וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפופ הותקפה בשידור חי - וזרקה עוגה על התוקף

30.11.2016 / 6:49

אני לוראק, מהנשים החזקות והמשפיעות באוקראינה, הותקפה ע"י מעריץ בשידור חי בטלוויזיה ועוד לפני שהמאבטחים הספיקו להתנפל עליו - לקחה את העניינים לידיים שלה וזרקה עליו עוגה

צילום מסך

כוכבת הפופ האוקראינית, אני לוראק, הוזמנה להתארח בערוץ Muz TV במסגרת מרתון שידורים חיים שנמשך 20 שעות. בדיוק כשקיבלה פסלון מוזהב מהמגיש, מעריץ זינק לבמה וחיבק את לוראק המבוהלת. כשזה סירב להניח לה והחל לנשק לה את גב כף היד - היא לקחה עוגה וזרקה עליו. מי צריך אבטחה כשאחת הנשים החזקות והמשפיעות באוקראינה נמצאת בשטח?

אני לוראק מותקפת בשידור. צילום מסך
אני לוראק מעיפה עוגה על מעריץ שלה בשידור חי/צילום מסך

את אני לוראק בת ה-39 רובכם מכירים מאירוויזיון 2008, כשייצגה את אוקראינה והגיעה למקום השני והמכובד עם השיר "Shady Lady". מעבר להיותה אחת הזמרות המצליחות ביותר באוקראינה, היא גם שחקנית, יזמית ועד לא מזמן גם שגרירה של רצון טוב מטעם האו"ם.

עוד באותו נושא

לא מצחיק בכלל: מנחה חשף את החזה של המרואיינת בשידור חי

לכתבה המלאה

הכוכבת, שרגילה לתגובות לא שגרתיות של מעריצים, לא לגמרי ידעה איך להתמודד עם המעריץ המפחיד שפרץ לשידור וסירב להניח לה - גם אחרי שכבר זכה לקבל ממנה חיבוק נימוסים. עד שאנשי האבטחה שלה הגיעו לבמה והוציא משם את המעריץ, לוראק כבר החליטה לפעול, הרימה את העוגה שהונחה לצידה והעיפה אותה אל פרצופו של התוקף. לצערה - ואולי בדיעבד למזלה - היא פספסה את המטרה והעוגה נפלה לרצפת האולפן.

השידור המשיך כרגיל והערוץ הצליח לשבור שיא במרתון שידור חי שנמשך 20 שעות ללא הפסקה. המרתון נכנס לספר השיאים הלאומי הרוסי, ואיתו גם הקטע של לוראק שייזכר לעד כרגע המביך ביותר של השידור הזה.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully