וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היו ימים: פתיחת העונה ה-20 של "סאות' פארק" היתה מבולגנת, אבל לא באופן מעורר חשש

16.9.2016 / 0:04

פרק הפתיחה התפזר ליותר מדי כיוונים ונגע ביותר מדי נושאים שהושלכו פנימה רק כדי לסמן עליהם וי. בסופו של דבר הוא שימש בעיקר כאקספוזיציה, אבל בכל זאת כלל בדיחות מוצלחות ורגעים מבטיחים

יח"צ - חד פעמי

כמו כדי לפצות על תשעת החודשים שעברו מאז שראינו את "סאות' פארק" לאחרונה, לאורך הדקות הראשונות של פתיחת העונה ה-20 (20!) שלה נערמים בזה אחר זה עוד ועוד נושאים בענייני דיומא. המחאה של שחקן הפוטבול קולין קאפרניק, שישב במהלך השמעת ההמנון לעיני כל אמריקה, הטרדת נשים ברשת (בפרט, יש להניח, לזלי ג'ונס, כוכבת "מכסחות השדים" שההתלהמות כלפיה ברשת הפגינה גזענות ומיזוגניה מחרידות), מגמת הריבוטים הקולנועיים הבלתי כלה, תנועת "חיים שחורים חשובים" ואיך לא - המירוץ לנשיאות. בין לבין גם קיבלנו יצורים אכילים נוסטלגיים מוזרים הקרויים "גרגרי זיכרונות" (במקור Member Berries).

זאת כמובן לא הפעם הראשונה שקומדיית האנימציה הוותיקה משליכה המון נושאים בבת אחת אל תוך הקדרה, משהו שקורה אצלה בעיקר בתחילות עונות כשהיא מנסה להתייחס לדברים הגדולים שפספסה עד כה. עדיין, נדמה שהפעם זה היה מבולגן במיוחד, ובצורה שהציפה במידת מה את חולשותיה של "סאות' פארק". מדובר פשוט ביותר מדי סיפורים על מעט מדי זמן, רק כדי לסמן וי, עד שלא היה מנוס מלהרגיש שהפרק מתפזר לכל עבר. באופן אירוני, אולי זה גם מה שתרם לתחושה של דריכה במקום. אה, ממשיכים עם גריסון בתור טראמפ ועם קייטלין ג'נר לצדו? שוב פוליטיקת קקי כמו בעונה השמינית, דוש ענקי או כריך חרא? עוד פעם קרטמן נגד קייל ולהפך?

סאות' פארק עונה 20 פרק 1. קומדי סנטרל,
החיים של טוקן חשובים כי הוא שחור/קומדי סנטרל

אף על פי כן, זה לא מאוד מעורר דאגה. לא מעט בזכות כמה בדיחות טובות (המצחיקה במיוחד הגיעה כבר בתחילת הפרק, עם קריינות הספורט שעסקה רק בשאלה מי מהשחקניות תשב במהלך ההמנון) ובזכות שני הטוויסטים המוצלחים בסוף הפרק, שלפחות בחלקם טרפו את הקלפים ומיתנו את החששות: ההחלטה הפיקחית של ג'יי ג'יי אברמס בנוגע להמנון וזהותו של הטרול האינטרנטי 'סקנקהאנט42'. במקביל היצורים הסגולים האכילים מעוררים לא מעט סקרנות - או במילותיו של רנדי, "מה לעזאזל קורה עם גרגרי הזיכרונות האלה?". תפקידם בעונה בוודאי יהיה משמעותי אם הם מככבים בשם הפרק הפותח אותה. אם צריך לנחש, הקו שהם חוצים בין נוסטלגיה בלתי מזיקה לבין התרפקות על הזמנים שבהם לא היו כל כך הרבה מקסיקנים או זכויות להומואים, יאפיין את מה שצפוי ביתר העונה.

הגרגרים האלה, הניסיונות של מר גריסון להיכשל, סקנקהאנט42 - כולם הבהירו בסוף הפרק שכל מה שראינו עד כה הוא האקספוזיציה, כך שגם הפעם מדובר רק בצעד הראשון בעונה שכמו קודמתה תציג קשת עלילתית לכל אורכה. לאן זה יתקדם מכאן עוד נצטרך לראות, אבל עוד אפשר ורצוי לשים את מבטחנו בטריי פרקר ומאט סטון. יש לנו 19 עונות מבריקות ונשכניות של "סאות' פארק" להסתמך עליהן, בפרט הקודמת שהתנסתה לראשונה בעלילות ארוכות טווח ועשתה זאת באופן כמעט מושלם. זוכרים איזה טוב זה היה? זוכרים?


העונה ה-20 של "סאות' פארק" משודרת ב-HOT Comedy Central בימי חמישי ב-22:30 בצמוד לארה"ב. כל העונות הקודמות זמינות ב-HOT VOD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully