וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים מאיימים להחרים את בתם אם תמכור את בתוליה למרבה במחיר

5.12.2016 / 6:38

נערה צעירה שנחושה להרוויח כסף כדי לרכוש בית להוריה, הודיע שתמכור את בתוליה בסכום של 850 אלף יורו לכל המתעניין. כשזה נודע להוריה הם איימו עליה שתחזור בה - אחרת הם לא יכירו בה יותר כבתם

ITV

כבר סיפרנו לכם על אלכסנדרה קפרן בת ה-18 מרומניה שמתכננת למכור את בתוליה בסכום של 850 אלף יורו כדי לרכוש בית חדש להוריה העניים. אולם כעת מתברר שכשהוריה שמעו על המחווה הביזארית שתכננה להם - לא רק שהם התנגדו בתוקף, הם גם איימו עליה שאם היא תמשיך בתכניתה - הם לא יכירו בה יותר.

"חיפשתי באינטרנט ומצאתי כמה נשים שמכרו את עצמן בסכום של 3.5 מיליון אירו ויותר, ואמרתי לעצמי שאולי אני אוכל לעשות את זה גם עם הבתולים שלי", היא סיפרה בתכנית "הבוקר הזה" הבריטית, "אני רואה את זה כפעילות עסקית, לא משהו רגשי. אני אשתה כוס יין וזה יעבור", היא אמרה.

רומניה שמכרה את בתוליה. This Morning, צילום מסך
ההורים מסרבים בתוקף להחלטה של הבת למכור את בתוליה בשבילם/צילום מסך, This Morning

קפרן נולדה אל תוך העוני ולא רואה שום דבר בעייתי בהחלטה שלה, "אני גרה במדינה ענייה מאוד, אז אני צריכה לעזור להורים שלי ולקנות להם בית. אני יודעת בשביל מה אני עושה את זה, אני יודעת את המחיר". קפרן טוענת שאת הרעיון היא קיבלה כבר כשהייתה בת 15, אחרי שצפתה בסרט "הצעה מגונה". עוד היא טוענת שהוריה יפונו מדירתם בשנה הבאה, אולם ההורים שלה דווקא מכחישים את זה.

עוד באותו נושא

הציעה את בתוליה למרבה במחיר כדי לגייס כסף ללימודים בחו"ל

לכתבה המלאה

על פי הדיילי מייל, אמה אלנה, פרצה בבכי ברגע ששמעה מה בתה מתכננת ואביה, השוטר טוני, נגעל והזדעזע. דוד שלה, ראדו ראדוקו, נכח במפגש עם ההורים וסיפר: "הם לא הבינו מה היא עושה. הם התחננו בפניה לא לעשות את זה, אבל היא אמרה להם 'אני בת 18 ואני יכולה לעשות מה שאני רוצה עם הגוף שלי'". הוא הוסיף: "הם אפילו איימו עליה ואמרו שהם היא תמשיך עם התכנית שלה, הם לא יכירו בה יותר כבת שלהם. זה מצב נורא. אמא שלה בכתה והייתה אווירה קשה מאוד. פשוט נורא".

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully