וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הספירה לאחור" לשנה החדשה המביכה ביותר ששודרה אי פעם בטלוויזיה

5.1.2017 / 6:49

הרגע הטלוויזיוני המביך ביותר של שנת 2016 קרה דווקא בשנייה האחרונה שלה - כשתכנית טלוויזיה אוסטרלית קיימה ספירה לאחור בשידור חי לצד אורחים שלא ממש רצו להיות שם ולא הסתירו את זה

צילום מסך

אנחנו לא יודעים אם להגדיר את הרגע המביך הזה כרגע הטלוויזיוני המביך ביותר של שנת 2016 או שכבר אפשר לשייך אותו לשנה האזרחית החדשה. בעוד אנחנו דנים בסוגיה הזאת, אתם מוזמנים לצפות בקטע הפשוט קורע מצחוק הזה ששודר בתכנית הטלוויזיה האוסטרלית "דה לופ" של רשת הטלוויזיה נטוורק טן בערב ראש השנה החדשה.

כדי לחגוג כמו שצריך, קבוצה של אנשים שזכו בתחרות כלשהי באוסטרליה קיבלו את הזכות הבלעדית להופיע בשידור חי לצד זוג המנחים סקוט טווידי ואוליביה פיילנד, ולקחת חלק בספירה לאחור החגיגית של הערוץ. בעוד המנחים ספרו בהתלהבות את השניות לקראת השנה החדשה, האורחים - איך נגיד את זה - קצת פחות רצו להיות שם איתם. לפחות אם נשפוט לפי חוסר ההתלהבות והמבט המיוסר שעל פניהם כשהשעון רץ לאחור והמהירות שבה הם ירדו מהבמה ברגע שהספירה הסתיימה. אולי זה כי הם העדיפו לבלות את השניות האחרונות של 2016 לצד חבריהם ובני משפחתם במקום להופיע בטלוויזיה?

שנה חדשה בשידור חי. צילום מסך
הספירה לאחור המביכה ביותר ששודרה בטלוויזיה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מצמרר: מגישת הטלוויזיה התקרבה ללטף דובה - ושילמה על זה ביוקר

לכתבה המלאה

בסרטון, נראים המוזמנים המיואשים עומדים בחוסר התלהבות על הבמה עם מעט פרופרס, כשלצידם המנחים מנסים לעורר אותם וסופרים בהתרגשות את השניות לאחור. כשהשעון מגיע לאפס, האורחים מפעילים את הפרופס ויורדים מהבמה הכי מהר שהם יכולים. המנחה מנסה בצעד נואש לחבק אדם בגיל העמידה שעומד עם פומפונים על הבמה – ורק מוסיפה למבוכה, כשהוא ממשיך לסרב להצטרף לחגיגות השמחה שלה.

הסרטון פורסם ביוטיוב ביום שני וזכה ליותר מ-200 אלף צפיות. "מעולם לא ראיתי מישהו שכל כך עצוב לזכות במשהו", כתב אחד הצופים ב-Reddit ואחר הוסיף: "אני אוהב את הרגע המביך שאחרי הספירה. שני המנחים הרגישו את האסון הזה קורה". אחר מצא הסבר הגיוני נוסף לזה: "ברור שאלה עובדי התכנית שנאלצו לעבוד עד שעה מאוחרת ולא ממש התלהבו מזה". אחרים חשבו שהרגע הזה כל כך מביך שאין סיכוי שהוא היה אותנטי, "ברור שזה תוסרט מראש. זה מזויף לגמרי, לדעתי", כתב אחד הצופים. המנחה סקוט טווידי צייץ בתגובה: "הם זכו בפרס הגדול ביותר של 2016 – הספירה לאחור! הם אנשים עם הרבה מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully