וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמת איומה: סצנת הסקס המפורסמת בתולדות הקולנוע היתה אונס

3.12.2016 / 14:31

ברנרדו ברטולוצ'י, במאי "הטנגו האחרון בפריז", מודה בסרטון שעלה לרשת בימים האחרונים כי הטעה והשפיל את כוכבת הסרט מריה שניידר. "אני מרגיש אשם, אבל לא מתחרט"

"הטנגו האחרון בפריז"/יח"צ

קלאסיקת הסבנטיז "הטנגו האחרון בפריז" נכנסה להיסטוריה של הקולנוע מכמה סיבות, ובראשן סצנת הסקס המפורסמת, בה מבצע מרלון ברנדו מין אנאלי אלים במריה שניידר ונעזר לשם כך בחמאה.

הסרט המוערך היטיב עם הקריירות של כל המעורבים בו, חוץ מזו של השחקנית. היא לא הצליחה להשתחרר מן הדימוי שנוצר לה בעקבותיו, וגם לא התאוששה מן הטראומה של צילומיו. לימים, ב-2007, סיפרה לתקשורת הבריטית כי הרגישה שברנדו "אנס" אותה באותה סצנה וחשה מושפלת, גם מן העובדה שלא השחקן ולא הבמאי טרחו מעולם להתנצל בפניה. לאורך השנים, סבלה מבעיות נפשיות שונות ומהתמכרות לסמים, ואף ניסתה להתאבד.

כעת, שנים רבות לאחר צאת הסרט ולאחר שברנדו ושניידר כבר הלכו לעולמם, מתברר כי גם הבמאי ברטולצ'י מודה כי צילומי הסצנה הזו לא היו כשרים ולא היו מוסריים.

בסרטון שצולם כבר לפני שלוש שנים במהלך שיחה עם הבמאי האיטלקי בסינמטק הצרפתי, אך צף ברשת רק בימים האחרונים, הוא מספר את האמת על הצילומים. "את הרעיון לסצנת הסקס המפורסמת הגיתי עם מרלון ברנדו באותו בוקר של הצילומים", אמר. "ההתנהלות שלנו כלפי מריה היתה נוראית, כי לא אמרנו לה מה קורה. רצינו לסחוט ממנה תגובה לא כשחקנית, אלא כבחורה. רציתי שתחוש מושפלת באופן אותנטי, כדי שזה יבוא לידי ביטוי מול המצלמה. לדעתי היא שנאה את מרלון ואותי, כי לא גילינו לה שהוא הולך להשתמש בחמאה. אני עדיין מרגיש אשם, מאוד מאוד אשם, אבל אני לא מתחרט על מה שעשיתי. ככה צריך לפעול כדי להשיג משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully