וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 123: המפגש המופלא בין דונלד טראמפ למלכה אליזבת

22.12.2016 / 6:28

מעצבת משלבת בין תמונותיה של המלכה לאלו של הנשיא המיוחד והתוצאה שומטת לסת, עובדי חברת אובר עוקבים אחרי ביונסה, האיש שאיבד את עור התוף בגלל "אמריקן איידול" והעיוורון המזויף של ביל קוסבי. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: דונלד טראמפ בדרך לרשת את מלכת אנגליה

חשבנו שמיצינו כבר את כל הבדיחות על דונאלד טראמפ, חוץ מאת ארבע השנים שלו בבית הלבן כמובן, אבל אז נתקלנו בעמוד הפייסבוק TrumpQueen. אל העמוד מעלה מעצבת מניו ג'רזי בשם מיכל קראוטהאמר תמונות של מלכת אנגליה אליזבת' השניה, כשאת פניה מחליפים אלו של דונלד טראמפ. התוצאות? שומטות לסת. אם יש אדם כתום שיער שציפינו שיהלמו אותו חליפות חצאית בצבעי פסטל, כובעים מוגזמים, ואפילו כתר המלכות, זה היה הנסיך הארי. אבל כנראה שזה דונלד טראמפ שמסוגל להשיב את בריטניה לגדולתה.

מקום 4: שכחו אותי בבית 2016

קאברים לשירי חג מולד הם השאריות המחוממות המוזיקליות של העונה שהשתלטו עליה בשנים האחרונות, ולמעשה מאז "All I Want for Christmas" של מריה קארי לא היה לנו שיר חג מולד חדש וראוי. גם השנה ניאלץ להסתפק בקאבר, אבל הפעם באחד כיפי נורא: חברי הלהקה Boy Jumps Ship מחדשים את השיר "לבד בחג המולד", וגם הקליפ עצמו הוא קאבר, ל"שכחו אותי בבית", סרט הלבד-בחג-המולד הגדול בכל הזמנים. זה כל כך חמוד וחובבני, שזה מכעיס שלא חשבנו על זה בעצמנו.

מקום 3: מי יודע איפה נמצאת ביונסה?

את העובדה שכל אפליקציה יודעת איפה אנחנו נמצאים בכל רגע נתון אנחנו יודעים ומדחיקים, מתוך תקווה שהאנשים מאחוריה לא יעשו שימוש לרעה במידע הרגיש. עובדי אפליקציית הנסיעות הפופולרית Uber, דווקא כן עושים. ממצאי תחקיר שפורסם השבוע מעלים כי נהלי אבטחת המידע בחברה רופפים עד מאוד, וכי עובדיה משתמשים בנתונים על מנת לאתר את האקסים והאקסיות שלהם, ואף עקבו אחרי מיקומים של פוליטיקאים וסלבריטאים - ביונסה, למשל. את המידע חשף עובד לשעבר בחברה שפוטר, ועכשיו החליט לפוצץ לאובר את הכל בפרצוף. אפשר לסדר לו עבודה אצל ביונסה?

ביונסה על השטיח האדום, 2013-14. GettyImages
את מקבלת עובדים? ביונסה/GettyImages

מקום 2: "אמריקן איידול" הרסה לי את השמיעה

לאורך השנים גרמה "אמריקן איידול" נזקי שמיעה לכולנו, אך אחד המתמודדים לוקח את הנזקים האלו צעד אחד קדימה, ותובע את התכנית. מדובר במייקל סיימון, שהגיע ב- 2014 ל-24 הגדולים ויצא משם עם קרע בעור התוף. התקרית אירעה במהלך התאמת אזניות, ובו, לטענת סיימון, משך איש הסאונד את המכשיר מאזנו בחוזקה ויחד עמו יצא גם חלק מעור התוף. במקום טיפול רפואי שלחו אותו המפיקים לנוח בחדרו, ומאז לא שב להופיע באותה הרמה. נשמע כמו סיפור סוחט דמעות שיקנה לו בוודאי מקום בנבחרת של "דה וויס".

מקום 1: ביל קוסבי אולי מזייף את עיוורונו, אבל האם הצדק עיוור?

מצבו הבריאותי של ביל קוסבי מתדרדר ביחס ישר לתלונות האונס הנערמות נגדו, אך כעת עולות טענות כאילו הוא מזייף את העיוורון שלו. המומחית לשפת גוף, דר' ליליאן גלאס, אספה עבור המגזין רדאר אונליין ראיות המעידות כי קוסבי דווקא מסוגל לראות. "הוא מתבונן ישירות באדם המדבר עליו, אינדיקציה לכך שהוא מסוגל לראות", אמרה לאחר שניתחה סרטונים מדרכו של קוסבי אל בית המשפט. גלאס הוסיפה כי אדם עיוור לא יילך מאחורי אדם אחר מחשש שימעד וייפול, אך קוסבי הולך מאחורי מלוויו ולא לצידם, כמו גם שהוא מרכין את ראשו בניגוד לעיוורים המביטים בדרך כלל ישר. כעת ניאלץ להמתין ולראות אם בניגוד לקוסבי, הצדק דווקא עיוור.

ביל קוסבי. AP
עיוור או מתחזה? ביל קוסבי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully