וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם "הטנגו האחרון בפריז" על סצנת האונס: "הייתי שם. לא היה אונס"

7.12.2016 / 13:51

ויטוריו סטוררו, שצילם את "הטנגו האחרון בפריז" התייחס לסערה סביב סצנת האונס שבה היו מעורבים מרלון ברנדו ומריה שניידר והגן על הבמאי ברנרדו ברטולוצ'י. "התקשורת מנפחת את הנושא", אמר

"הטנגו האחרון בפריז"/יח"צ

סערת סצנת האונס ב"הטנגו האחרון בפריז" מסרבת לשכוך. ויטוריו סטוררו, שצילם את הסרט ושנחשב לגדול צלמי הקולנוע בימינו, התייחס לסוגייה בשיחה עם "ההוליווד ריפורטר" ויצא להגנת הבמאי ברנרדו ברטולוצ'י. "הייתי שם. צילמנו סרט. אתה לא עושה משהו אמיתי בצילומים. הייתי שם עם שתי מצלמות. שום דבר לא קרה, אף אחד לא אנס... מריה ידעה מה היא עושה ומה קורה בכל סצנה", אמר סטוררו.

"אני חושב שהתקשורת מנפחת את הנושא", הוסיף סטוררו, "קראתי שהופנתה אלימות כלפי שניידר וזה לא נכון". מוקדם יותר השבוע התייחס ברטולוצ'י בעצמו לסערה וטען כי דברים שאמר בעבר פורשו לא נכון: "לפני כמה שנים בסינמטק הצרפתי מישהו שאל לגבי פרטי סצנת החמאה המפורסמת. עניתי בפירוט, אך אולי לא הייתי ברור מספיק, שהחלטתי ביחד עם מרלון ברנדו לא ליידע את מריה שנשתמש בחמאה. רצינו תגובה ספונטנית לשימוש הלא ראוי (לחמאה). זוהי אי ההבנה. מישהו חשב, וחושב עדיין, שלא יידענו את מריה בנוגע לאלימות שתופעל נגדה. זה לא נכון". לדברי ברטולוצ'י, שניידר ידעה על האלימות שתופעל נגדה אולם לא ידעה שבסצנה יהיה שימוש בחמאה. זה, לדברי הבמאי, גרם לשחקנית להיפגע ולא האלימות שהיתה כתובה בתסריט אותו קראה.

תחילת הסערה בריאיון שהוקלט כבר לפני שלוש שנים בסינמטק הצרפתי אך עלה לרשת רק בימים האחרונים. בריאיון התוודה ברטולוצ'י כי הסצנה הברוטלית שלצרכיה השתמש ברנדו בחמאה, סוכמה בין השניים בלא הסכמתה של שניידר. "את הרעיון לסצנת הסקס המפורסמת הגיתי עם מרלון ברנדו באותו בוקר של הצילומים", אמר. "ההתנהלות שלנו כלפי מריה היתה נוראית, כי לא אמרנו לה מה קורה. רצינו לסחוט ממנה תגובה לא כשחקנית, אלא כבחורה. רציתי שתחוש מושפלת באופן אותנטי, כדי שזה יבוא לידי ביטוי מול המצלמה. לדעתי היא שנאה את מרלון ואותי, כי לא גילינו לה שהוא הולך להשתמש בחמאה. אני עדיין מרגיש אשם, מאוד מאוד אשם, אבל אני לא מתחרט על מה שעשיתי. ככה צריך לפעול כדי להשיג משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully