וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק יפרח הוא המועמד המוביל להחלפת נעם סמל בתפקיד מנכ"ל תיאטרון הקאמרי

6.11.2016 / 17:30

שמוליק יפרח, מנכ"ל ומנהל אמנותי שותף של תיאטרון באר שבע, הוא המועמד המועדף לתפקיד מנכ"ל הקאמרי על ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, לדברי גורמים בתעשייה. סמל הודיע במאי על פרישתו מהתפקיד לאחר 24 שנה

כתב: שגיא בן נון, צילום: עידו שחם, עריכה: ליאור נאור

(בסרטון: ריאיון עם נעם סמל לקראת פרישתו מתפקיד מנכ"ל הקאמרי לאחר 24 שנים, במסיבת עתונאים מחודש יוני שהציגה את הרפרטואר החדש של התיאטרון)

seperator

המועמד המוביל להחלפתו של נעם סמל בתפקיד מנכ"ל תיאטרון הקאמרי הוא הבמאי שמוליק יפרח, המכהן כמנכ"ל ומנהל אמנותי שותף של תיאטרון באר שבע, כך נודע לוואלה! תרבות. גורמים בתעשייה טענו בפנינו כי יפרח הוא המועמד המועדף על ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי.

סמל, המכהן בתפקיד מאז שנת 1992, אמור לפרוש בסוף דצמבר, זמן קצר לאחר יום הולדתו ה-70. לאחר שהודיע על פרישתו במאי התכנסה ועדת האיתור כמה פעמים במטרה לבחון את תנאי הסף הנדרשים, ובספטמבר פרסם הוועד המנהל של הקאמרי קול קורא למועמדים לניהול התיאטרון. ועדת האיתור תמליץ על מועמד וההכרעה תתקבל המועצת הנאמנות של הקאמרי בראשות ראש העיר חולדאי. כהונתו של המנהל האמנותי של הקאמרי, עמרי ניצן, תמשך עד סוף 2018.

עוד באותו נושא

נעם סמל מנכ"ל הקאמרי: "ההיסטוריה תגיד אם הקדנציה שלי היתה ארוכה מדי או לא"

לכתבה המלאה
שמוליק יפרח. Creative Commons
"מסרב לקחת חלק במשחק הספקולציות". שמוליק יפרח/Creative Commons

יפרח נולד וגדל בדימונה. הוא בוגר בית הספר למשחק בית צבי. בתום לימודיו שיחק כמה שנים בתיאטרון באר שבע. בהמשך עבר לפעילות ניהולית וחינוכית: ביים קבוצות משחק בדרום, ניהל מתנ"ס בדימונה במשך 3 שנים, היה אחראי על בית הספר לתקשורת בעיר וריכז את מגמת תיאטרון בשני בתי ספר בבאר שבע. בנוסף, יפרח הקים עם רפי ניב את בית הספר למשחק ולאמנויות הבמה גודמן בבאר שבע, בו הוא מכהן כמנהל. בשנת 2010 החליף את נתן דטנר בתפקיד מנכ"ל ומנהל אמנותי של תיאטרון באר שבע.

רון חולדאי מסר בתגובה לוואלה! תרבות: "אין לי מושג. יש ועדת איתור. כשהיא תחליט היא תחליט. אני לא מתעסק בזה".

מתיאטרון באר שבע נמסר בתגובה: "בימים אלה שמוליק יפרח מנהל את תיאטרון באר שבע, את גודמן - ביה"ס חמשחק בנגב, ורק השנה ייסד את תיאטרון לילדים ונוער באר שבע. הוא מתרכז בעשייה ומסרב לקחת חלק במשחק הספקולציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully