וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד המבקרים של לוס אנג'לס: הלילה הגדול של "לאור הירח"

5.12.2016 / 0:57

בניגוד למבקרים בתפוח הגדול, שהלכו עם "לה לה לנד", איגוד המבקרים של לוס אנג'לס העדיף את "לאור הירח", ונראה כי המירוץ לאוסקר הוא בין שניהם

יח"צ - חד פעמי

כמה ימים לאחר הבחירות של איגוד מבקרי הקולנוע הניו יורק, שהכתירו את "לה לה לנד" לסרט השנה, הגיע הלילה (ראשון) תורם של עמיתיהם בלוס אנג'לס. אצלם, המיוזיקל בכיכובם של ראיין גוסלינג ואמה סטון הגיע למקום השני, והזוכה הגדול הוא "לאור הירח", סרטו דל התקציב ונטול הכוכבים של ברי ג'נקינס, העוסק בהתבגרותו של הומוסקסואל שחור. היוצר, שהיה לא מוכר עד כה, התכבד גם בפרס הבמאי.

השלכות הבחירות הללו: כעת, נראה כי המירוץ לאוסקר מאוחר יותר השנה הצטמצם לשניים: "לה לה לנד", שיגיע לאקרנים בארץ ביום חמישי הקרוב, מול "לאור הירח", שצפוי לצאת כאן במהלך החורף. יש לציין כי סרט זה מגיע מן השוליים של השוליים של האינדי, ואם אכן יזכה בפסלון המוזהב בסופו של דבר, זו תהיה מההפתעות הגדולות בתולדות הטקס.

לאור ירח.
כבש את לוס אנג'לס. מתוך "לאור הירח"

פרסים נוספים של האיגוד מלוס אנג'לס: כמו בתפוח הגדול, גם הם בחרו את איזבל הופר לשחקנית הראשית הטובה ביותר, הודות להופעותיה ב"היא" וב"העתיד לבוא". אדם דרייבר זכה בקטגוריה הגברית המקבילה בזכות תפקידו ב"פטרסון".

פרס שחקנית המשנה הוענק במפתיע לאלמונית לילי גלדסטון על "נשים מסוימות", ובקטגוריה הגברית המקבילה זכה מהארשלה עלי מ"לאור ירח", סרט שקיבל גם את הפרס לצילום הטוב ביותר. "הלובסטר", מצדו, התכבד בפרס התסריט.

עוד באותו נושא

בדרך לאוסקר? "לה לה לנד" הוא סרט השנה של מבקרי ניו יורק

לכתבה המלאה
אמריקן האני.
הסרט הבריטי העצמאי הטוב של השנה. מתוך "אמריקן האני"

"לאור הירח" האמריקאי הוסיף לארון התארים שלו הלילה (ראשון) גם את פרס הסרט הבינלאומי הטוב ביותר בפרסי הקולנוע העצמאי של בריטניה. "אמריקן האני" קטף בו את הפרס לסרט הבריטי העצמאי הטוב ביותר, והיוצרת שלו אנדריאה ארנולד זכתה בפרס הבימוי. כוכבתו סשה ליין קיבלה את פרס השחקנית הראשית, ודייב ג'ונס מ"אני, דניאל בלייק" של קן לואץ' זכה בקטגוריה הגברית המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully