד מחודש של קווין וויליאמסון ("יומני הערפד") ב-CW לסרט "תדר גבוה" משנת 2000 בכיכובם של ג'ים קאביזל ודניס קווייד. ריימי סאליבן היא בלשית במשטרת ניו יורק שצלו של אביה מרחף מעליה. ב-1996, כשהיתה סאליבן בת שמונה, נעלם אביה במשימה חשאית, הסתבך בשחיתות ונרצח. אלא ש-20 שנים לאחר מכן היא נדהמת לשמוע את קולו באמצעות רדיו הקשר הישן והשבור שהיה בבעלותו. יחד הם מנסים לשכתב מחדש את ההיסטוריה ולתקן את יחסים המעורערים.

"החץ"
דולף לונדגרן מצטרף בתור הנבל בעונה החמישית של דרמת גיבור העל של ה-CW (ב-9 באוקטובר ב-yes ובהמשך גם בנטפליקס).

שישי, 7 באוקטובר 2016

"The Ranch"
החלק השני בעונה הראשונה בקומדיה של נטפליקס בכיכובם של אשטון קוצ'ר, דני מסטרסון (שניהם מ"מופע שנות ה-70"), דברה ווינגר וסם אליוט.

ראשון, 9 באוקטובר 2016

"גירושים" ("Divorce")
שרה ג'סיקה פרקר חוזרת אל HBO בקומדיה חדשה יחד עם תומס היידן צ'רץ', העוסקת בתהליך הבלתי נגמר של התרת קשרי נישואים. הסדרה מספרת את סיפורה של פרנסס (פרקר), שאחרי יותר מעשור של נישואין ושני ילדים היא מתחילה פתאום לנתח מחדש את חייה ואת מערכת היחסים המתוחה שלה ושל בעלה רוברט (ב-12 באוקטובר גם ב-yes וב-HOT).

"לא בטוחה" ("Insecure")
קומדיה חדשה של HBO בכיכובה של הקומיקאית השחורה איסה ריי, שגם יצרה את הסדרה יחד עם לארי ווילמור ("הדיילי שואו", "שחור כזה"). הסדרה עוקבת אחר חברותן של שתי נשים שחורות בסיטואציות שונות, כולל הגזענות שהן חוות (ב-12 באוקטובר גם ב-yes וב-HOT).

שני, 10 באוקטובר 2016

"מרוששות"
עונה חמישית לסיטקום של CBS (בהמשך גם ב-HOT).

"Supergirl"
העונה השנייה של דרמת גיבורת העל.

שלישי, 11 באוקטובר 2016

"מקום טוב באמצע"
עונה שמינית לקומדיה המשפחתית של ABC.

"American Housewife"
קומדיה של ABC בכיכובה של קייטי מיקסון ("מייק ומולי"), המגלמת אם משפחה מסורה שמנסה לגדל את ילדיה בפרבר עשיר ובורגני, בו דימוי גוף ומראה חיצוני הם תמצית הכל. הסדרה צפויה לעסוק בעיקר בנושא ההשמנה והיחס אליה בחברה המודרנית.

"חמוץ מתוק" ("Fresh Off the Boat")
עונה שלישית לקומדיה הנוסטלגית של ABC המתרחשת בניינטיז (בהמשך גם ב-yes).

"The Real O'Neals"
עונה שנייה לקומדיה של ABC על המשפחה הנוצרית המושלמת שהתברר כי הכל פרט למושלמת.

"Chicago Fire"
כבאי שיקגו של דיק וולף ו-NBC חוזרים בעונה חמישית.

חמישי, 13 באוקטובר 2016

"Falling Water"
דרמת מסתורין של רשת הכבלים USA, שממשיכה לצעוד למחוזות מעניינים אחרי "מר רובוט". שלושה זרים מגלים כי הם נכנסים זה לחלומותיו של זה, וכי החוויה הזאת עלולה להשפיע לא רק עליהם אלא על העולם בכללותו.

"Zapped"
קומדיה בריטית בת שלושה פרקים בכיכובו של ג'יימס ברקלי ("קרועים", כלומר "The Inbetweeners"), על עובד זוטר בחברה לשיווק דיגיטלי שמוצא את עצמו משוגר ליקום מקביל. הוא מנסה להיעזר במקומיים כדי לחזור הביתה, אבל איכשהו נשאב עמוק יותר אל עולם פנטסטי שאת חוקיו הוא לא מבין.

"DC's Legends of Tomorrow"
נבחרת גיבורי העל של DC חוזרת לעונה שנייה ב-CW.

"על טבעי"
עונה 12 לעלילותיהם של האחים דין וסם ווינצ'סטר.

שישי, 14 באוקטובר 2016

"Goliath"
דרמה משפטית חדשה של אמזון, שיצרו דיוויד אי קלי וג'ונתן שפירו, שבעבר יצרו ביחד את "הפרקליטים". בילי בוב תורנטון מככב כעורך דין שחוק המחפש גאולה באמצעות תיק גדול - הוא מנסה להפיל חברת תעופה גדולה ואת נציגיה המשפטיים רבי העוצמה. גם עם וויליאם הרט, מריה בלו, מולי פרקר ואחרים.

"Haters Back Off"
כוכבת יוטיוב מירנדה סינגס - או בשמה האמיתי, קולין אוונס - מגיעה אל נטפליקס בסדרה בת שמונה פרקים. כמו בסדרת הרשת שלה היא תשיר גרוע ותהיה חסרת מודעות עצמית. גם אנג'לה קינזי מ"המשרד" כאן.

ראשון, 16 באוקטובר 2016

"Berlin Station"
רשת הכבלים האמריקאית Epix נכנסת לעסקי הסדרות המתוסרטות עם שתיים כאלה. זו הראשונה מתוכן, מותחן ריגול בן עשרה פרקים על סוכן CIA בגרמניה שמנסה להתחקות אחר עקבותיו של אדם שאחראי להדלפת מידע בדומה לוויקיליקס. ריצ'רד ארמיטאג' ("ההוביט") מככב ולצדו ריצ'רד ג'נקינס ("עמוק באדמה") ומישל פורבס ("דם אמיתי") (בהמשך גם בסלקום TV).

"Graves"
הסדרה החדשה הנוספת של Epix היא סאטירה פוליטית בכיכובו של ניק נולטי, המגלם נשיא לשעבר שחווה הארה 20 שנה אחרי שאייש את החדר הסגלגל, ומחליט לרוץ שוב לנשיאות כדי לתקן כמה עוולות שנוצרו בעקבות שלטונו. סילה וורד ("אחיות") מגלמת את רעייתו, ומלבדם בקאסט גם הארי המלין וארני הדסון.

"Eyewitness"
הדרמה הנורבגית "עדי ראייה" (ששודרה ב-yes וזמינה ב-VOD) מקבלת עיבוד אמריקאי - שני נערים חוזים ברצח מחריד, אבל שומרים את הדבר בסוד כי לא היו אמורים להיות היכן שהיו. בין היתר עם ג'וליאן ניקולסון ("הסקס של מאסטרס") וגיל בלוז ("אלי מקביל").

"Yonderland"
עונה שלישית לקומדיית ההרפתקאות הבריטית על אם מהפרברים שגילתה אלף במטבח שלה ובעקבותיו התחוור לה שהיא "הנבחרת".

שני, 17 באוקטובר 2016

"ג'יין הבתולה"
עונה שלישית לדרמה הקומית של ה-CW (בהמשך גם ב-yes).

"The Odd Couple"
עונה שלישית לעיבוד המחודש של "הזוג המוזר" עם מת'יו פרי וטום לנון.

רביעי, 19 באוקטובר 2016

"Chance"
יו לורי ("האוס") חוזר לגלם רופא טלוויזיוני טרוד, הפעם במסגרת מותחן פסיכולוגי של הולו (שהזמינה מראש שתי עונות בנות עשרה פרקים) שהבמאי העיקרי שלה ואחד ממפיקיה הוא לני אברמסון ("חדר"). נוירו-פסיכיאטר מוצא את עצמו נשאב לעולם מסוכן של זהות בדויה, שחיתות משטרתית ומחלות נפש. גם עם גרטשן מול ("אימפריית הטיילת"), פול אדלסטין ("נמלטים") וקלארק פיטרס ("הסמויה").

"Crazyhead"
יוצר קומדיית גיבורי העל הבריטית "מיספיטס" חוזר עם קומדיית פנטזיה חדשה שאמורה להוות מפגש בינה לבין "באפי קוטלת הערפדים", ועוקבת אחר צמד בנות עשרים ומשהו שנאלצות לחבור זו לזו ולהילחם בשדים.

חמישי, 20 באוקטובר 2016

"האפיפיור הצעיר" ("The Young Pope")
ג'וד לאו ודיאן קיטון מככבים בדרמה החדשה של הבמאי זוכה האוסקר פאולו סורנטינו ("יפה לנצח"), על האפיפיור האמריקני הראשון בוותיקן, פאיוס ה-13. בחירתו של הכומר הצעיר והכריזמטי נראית כמו אסטרטגיה פשוטה אך אפקטיבית של מועצת הקרדינלים, אבל מראית עין יכולה להטעות, ופאיוס ה-13 מתגלה כתעלומה מלאת סתירות שמתעלה מעל לכל יושבי הוותיקן, שבחרו באל כמצפן המוסרי שלהם. הוא שנון אבל תמים, סרקסטי אך דקדקן, מלנכולי וחסר רחמים. מטרתו היא לצלוח את נהר הבדידות האנושי ולמצוא אל שאותו יוכל למכור להמונים - וגם לעצמו (ב-1 בנובמבר גם ב-HOT).

"מופע הקולנוע של רוקי"
עיבוד מחודש של רשת FOX לקלאסיקה הקולנועית על זוג שנקלע לטירה מוזרה ואפלה, הפעם עם לאוורן קוקס, ויקטוריה ג'סטיס, אדם למברט, כריסטינה מיליאן ואחרים. טים קארי, כוכב הסרט המקורי, משמש כקריין.

שישי, 21 באוקטובר 2016

"מראה שחורה"
נטפליקס השיבה לחיים את סדרת האנתולוגיה הבריטית המהוללת, הבוחנת את ההשפעה של טכנולוגיות עכשוויות ועתידיות על החיים האנושיים.

"האקסית המטורפת"
עונה שנייה לקומדיה המוזיקלית של ה-CW (בהמשך גם ב-yes).

"יומני הערפד"
עונה שמינית ואחרונה לדרמת הערפדים של ה-CW (בצמוד גם ב-HOT).

שבת, 22 באוקטובר 2016

"Dirk Gently's Holistic Detective Agency"
הבלש יציר כפיו של דגלאס אדמס כבר זכה לעיבוד טלוויזיוני של ה-BBC ב-2012, וכעת BBC America מביאה עיבוד חדש של מקס לנדיס, בכיכובם של סמואל בארנט ("פני דרדפול") ואלייז'ה ווד.

"Class"
ספין אוף של "דוקטור הו" המתרחש בתיכון. כל הפרקים יהיו זמינים בבת אחת.

ראשון, 23 באוקטובר 2016

"המתים המהלכים"
עונה שביעית למותחן הזומבים שבה נגלה סוף סוף את מי מהחבורה רצח ניגן (במקביל גם ב-yes).

שני, 24 באוקטובר 2016

"Man With a Plan"
מאט לה-בלאנק חוזר לככב בקומדיה של רשת גדולה לראשונה מאז "ג'ואי". הסדרה של בני הזוג ג'ף וג'קי פילגוס ("מופע שנות השבעים") מתמקדת בקבלן מצליח שנאלץ לבלות יותר זמן עם ילדיו, לאחר שאשתו עקרת הבית מחליטה לצאת לעבודה. זה כמובן הרגע שבו הוא מגלה שהמלאכים הקטנים שמחכים לו בבית דומים הרבה יותר למפלצות.

רביעי, 26 באוקטובר 2016

"התיקון"
עונה רביעית ואחרונה לדרמה האקזיסטנציאליסטית והשקטה על האסיר שזוכה מאשמת רצח וחזר הביתה אחרי שנים רבות בכלא (בהמשך גם ב-HOT).

חמישי, 27 באוקטובר 2016

"The Great Indoors"
ג'ואל מקהייל, כריסטופר מינץ-פלאס ("סופבראד", "קיק אס") וסטיבן פריי מפזרים הרבה אבק כוכבים מעל הקומדיה החדשה מבית היוצר של מייק גיבונס, מי שעמד מאחורי תוכניות הלייט נייט המצליחות של קרייג קילבורן, קרייג פרגוסון וג'יימס קורדן. הסיפור מתמקד בכתב הרפתקן (מקהייל) שדיווח על סיפורים בכל פינה נידחת של העולם, אך נאלץ להתאים את עצמו לזמנים החדשים ולהצטרף לצוות מגזין דיגיטלי, שמסקר חיי אקסטרים מהמשרדים הממוזגים והמשעממים. פריי צפוי לגלם את הבוס של מקהייל והמו"ל של המגזין, במה שכבר מוגדר כמערכת יחסים שתזכיר את זו של ליז למון וג'ק דונגי ב"רוק 30".

"Pure Genius"
הסדרה הרפואית החדשה של ג'ייסון קייטימס ("אורות ליל שישי", "הורים במשרדה מלאה") מתרחשת בבית חולים הייטקי במיוחד בעמק הסיליקון בקליפורניה. במוקד עומד איל הון צעיר (אוגוסטוס פרו) שמגייס מנתח ותיק (דרמונט מולרוני) בעל עבר מפוקפק, כדי שיעמוד בראש המתקן הרפואי המתקדם ופורץ הדרך שהקים. השניים מכניסים לשימוש שיטות טיפול וטכנולוגיות רפואיות שלא נוסו מעולם בתחום.

"במשפחות הכי טובות" ("Life in Pieces")
עונה שנייה לקומדיה המשפחתית הרב-דורית. בני הזוג האהובים מייגן מולאלי וניק אופרמן מגיעים להתארח בפרק פתיחת העונה (בהמשך גם ב-yes).

"ממי"
עונה רביעית לקומדיה כבדת המשקל של צ'אק לורי ב-CBS, בכיכובן של אנה פאריס ואליסון ג'אני (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 28 באוקטובר 2016

"Good Girls Revolt"
סדרת דרמה של אמזון המתרחשת בשנות ה-70 ומגוללת מקרה אמיתי, שבמסגרתו תבעו 46 עובדות של המגזין ניוזוויק (בכללן נורה אפרון) את מעסיקיהן על אפליה מגדרית. עם אנה קאמפ ("פיץ' פרפקט"), גרייס גאמר ("מר רובוט"), ג'יימס בלושי ועוד.

ראשון, 30 באוקטובר 2016

"אנושיים"
עונה שנייה לדרמת המד"ב על קבוצת אנדרואידים שקמים כדי לדרוש לעצמם עצמאות מול בני האדם (בהמשך גם ב-AMC ישראל).

שני, 31 באוקטובר 2016

"People of Earth"
קומדיה של רשת הכבלים TBS בהפקת גרג דניאלס (יוצר "המשרד" האמריקאית) וקונאן אובריאן, העוקבת אחר קבוצת תמיכה לחטופי חייזרים, לפחות על פי טענתם. ווייט סנאק מ"הדיילי שואו" מוביל את הקאסט, ולצדו אנה גסטייר ("SNL"), אוסקר נונז ("המשרד") ואחרים.

"אבא אמריקאי"
עונה 14 לקומדיית האנימציה של סת' מקפרלן (העונה ה-12 ב-HOT החל מ-18 באוקטובר).

רביעי, 2 בנובמבר 2016

"Stan Against Evil"
קומדיית אימה של רשת הכבלים IFC ("פורטלנדיה") במתכונת דומה לזו של "תיקים באפלה". שריף לשעבר (ג'ון מקינגלי, "סקרבס") בעיירה קטנה חובר אל מחליפתו הצעירה כדי לחקור תקריות על טבעיות שמעוררות סערה במקום.

"סיילם"
עונה שלישית לדרמת העל טבעית (בהמשך גם ב-yes).

שישי, 4 בנובמבר 2016

"The Crown"
דרמה תקופתית חדשה בת עשרה פרקים של נטפליקס, המגוללת את ימי מלכותה הראשונים של המלכה אליזבת' השנייה, כלומר הנוכחית. עם קלייר פוי, מאט סמית' ג'ון ליתג'ו, ג'ארד האריס ואחרים.

שישי, 11 בנובמבר 2016

"Red Oaks"
עונה שנייה לקומדיית ההתבגרות של אמזון המתרחשת בשנות השמונים.

שלישי, 15 בנובמבר 2016

"זאב צעיר"
העונה השישית של סדרת הפנטזיה (בסמוך גם ב-HOT).

"Good Behavior"
מישל דוקרי מ"אחוזת דאונטון" מגלמת אמנית עוקץ בדרמת הפשע הקלילה של רשת TNT. לטי דובש משתחררת מהכלא ומנסה לשמור על ראש מעל המים, אבל כשהיא שומעת במקרה שיחה של מתנקש שנשכר לרצוח רעייה של מישהו, היא מסתבכת הרבה יותר מכפי שתכננה.

"Shooter"
רימייק טלוויזיוני לסרט "על הכוונת" בכיכובו של מארק וולברג, הפעם עם ריאן פיליפה בחזית, על נחת לשעבר שגר לו בבידוד הרחק ממקום ישוב, אבל חוזר כדי למנוע התנקשות ומוצא את עצמו מעורב בקונספירציה גדולה.

רביעי, 16 בנובמבר 2016

"Nightcap"
קומדיה של רשת הכבלים Pop העוקבת אחרי מלהקת אורחים בתוכנית לילה (הקומיקאית אלי וונטוורת', השמופי של ג'רי בפרק "סופ נאצי" ב"סיינפלד"), שכחלק מעבודתה מתעסקת עם מיני כוכבים המגלמים את עצמם. בין היתר יתארחו גווינת פאלטרו, שרה ג'סיקה פרקר, פול ראד, גברה מסינג, וופי גולדבר, מייקל ג'יי פורס ורבים אחרים.

חמישי, 17 בנובמבר 2016

"Lovesick"
הקומדיה הבריטית "Scrotal Recall", ששודרה לפני שנתיים בערוץ 4 הבריטי, עוברת כעת לנטפליקס (שם כבר זמינה גם עונתה הראשונה) עם שם חדש. בחור שגילה שיש לו מחלת מין עובר אצל הפרטנריות שלו מהעבר כדי ליידע אותן. כל פרק מתאר מפגש אחר.

שישי, 18 בנובמבר 2016

"The Grand Tour"
ג'רמי קלרקסון וריצ'רד האמונד, הצמד האהוב מ"טופ גיר", בסדרת רכב חדשה שתנסה וכנראה תצליח לשחזר את הקסם ההוא.

ראשון, 20 בנובמבר 2016

"הרומן"
עונה שלישית לדרמת היחסים של שואוטיים המסופרת מנקודות המבט השונות של המעורבים בה (בהמשך גם ב-HOT).

"שומרי האוצרות" ("The Librarians")
עונה שלישית לסדרת ההרפתקאות של TNT בכיכובה של רבקה רומיין (בהמשך גם ב-yes).

שני, 21 בנובמבר 2016

"Search Party"
קומדיית מסתורין של TBS בכיכובה של אליה שאקווט (מייבי מ"ארסטד דיבלופמנט") על קבוצת בני עשרים ומשהו המרוכזים בעצמם, שמתאחדים כדי לחקור את היעלמותו של אחד מחבריהם לקולג'. כל עשרת פרקי העונה הראשונה יהיו זמינים בבת אחת.

שישי, 25 בנובמבר 2016

"בנות גילמור: שנה בחיים"
סדרת האיחוד המדוברת של סדרת הפולחן מגיעה לנטפליקס עם כל הדמויות האהובות, בעונה בת ארבעה פרקים בני 90 דקות האחד שכולם זמינים בבת אחת.

רביעי, 30 בנובמבר 2016

"Incorporated"
סדרת מד"ב של SyFy בהפקת מאט דיימון ובן אפלק, המתרחשת בעתיד הלא רחוק, כאשר תאגידים הם אלה ששולטים בעולם. למרות הסכנה שבכך, בחור צעיר חודר לתאגיד גדול כדי להציל את הבחורה שהוא אוהב. בין היתר עם ג'וליה אורמונד, דניס הייסברט ואדי ראמוס.

"ויקינגים"
חלקה השני של העונה הרביעית (בהמשך גם ב-yes ובנטפליקס).

במהלך חודשי הסתיו, ללא מועד מדויק

"Carters Get Rich"
קומדיה בריטית חדשה בת ששה פרקים בכיכובו של ג'יימס ואן דר ביק, לנצח דוסון לירי מ"דוסון קריק". משפחה בריטית מן השורה הופכת בן לילה לעשירה כקורח כאשר הבן בן ה-11 מפתח אפליקציה שמסייעת לחנונים ביישנים כמוהו לדבר עם בנות, ומיליארדר אמריקאי רוכש אותה.

"בלי לפגוע" ("No Offence")
עונה שנייה לדרמה המשטרתית הבריטית שיצר פול אבוט ("חסרי בושה") (העונה הראשונה תשודר ב-HOT החל מה-27 בספטמבר).

seperator

עוד ב-yes בחודשים הקרובים: "סוג א'" (העיבוד הבריטי ל"פלפלים צהובים"), "ויקטוריה" ו-"The Level" הבריטיות, "נובל" הנורבגית, "I Know Who You Are" הספרדית ועוד.

עוד ב-HOT בחודשים הקרובים: "אהבה מלידה", "קז'ואל", "מייק ומולי", "פאוורס", "גרים" ועוד.

עוד בסלקום TV בחודשים הקרובים: עונה אחרונה של "הולך לכל הרוחות" ועוד.

סקירת הסדרות החדשות תגיע בקרוב.
תאריכים של עוד סדרות יתווספו כאשר יפורסמו.

עדכון אחרון: 26 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully