וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 116: כשכוכבי פורנו פוגשים את המעריצים שלהם

20.10.2016 / 0:06

טום הנקס כמעט עולה בלהבות בפרמיירה של סרטו החדש, באטמן נקרא להילחם בליצנים שמפחידים את ילדי בריטניה, בראיין קרנסטון עשוי להיות רוצח במנוסה וההיתקלויות המוזרות של שחקני סרטים למבוגרים עם מעריציהם. חדשות הטראש של השבוע

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: מתוך "התופת" בכיכוב טום הנקס)

seperator

מקום 5: להבות לגבות. של טום הנקס

"מטופש אך מהנה", היתה הביקורת שלנו על סרט הקולנוע "התופת", ואת אותו הדבר בדיוק אפשר לומר על מה שקרה השבוע לטום הנקס בתוכנית אירוח בריטית. מטופש אך מהנה עבורנו, בשבילו זו היתה כמעט תופת. בהפקת התוכנית ביקשו לארגן להנקס, לשחקנית שלצדו פליסטי ג'ונס, ולבמאי הסרט רון הווארד, כניסה לוהטת אל סט התוכנית. אז הם העלו מופע אש שיתכתב עם שם הסרט, שלא רק שלא נראה מרשים במיוחד בטלוויזיה, אלא גם כמעט הוריד לטום הנקס את הגבות. אם כבר לאבד את הגבות, שיהיה בשביל איזה "פורסט גאמפ" ולא הסרט דרג ג' הזה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא חבל על הגבות? טום הנקס אחרי התקרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 4: באטמן נלחם בליצנים המפחידים

תופעת הליצנים המפחידים יוצאת משליטה, ויש מי שמתחייב לשים סוף להפחדות של עוברי אורח תמימים בידי חלאות אדם מחופשים לליצנים. האיש הזה הוא, איך לא, באטמן. כלומר, לא בדיוק באטמן, אלא יצרנית תחפושות בעיר וויטהייבן שבאנגליה, שיודעת שיש עוד שבועיים עד ליל כל הקדושים ורוצה לעשות הון קטן על חשבון התופעה. שחקן בתחפושת באטמן נשכר על מנת לפטרל ברחובות העיר ולהגן על הילדים שנבהלו מאותם ליצנים, ואולי גם לחלק פליירים של חנות התחפושות.

מקום 3: אוהבים סרטי טראש? אתם כנראה מאוד חכמים

מדי יום מוצא המדע סיבה חדשה בעטיה אנשים יכולים להחשיב את עצמם גאונים, ומדי יום אותם אנשים מטנפים את קירות הפייסבוק עם לינקים לכתבות ופוסטים כמו "חחחחח, תמיד ידעתי שאם אני מתופף על ההגה כשיש שיר יפה בזמן שאני נוהג, זה אומר שהאיי.קיו שלי מעל לממוצע". אז הנה עוד סיבה כזו, אך היא נוגעת אלינו באופן אישי. מחקר שנערך בקיץ האחרון במכון לאסתטיקה אמפירית בפרנקפורט, גרמניה, מצא קורלציה גבוהה בין רמת השכלה לחיבה לסרטי טראש. כן, אם אהבתם את "שארקנדו", אתם כנראה מאוד חכמים. זה תופס גם לגבי קריאה במדורי טראש, אז היי לכם, גאונים.

מקום 2: ההיתקלויות המוזרות של שחקני פורנו עם מעריצים

אחת מסדרות הרשת המעניינות של התקופה האחרונה היא "שאלות לכוכבי פורנו", בה עונים שחקנים ושחקניות מתעשיית הפורנוגרפיה על שלל שאלות שלא בטוח שהתכוונתם לשאול - אבל אם כבר שואלים אז מה, לא נשמע מה יש להם להגיד? הפרק האחרון עוסק במפגשים מוזרים עם מעריצים, והתוצאה משעשעת אך גם מטרידה. הצופים בהחלט מרשים לעצמם להיות בוטים כשהם נתקלים בשחקן או שחקנית בחיים האמיתיים. לצד אלו המסתפקים בסלפי או חתימה, יש כאלו שמבקשים לעשות את צרכיהם בחדר מלון של שחקנים, ועוד מגוון בקשות והצעות דוחות. אל בן אפלק או ג'ניפר לורנס אף אחד לא היה מתנהג ככה, וזה לא שהם יותר בני אדם מאלו שמשחקים בסרטים למבוגרים בלבד.

מקום 1: בראיין קרנסטון חשוד ברצח

הנה קו דמיון שלא חשבנו שיצוץ בין בראיין קרנסטון לוולטר וויט: קרנסטון היה מעורב בפרשיית רצח. השבוע הגיע השחקן לקדם את האוטוביוגרפיה שלו בתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון, שם פירט על אחד הסיפורים ממנה. בצעירותו מלצר קרנסטון במשך קיץ אחד במסעדה בפלורידה, ובדומה לשאר צוות המלצרים לא סבל את השף הראשי. למעשה, בשיחות פרטיות ביניהם פנטזו המלצרים איך היו רוצים להרוג אותו. הקיץ נגמר, קרנסטון עלה על האופנוע שלו ורכב ביחד עם אחיו אל העיר הבאה. בצירוף מקרים מחשיד, השף נרצח. בסמיכות מדהימה לעזיבתם של האחים קרנסטון את העיר. השניים הפכו מבוקשים, אך היו כבר כל כך רחוקים שהצליחו להתחמק ממעצר. נשמע כמו משהו שוולטר וויט היה עושה.

בריאן קרנסטון. Jason Merritt, GettyImages
תמיד חשדנו שזה אפשרי. בראיין קרנסטון/GettyImages, Jason Merritt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully