וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו מניעה של ביהמ"ש אוסר על שולי רנד להשתמש במחצית כספי פרס משרד החינוך

3.11.2016 / 23:43

פרסום ראשון: כספי הזכייה של שולי רנד בפרס משרד החינוך עדיין לא הועברו לו. לוואלה! תרבות נודע כי ביהמ"ש נענה לבקשת אשתו, מיכל רנד, והוציא צו מניעה זמני האוסר על שולי רנד לעשות כל שימוש במחצית פרס בסך 150 אלף ש"ח

שולי רנד ומיכל רנד. אביב חופי
כספי הזכיה עדיין משמשים כאושפיזין במשרד החינוך. שולי ומיכל רנד/אביב חופי

פרק נוסף בסערת פרס מפעל החיים על תרומה לתחום התרבות היהודית, שניתן לזמר, השחקן והיוצר החרדי שולי רנד מטעם משרד החינוך. למרות שההכרזה על הענקת הפרס היתה כבר ביולי, ועל אף שהטקס התקיים כבר בספטמבר, לוואלה! תרבות נודע כי עד עתה לא הועבר לשולי רנד סכום הזכייה, ע"ס 150 אלף שקלים. עוד נודע לוואלה! תרבות כי בספטמבר בית משפט בירושלים נענה לבקשת אשתו של שולי רנד, מיכל, והוציא צו מניעה זמני, האוסר על שולי רנד לעשות כל שימוש במחצית פרס בסך 150 אלף ש"ח, שאותו אמור היה לקבל ממשרד החינוך.

בתשובה לשאלה מדוע לא הועברו לשולי רנד כספי זכייתו ממשרד החינוך, מסר עופר רוזנבאום, יועץ התקשורת של שולי רנד: "אנחנו מודים לוואלה על ההתעניינות, שולי רנד עסוק בימים אלו בהופעות ובעבודה על יצירותיו השונות וכשיתפנה ייצור קשר לקבלת הפרס".

- ידוע לנו שבספטמבר הוציא בית משפט צו מניעה זמני האוסר על שולי רנד לעשות כל שימוש במחצית הפרס. איך זה מתיישב עם התשובה שלך?

"אני לא מכיר את הנושא של הצו. יש לך אותו, אתה יכול להראות לי אותו?"

שר החינוך נפתלי בנט בפתח ישיבת הממשלה. אוקטובר 2016. אוהד צויגנברג, פול צלמים
שר החינוך נפתלי בנט/פול צלמים, אוהד צויגנברג

- אתה מייצג את שולי רנד, אתה יכול לבקש את הצו ממנו.

"אני לא יכול לבקש משהו שאני לא יודע אם הוא קיים או לא".

- האם יש קשר בין העובדה שהכסף עוד לא עבר אל רנד לצו המניעה הזה?

"אנא, אם אתה מדבר בעובדות, כדאי שהן יהיו נכונות. הכסף עוד לא הועבר כי הוא טרם ביקש להעביר את הכסף. הסיבה לכך היא שהבנאדם עסוק. הכל בסדר".

עוד באותו נושא

הזמר שולי רנד הודה בגרימת חבלה ברשלנות לאשתו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולי ומיכל רנד בימים טובים יותר. מתוך הסרט "אושפיזין"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרקליטה של מיכל רנד, עו"ד בני דון-יחייא, מסר לוואלה! תרבות: "למרות שמרשתי ובני המשפחה פועלים בנמרצות לאחד את הקרע ולהשכין שלום, מצאה מרשתי לנכון לשמר את זכויותיה ואכן הוגש צו מניעה על כספי הפרס בגין מפעל החיים. מרשתי עמלה בפועל לקידום מפעל החיים ומוכרת בציבור כמנהלתו האישית וכמפיקת החזון המשותף במשך כל שנות הנישואין. כספי הפרס מוקפאים גם למען הבטחת צרכי הילדים".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "המשרד בקשר עם האמן, להעברת סכום הפרס. אין שום מניעה להעברת הפרס".

גורם במשרד החינוך הוסיף: "שולי רנד עוד לא העביר מספר חשבון למשרד החינוך. אולי הוא לא מיהר לקחת את הכסף בגלל ענייניו הפרטיים, אולי בגלל בית המשפט, אני לא יודע".

seperator

לאחר פרסומים על מצבו הכלכלי הקשה – הכולל חוב להוצאה לפועל שעומד ע"ס 3 מיליון ש"ח - ולאחר טענות על היעלמותו של רנד, הודיע בחודש יולי שר החינוך נפתלי בנט כי ועדת הפרס המליצה להעניק לשולי רנד פרס מפעל חיים על תרומתו לתרבות היהודית. זמן קצר לאחר מכן, פורסם לראשונה בוואלה! NEWS כי שולי רנד הודה בעבירה של גרימת חבלה ברשלנות באשתו מיכל בת שבע. לפי כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי משטרת ישראל לבית משפט השלום בעיר, בנובמבר 2013 ניסה רנד לקחת מידי אשתו שקית השייכת לו ובין השניים התפתח מאבק, שבמהלכו נפלה לרצפה. כתוצאה מכך נגרמו לה חבלות שונות, ובהן שפשופים ואדמומיות בצווארה ובשכמות. בעקבות פרסום זה נשמעו קריאות בתקשורת שדרשו לבטל את הפרס לשולי רנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully