וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד של "המתים המהלכים" התגלה סוף סוף: את מי ניגן רצח?

24.10.2016 / 9:32

בתום חצי שנה של ספקולציות, צילומי מסך ופרשנויות לקטעי משפטים, שודר הלילה הפרק הראשון בעונה השביעית של "המתים המהלכים" וחשף מי פגש את אלת הבייסבול הקטלנית של ניגן. זהירות - ספוילרים קטלניים. תרתי משמע

מגישה: מיכל רשף

(בסרטון: The Spoiling Dead Fans, קבוצת הספוילרים של "המתים המהלכים", מכריזה על זהות המתים כבר בחודש יולי)

seperator

תמו ייסוריהם של מעריצי "המתים המהלכים". בתום חצי שנה של המתנה מייגעת, צופי סדרת הזומבים הפופולרית נחשפו בפרק הראשון של העונה השביעית לזהות הקורבן של ניגן. כזכור, העונה השישית של "המתים המהלכים" הסתיימה בקליף-האנגר מותח במיוחד שבמסגרתו ניגן, הנבל החדש של הסדרה, רוצח באכזריות בעזרת אלת הבייסבול שלו לוסיל את אחת הדמויות האהובות אולם הסצנה כולה שודרה מנקודת מבטו של הקורבן ולכן הצופים לא ידעו במי מדובר.

הבוקר (שני) התברר כי ניגן רצח שתי דמויות: גלן ואברהם. כ-13 דקות מתחילת הפרק התגלה כי הקורבן הראשון של ניגן היה אברהם (מייקל קודליץ). לאחר מכן, גלן (סטיבן יאון), שהופיע בסדרה מאז הפרק הראשון ששודר בשנת 2010, מוצא את מותו בצורה ברוטלית אם כי באופן שלא תואם בצורה מדויקת את מותו בקומיקס עליו מבוססת הסדרה. בקומיקס גלן מוצא את מותו גם כן מידי לוסיל אולם בסדרת הטלוויזיה גלן נרצח לאחר שדריל מתפרץ לעבר ניגן וגלן, כאמור, מוצא את מותו בתגובה. דמותו של יאון עמדה במרכז מחלוקת בעונה הקודמת לאחר שהיה נדמה שמת אולם כעבור כמה פרקים התברר כי שרד מתקפת זומבים.

בתוכנית "The Talking Dead" ששודרה לאחר הפרק סיפר היוצר והמפיק רוברט קירקמן, כי מטרת הפרק החדש הינה להמחיש כי אירועים רבים עתידים להתרחש בעקבות פעולתו של ניגן. המפיק סקוט גימפל גילה כי העבודה על קו העלילה הנוכחי ארכה שנתיים וכי יוצרי הסדרה ניסו לפצח את העלילה שתשבור את הדמות הראשית ריק גריימס ותשכנע את הצופים שגריימס לא יישאר מנהיג אלא רק אדם פשוט.

>> וזה מה שהמבקר שלנו חשב על הפרק. הקליקו לביקורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully