וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 118: בוואן דיירקשן מעדיפים להיות מגעילים מאשר ללכלך על חברים

3.11.2016 / 6:28

עשרים שנה אחרי שהתפוצצה ברעש גדול, פיל קולינס מגיב לראשונה על פרשת "פקסגייט", הקמפיין של דונלד טראמפ קורע את משפחת בולדווין, רוג'ר מור שונא נשים ונייל הוראן אוהב סלמון. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: ישבנים, ישבנים בכל מקום

מאז שמאט לבלנק נבחר להחליף את ג'רמי קלארקסון ב"טופ גיר", נאלץ המדור לזייף מדי פעם עניין בתכנית הרכבים הפופולרית. השבוע התעוררה סקרנותנו הודות לעדר ישבנים שהקיף את לבלנק במהלך הצילומים. הניצבים העירומים נשכרו לצורך צילומי מערכון מיוחד, פרומו, או מתיחה - תכליתו של העניין עוד לא נחשפה - והספיקו ליצור מהומה קטנה באי מאן השקט בדרך כלל. לבלנק עצמו צולם כשהוא בלבוש מלא, כי עברו הימים שהוא היה כפיל התחת של אל פצ'ינו. עכשיו בוודאי יש לו כפיל תחת משל עצמו.

מקום 4: הלו מרכזיה

הפרשיה שהסעירה את העולם לפני כעשרים שנה מגיעה סופסוף לסיומה. מדובר כמובן בפרשת ה"פקסגייט", לפיה סיים המוזיקאי פיל קולינס את נישואיו לאשתו השניה באמצעות משלוח פקס. מדובר בשמועה שרצה לה אי אז בניינטיז, כשרק השבוע התפנה קולינס להכחיש אותה מכל וכל. בריאיון שהעניק השבוע לרשת ABC טען שהפרשה פגעה קשות בתדמיתו ובקריירה שלו, אך הוא סמוך ובטוח כי המעריצים מוכנים לקבל את מילתו. ורוב הסיכויים שהם יעשו זאת כי הם כבר שכחו מה זה פקס.

פיל קולינס עם חברי להקת ג'נסיס. Michael Loccisano, GettyImages
ריד מיי פקס. פיל קולינס עם חברי להקת ג'נסיס/GettyImages, Michael Loccisano

מקום 3: האחים המוצלחים שלי

משפחת בולדווין מעולם לא היתה ידועה כמשפחה רגועה במיוחד, ולא פעם מגיעים הריבים המשפחתיים שלה לעיני ואוזניי התקשורת. הפעם הריב הוא מהזן הנמוך ביותר: ריב משפחתי פוליטי. סטיבן, הבולדווין הצעיר מבין האחרים, הוא תומך טראמפ אדוק שמביע את תמיכתו הנלהבת בכל הזדמנות. השבוע צייץ כי לו אביו היה חי כיום, הוא היה מזדעזע מהאופן בו מסקרת התקשורת את המועמד הרפובליקני. אחיו בילי מיהר להעמיד אותו על טעותו וצייץ בחזרה: "אם אבא שלנו היה חי היום… הוא היה מכפכף אותך על הבחירה בטראמפ". בילי המשיך וצירף עוד ועוד סימוכין לאובייקטיביות התקשורת, והותיר את העולם, שציפה שתעוף לפחות כאפה אחת, עם הפופקורן ביד. תגובתו של אלק לא נמסרה. כנראה כי היה עסוק בג'וב הנוכחי שלו: לגלם את טראמפ ב"סאטרדיי נייט לייב".

עוד באותו נושא

ג'אנקית 117: ברוס ספרינגסטין והארי פוטר לא חברים

לכתבה המלאה

מקום 2: שלא תהרסו גם לו את הילדו?ת

הדיבור סביב ג'יין בונד, כלומר "ג'יימס בונד הבת", תפס תאוצה בשנים האחרונות, ובמיוחד השנה, בעקבות "מכסחות השדים" והתגובות הקשות שספג הסרט עוד לפני צאתו. כבר עכשיו יש מי שמחפשים להקדים תרופה למכה, כדי שחס וחלילה לא תיהרס להם הילדו?ת כמו שנהרסה למיליוני מעריצי "מכסחי השדים". אחד מהם הוא רוג'ר מור, ג'יימס בונד לשעבר, שטען השבוע בריאיון כי לא תהיה 007 אישה. "יכולה להיות ג'יין בונד", אמר, "אבל לא יהיה לה שום קשר לג'יימס בונד". תגובה די מטופשת, שכן כחמש מאות שחקנים גילמו כבר את הסוכן של הוד מלכותה, אז קשה למצוא דרך שאינה מיזוגניה על מנת לתאר את התגובה הרפלקסיבית הזו של מור. אבל מור יעשה הכל כדי לשמר את המורשת שלו, מורשת הגברים הלבנים. בעבר הוא אף הסתבך באמירה גזענית לאחר שנתבקש להתייחס לשמועות לפיהן אידריס אלבה מועמד לתפקיד, והוא ענה כי לדעתו בונד צריך להיות מגולם בידי שחקן "אנגלי-אנגלי". אנחנו בעד להדור פני זקן, אבל יש נושאים שאנחנו חייבים להפסיק להתייעץ עליהם עם אנשים בני 89.

רוג'ר מור. GettyImages
תראו, ספר על גברים לבנים. רוג'ר מור/GettyImages

מקום 1: שייק איט אוף

כשהוא לא כולא אורחים במכונית שלו ומכריח אותם להשתתף במשחק ה"קארפול קריוקי" המאוס שלו, ג'יימס קורדן מתעלל בהם בצורה אחרת. הגרסה שלו לאמת או חובה היא כזו בה על מנת להימנע משאלה קשה ומביכה, על המשתתף לאכול דבר מה דוחה. אם כן, משחק שאין בו מנצחים. תשאלו את נייל הוראן, שהתארח אצל קורדן השבוע ונאלץ לשטוף קיבתו בשייק סלמון לאחר שסירב לחשוף את מי מחברי וואן דירקשן הוא הכי פחות אוהב. התשובה היא, כמובן, את עצמו. ואז את הארי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממלא פיו שייק סלמון. נייל הוראן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully