וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקדנית בטן הסתבכה עם המוסלמים בגלל קליפ סקסי

30.9.2016 / 5:28

רזדה גניולינה היא רקדנית בטן רוסיה שהצליחה להסתבך עם רשויות החוק בגלל קליפ שצולם מחוץ לכתליו של מסגד, דבר שפגע ברגשותיהם של מוסלמים רבים. "מסגד אינו מקום לריקודים"

Резеда Ганиуллина - Жаным

תזכרו את השם רזדה גניולינה, כי ייתכן שהיא הולכת להיות ה"פוסי ריוט" הבאה ולמצוא את עצמה בין כותלי הכלא. חקירת משטרה נפתחה נגד רקדנית הבטן הרוסיה, כיוון שצילמה קליפ פרובוקטיבי על רקע מסגד.

גניולינה אמנם התנצלה בפני כל מי שנפגע מהקליפ שלה, אבל ספגה ביקורת רבה מקהילה המוסלמית ובראשה המופתי של רפובליקת טטרסטן שברוסיה, שם צולם הקליפ. "מסגד אינו מקום לריקודים", אמר והזמין את היפייפיה לביקור במקום כדי לנקות את מצפונה.

התקרית הזאת מזכירה את הפרשייה בה הסתבכו חברות להקת "פוסי ריוט" אשר הופיעו באופן מחתרתי בכנסיה במוסקבה. הן נשפטו לשנתיים מאסר וריצו 21 חודשים בכלא.

רקדנית בטן נאלצה להתנצל על הקליפ. צילום מסך
לא התכוונה לפגוע./צילום מסך

בתקשורת הרוסית דווח שהקליפ של רקדנית הבטן צולם ברפובליקת טטרסטן, שרוב תושביה הם מוסלמים סונים. גניולינה היא מוסלמית בעצמה ולכן הביעה חרטה רבה על הקליפ.

"אני מופיעה באופן מקצועי כבר 10 שנים ועושה מאמצים אדירים כדי להמשיך ולהשתפר. הדת שלנו היא אסלאם - הטהורה ביותר, הכנה ביותר והסובלנית ביותר. אם הקליפ פגע ברגשותיו של מישהו אני מתנצלת", כתבה ברשתות החברתיות.

עוד באותו נושא

חי בסבבה: רקדנית הבטן שאוהבת את החתולה שלה יותר מכל גבר

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully