וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת האיתור המליצה על שמוליק יפרח לתפקיד מנכ"ל הקאמרי

26.12.2016 / 21:47

בנובמבר פורסם לראשונה בוואלה! תרבות כי המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל תיאטרון הקאמרי הוא שמוליק יפרח, המכהן כעת כמנכ"ל ומנהל אמנותי שותף של תיאטרון באר שבע. הערב נודע כי ועדת האיתור לבחירת מחליפו של נעם סמל החליטה פה אחד להמליץ על יפרח למינוי זה

כתב: שגיא בן נון, צילום: עידו שחם, עריכה: ליאור נאור

(בסרטון: ריאיון עם נעם סמל לקראת פרישתו מתפקיד מנכ"ל הקאמרי לאחר 24 שנים, במסיבת עיתונאים מחודש יוני שהציגה את הרפרטואר החדש של התיאטרון)

seperator

בתחילת נובמבר פורסם לראשונה בוואלה! תרבות כי המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל תיאטרון הקאמרי הוא הבמאי שמוליק יפרח, המכהן כמנכ"ל ומנהל אמנותי שותף של תיאטרון באר שבע. גורמים בתעשייה גילו לנו כי יפרח הוא המועמד המועדף על ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. הערב נודע כי ועדת האיתור לבחירת מי שיחליף את נעם סמל כמנכ"ל התיאטרון החליטה פה אחד להמליץ על יפרח למינוי זה. מועצת הנאמנות של הקאמרי, שיושב הראש שלה הוא חולדאי, תתכנס ביום ראשון הקרוב (1 בינואר) ותדון במועמדות. על פרישתו של סמל, המכהן בתפקיד מאז שנת 1992 וחגג באחרונה יום הולדת 70, נודע במאי האחרון. כהונתו של המנהל האמנותי של הקאמרי, עמרי ניצן, תמשך עד סוף 2018.

שרת התרבות מירי רגב מסרה הערב: "אני מברכת את רון חולדאי על בחירתו המוצלחת בשמוליק יפרח לשמש מנכ"ל התאטרון הקאמרי. שמוליק הפריח את תיאטרון באר שבע והפך אותו לבירת התרבות של הנגב. הוא תרם לצמיחת התרבות ברחבי הפריפריה בכל יישובי הדרום. בחירתו למנהל התיאטרון הגדול בישראל, היא הישג גדול עבורו ועדות לכוחות המוכשרים שצומחים בפריפריה. אין לי ספק שהוא ימשיך ויעצים את הקאמרי וימשיך לתרום לעולם התרבות הישראלי בכלל. איתו הקאמרי ינסוק לגבהים חדשים של עשייה תיאטרונית מקורית. אני מודה לנעם סמל על פעילותו רבת השנים בתיאטרון ומאמינה שהדרך סלולה לכניסה חלקה של שמוליק. שמוליק, הבמה כעת שלך. הסתער עליה באנרגיות האופייניות לך. הוכחת, שהפריפריה היא לגמרי במרכז!".

עוד באותו נושא

שמוליק יפרח הוא המועמד המוביל להחלפת נעם סמל בתפקיד מנכ"ל תיאטרון הקאמרי

לכתבה המלאה
שמוליק יפרח. Creative Commons
שמוליק יפרח/Creative Commons

יפרח נולד וגדל בדימונה. הוא בוגר בית הספר למשחק בית צבי. בתום לימודיו שיחק כמה שנים בתיאטרון באר שבע. בהמשך עבר לפעילות ניהולית וחינוכית: ביים קבוצות משחק בדרום, ניהל מתנ"ס בדימונה במשך 3 שנים, היה אחראי על בית הספר לתקשורת בעיר וריכז את מגמת תיאטרון בשני בתי ספר בבאר שבע. בנוסף, יפרח הקים עם רפי ניב את בית הספר למשחק ולאמנויות הבמה גודמן בבאר שבע, בו הוא מכהן כמנהל. בשנת 2010 החליף את נתן דטנר בתפקיד מנכ"ל ומנהל אמנותי של תיאטרון באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully