וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פארגו", "סמוך על סול", "טווין פיקס": מדריך סדרות אביב 2017

28.2.2017 / 0:00

"האמריקנים", "עמק הסיליקון", "Veep", "אלים אמריקאיים", "דוקטור הו", "טווין פיקס", "פארגו", "סמוך על סול", "הנותרים", הפרק האחרון של "יומני הערפד" ועוד ועוד המון סדרות חדשות וחוזרות. המדריך היחיד שאתם צריכים למה שקורה בטלוויזיה בחודשים הקרובים

טיזר "סמוך על סול" עונה 3

כתמיד אנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והספיישלים הצפויים לעלות בארה"ב ובבריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (בדרך כלל עם תרגום לעברית) ואמזון פריים (עדיין בלי תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.

רביעי, 1 במרץ 2017

Chicago Justice
התוספת הטרייה לאימפריית "Chicago" של המפיק דיק וולף, שכללה עד היום את "Chicago Fire", "Chicago P.D" ו-"Chicago MD". במוקד עומדת חבורת התובעים והחוקרים הנמרצת של התובע הכללי בעיר, הנאלצת להתמודד על בסיס קבוע עם פוליטיקאים מפוקפקים, שערוריות והצורך לשמור על הצדק.

Benidorm
עונה תשיעית לסיטקום הבריטי המתרחש באתר נופש ספרדי.

חמישי, 2 במרץ 2017

Prime Suspect 1973
דרמת פשע בריטית המקדימה את "החשוד העיקרי" המהוללת בכיכובה של הלן מירן. אל נעליה נכנסת סטפני מרטיני ("דוקטור ת'ורן", "Emerald City").

60 ימים בפנים
העונה השלישית של סדרת הדוקו העוקבת אחרי אנשים מהשורה שנכנסים לכלא בזהות בדויה על מנת להביא לתיקון מערכת הכליאה בארה"ב (בסמוך גם בערוץ ההיסטוריה המקומי).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ראשון, 5 במרץ 2017

אויבות: בטי וג'ואן (Feud: Bette and Joan)
סנונית ראשונה באנתולוגיה חדשה של רשת FX מבית היוצר של ראיין מרפי ובבימויו ("אימה אמריקאית", "אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון"), המספרת את סיפור האגדה על היריבות המרה בין ג'ואן קרופורד (ג'סיקה לאנג) ובטי דיוויס (סוזן סרנדון) במהלך שיתוף הפעולה שלהן ב-1962, בהפקת הסרט "מה קרה לבייבי ג'יין?" המועמד לאוסקר, ועוד זמן רב לאחר שהמצלמות פסקו לצלם. הסדרה מציגה את הקשיים שחוו שתי השחקניות, אשר סבלו משנאת נשים, אפליה על רקע גילן ומינן, בעודן נאבקות למשוך את ההצלחה והתהילה, בדמדומי הקריירות שלהן. שחקנים נוספים: אלפרד מולינה, סטנלי טוצ'י, שרה פולסון, קתרין זיטה-ג'ונס, קאת'י בייטס וקירנן שיפקה (סאלי מ"מד מן") (ב-27 במרץ גם ב-yes).

The Arrangement
הדרמה הראשונה של ערוץ !E, שמזכירה באופן חשוד את הסיפור של קייטי הולמס וטום קרוז: שחקנית צעירה שבעקבות אודישן יוצאת לדייט עם כוכב קולנוע גדול, מקבלת מעט אחרי כן הצעה להתחתן איתו ולהצטרף לארגון בשם "מוסד הדעת העליונה", תמורת עשרה מיליון דולר.

Time After Time
קווין וויליאמסון, יוצר "The Following" ו"יומני הערפד", צולל עמוק אל תחום המד"ב עם סדרה המבוססת על רומן מאת קארל אלכסנדר, שהפך בהמשך גם לסרט בכיכובו של מלקולם מקדאוול. הסדרה מתמקדת בהרפתקאותיו של סופר המד"ב המצליח הרברט ה.ג'. וולס הצעיר, שיוצא למרדף במרחבי הזמן בעקבות ג'ק המרטש. המרדף מביא אותו אל מנהטן של ימינו, שם מנהלים השניים מאבק של חתול ועכבר, בו מעורבת גם אישה צעירה. פרדי סטרומה ("UnREAL") וג'וש באומן ("נקמה") מככבים בתפקידים הראשיים.

Making History
קומדיה חדשה של פיל לורד וכריס מילר (האחראים גם על "האיש האחרון בעולם", ועל "סרט לגו", סרטי "רחוב ג'אמפ" ועוד), ומוטיב נוסף שהשתלט העונה גם אצל רשתות אחרות - מסע בזמן. ג'וליוס שארפ, בן טיפוחיו של סת' מקפרליין יצר את הסדרה, המגוללת את קורותיהם של שלושה חברים שמוצאים דרך לנסוע בזמן, ומוצאים את עצמם עד מהרה משפיעים על ההיסטוריה וממנה גם על חייהם בימינו כיום. בכיכובם של אדם פאלי ("מינדי") ולייטון מיסטר ("אחת שיודעת"). מספר הפרקים של הסדרה קוצץ מ-13 ל-9, מה שלא מבשר טובות.

האיש האחרון בעולם
חלקה השני של הקומדיה הפוסט-אפוקליפטית עם וויל פורטה (ב-11 במרץ גם ב-yes).

עד עצם היום הזה
המשך העונה השישית של הדרמה האגדתית (בהמשך גם ב-yes).

גוונים של כחול
עונה שלישית לדרמה המשטרתית בכיכובה של ג'ניפר לופז (ב-10 במרץ גם בסלקום TV).

מי אתה חושב שאתה
עונה חדשה לגרסה האמריקאית של הסדרה התיעודית המאפשרת לידוענים לחקור את שורשי משפחתם.

שלישי, 7 במרץ 2017

האמריקנים
עונה חמישית לדרמת הריגול המעולה (ב-8 במרץ גם ב-yes).

רביעי, 8 במרץ 2017

הישרדות
עונה 34 של סדרת הריאליטי בכיכובם של 20 מתמודדים מן העבר.

הבריחה מג'ורג'יה (Underground)
עונה שנייה לדרמה המוצלחת על עבדים נמלטים בדרום ארה"ב במאה ה-19 (העונה הראשונה החל מ-29 במרץ בערוץ הראשון).

Designated Survivor
הדרמה בכיכובו של קיפר סאתרלנד חוזרת להמשך העונה הראשונה שלה (למחרת גם בנטפליקס ישראל).

מחשבות פליליות: חוצה גבולות
עונה שנייה לסדרת הבת העוסקת ביחידה המתמחה במקרים שבהם מעורבים אמריקאים מחוץ לגבולות המדינה (בהמשך גם ב-HOT).

חמישי, 9 במרץ 2017

תופסת (The Catch)
עונה שנייה לדרמה מבית היוצר של שונדה ריימס (ב-15 במרץ גם בסלקום TV וב-HOT).

שישי, 10 במרץ 2017

יומני הערפד
הפרק האחרון של דרמת הערפדים הממכרת, אחרי 8 עונות (ב-21 באפריל גם ב-HOT).

Hand of God
עונה שנייה לדרמה של אמזון בכיכובם של רון פרלמן ואלונה טל, על השופט המושחת שמאמין כי אלוהים מדבר אליו ומביא אותו לקחת את הצדק לידיים (במקביל גם באמזון פריים ישראל).

Love
עונה שנייה לדרמה הקומית של נטפליקס בכיכובה של גיליאן ג'ייקובס (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

שבת, 11 במרץ 2017

סמוראי ג'ק
סדרת האנימציה האיקונית, ששודרה בקרטון נטוורק בין השנים 2001-2004, זוכה לחיים חדשים עם עונה חמישית הצפויה להיות קודרת ובוגרת אף יותר מקודמותיה.

ראשון, 12 במרץ 2017

פשע אמריקאי
עונה שלישית לסדרת האנתולוגיה המהוללת התוקפת נושאים חברתיים בארה"ב באמצעות סיפורי פשע, בכיכובם של פליסיטי הופמן, רג'ינה קינג, טימותי האטון, לילי טומלין ונוספים, שגם הפעם יגלמו דמויות חדשות במסגרת סיפור חדש (בהמשך גם ב-HOT).

שני, 13 במרץ 2017

בייבי דאדי
עונה חמישית לקומדיה הדלוחה (בהמשך גם ב-yes).

Young and Hungry
עונה חמישית לקומדיה של רשת Freeform על אודות בלוגרית אוכל שקיבלה הזדמנות לעבוד כשף פרטית עבור מיליונר.

שלישי, 14 במרץ 2017

Trial and Error
קומדיית פשע חדשה של NBC. ג'וש סגל (ניקולס ד'אגוסטו, "הסקס של מאסטרס") הוא עורך דין צעיר שיוצא לעמוד בראש התיק הגדול הראשון שלו בעיירה דרומית קטנה. סגל נבחר לייצג פרופסור אקסצנטרי לספרות (ג'ון ליתגו) החשוד ברצח אשתו האהובה. עבודתו של סגל הופכת קשה אף יותר כשהוא פוגש את צוות המשפטנים המקומי והמוזר שאיתו יצטרך לשתף פעולה, וכשהוא מבין שהלקוח שלו לא מסוגל להפסיק להתנהג באופן הגורם לו להיראות חשוד עוד יותר.

רביעי, 15 במרץ 2017

Greenleaf
עונה שנייה לסבוניה ברשת הכבלים של אופרה ווינפרי, העוקבת אחר שושלת אפרו-אמריקאית רבת עוצמה המנהלת כנסיית ענק בממפיס, טנסי (העונה הראשונה החל מ-3 במרץ בנטפליקס ישראל).

האפ ולנארד
עונה שנייה לדרמת הפשע, שבמסגרתה מוצאים את עצמם שני החברים הטובים מעורבים בתעלומת רצח שהולכת ומסתבכת (ב-22 במרץ גם ב-AMC ישראל).

חמישי, 16 במרץ 2017

Shrink
קומדיה של הפלטפורמה הדיגיטלית Seeso, על בוגר טרי ללימודי רפואה שמאבד את ההתמחות שלו ומוצא את עצמו ללא עבודה ועם חוב בשווי חצי מיליון דולר על הלוואת סטודנטים. כאשר חלומו להפוך ל"רופא אמיתי" התנפץ, הוא מגלה פרצה שתאפשר לו להפוך לפסיכולוג על ידי כך שיקליט קרוב לאלפיים שעות קליניקה. באמצעות קרייגסליסט הוא משיג מטופלים ועורך טיפולים בחינם במוסך בבית הוריו.

סנאץ'
קומדיית פשע בכיכובו של רופרט גרינט ("הארי פוטר") המבוססת על הסרט של גאי ריצ'י באותו שם (בהמשך גם בסלקום TV).

Review
עונה שלישית ואחרונה לקומדיה שבמסגרתה מגיש הטלוויזיה פורסט מקניל מקריב את חייו האישיים על מזבח תוכניתו.

שישי, 17 במרץ 2017

Marvel's Iron Fist
הסדרה הרביעית של מארוול בנטפליקס, אחרי "דרדוויל", "ג'סיקה ג'ונס" ו"לוק קייג'", מתמקדת הפעם בדמותו של איירון פיסט. פין ג'ונס (הוא לוראס טיירל מ"משחקי הכס") מגלם את דמותו, ולצדו בין היתר רוזריו דוסון, ג'סיקה סטרופ ("90210") ודיוויד וונהם (סרטי "שר הטבעות") (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

Samurai Gourmet
אקשן יפני המבוסס על מנגה באותו שם, העוקבת אחר פנסיונר ששתייתו המופרזת מעירה בו סמוראי נודד החי בחופשיות בימי מלחמות האזרחים של יפן (כל הפרקים גם בנטפליקס ישראל).

Julie's Greenroom
תוכנית בובות חדשות של נטפליקס בהפקת החברה של ג'ים הנסון ובהנחיית ג'ולי אנדרוז האגדית ("מרי פופינס", "צלילי המוזיקה"). האורחים והמדבבים מונים בין היתר את אלק בולדווין, דיוויד הייד פירס, קרול ברנט, אלי קמפר וג'וש גרובן (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

המקוריים (The Originals)
עונה רביעית לסדרת הבת של "יומני הערפד" (בהמשך גם בנטפליקס ישראל).

אנימלס
עונה שנייה לקומדיית האנימציה של HBO, העוקבת אחרי היצורים הדחויים והמקופחים ביותר שחיים בניו יורק - יונים עם זהות מינית מבולבלת, עכברושים שבורי לב ופשפשים מזדקנים שמתמודדים עם משבר אמצע החיים. שיחות החולין המביכות, העמימות המוסרית והבעיות הקיומיות שלהם מוכיחות כי הם לא מאוד שונים מאיתנו, בני האדם (העונה הראשונה בשידור יומי ב-HOT החל מ-2 במרץ, העונה השנייה החל מ-22 במרץ).

ראשון, 19 במרץ 2017

Anne
עיבוד בן שמונה פרקים ל"האסופית" הקלאסית והאהובה, סיפורה של יתומה המאומצת על ידי אח ואחות באבונלי שבקנדה הכפרית ב-1890. את הסדרה כתבה מוירה וואלי-באקט ("שובר שורות") (ב-12 במאי גם בנטפליקס ישראל).

אדמת הפקר
עונה שנייה לדרמת אמנויות הלחימה המתרחשת בעולם של ברונים תככנים, לוחמים קטלניים ורשת של נאמנויות (למחרת גם ב-AMC ישראל).

רביעי, 22 במרץ 2017

Shots Fired
הלן האנט, ריצ'רד דרייפוס וסטיבן מוייר ("דם אמיתי") מככבים במיני-סדרת דרמה של רשת FOX, המבוססת על אירועים אמיתיים שהתרחשו בעיירה קטנה בטנסי. אירוע ירי קטלני שבמהלכו יורה שוטר אפרו-אמריקאי (טריסטן וויילדס, מייקל מ"הסמויה") בצעיר לבן, מעורר מהומה תקשורתית ומחולל סערות ברחבי המדינה כולה. תובע מיוחד נשלח לעיירה כדי לעמוד במוקד המשפט המתוקשר, שמשפיע רבות על עתידה הפוליטי של מושלת צפון קרוליינה, על שמם הטוב שלשוטרים מקומיים ועל האינטרסים העלומים של איל הון מסתורי.

אימפריה
המשך העונה השלישית של סבוניית ההיפ-הופ (ב-19 באפריל גם ב-yes).

חוצה את הקווים (Rogue)
חלקה השני של העונה השלישית בדרמת המתח (בהמשך גם ב-yes).

שישי, 24 במרץ 2017

גרייס ופרנקי
עונה שלישית לקומדיה של נטפליקס בכיכובן של לילי טומלין וג'יין פונדה (גם בנטפליקס ישראל).

ראשון, 26 במרץ 2017

שחיתות (Line of Duty)
עונה רביעית לדרמת המשטרה הבריטית המהוללת (בהמשך גם בנטפליקס ישראל).

שלישי, 28 במרץ 2017

Rebel
דרמה שיצר הבמאי ג'ון סינגלטון ("החבר'ה מהשכונה", "מהיר ועצבני 2") העוסקת במתח גזעי ועוקבת אחר שוטרת במשטרת אוקלנד בארה"ב, שפורשת מהשירות אחרי שאחיה נורה על ידי שוטר והופכת לחוקרת פרטית. בין היתר מככבים ג'ינאקרלו אספוזיטו ("שובר שורות"), מייקלטי וויליאמסון ("פורסט גאמפ") ומת'וד מן ("הסמויה").

בונז
פרק אחרון לגמרי של הסדרה (בהמשך גם ב-HOT).

רביעי, 29 במרץ 2017

Harlots
דרמה בת שמונה פרקים של הולו שנכתבה ובוימה כולה בידי נשים, ועוקבת אחר בורדל בלונדון של המאה ה-18. עם לזלי מאנביל ("הכל או כלום"), סמנתה מורטון ("הפנתרים האחרונים"), ג'סיקה בראון פינדליי ("אחוזת דאונטון").

Imaginary Mary
פרויקט חדש של יוצר "הגולדברגים", אדם גולדברג, המשלב לייב אקשן עם אנימציה. במרכזו ניצבת אליס (ג'נה אלפמן), אשת קריירה עצמאית ונחושה שחייה נכנסים לסחרור כשהיא פוגשת את אהבת חייה, אב גרוש לשלושה ילדים. העניינים מסתבכים עוד יותר כשהחבר הדמיוני שהמציאה כשהיתה ילדה קטנה חוזר כדי לנסות ולעזור לה לעשות סדר מחודש בחייה, רגע לפני שהיא הופכת לאשת משפחה.

Nobodies
קומדיה מבית היוצר של הזוג מליסה מקארתי ובן פאלקון, שאף ביימו את פרק הבכורה. קבוצת חברים שעובדת ביחד בתוכנית ילדים מנסה לשכנע את חבריהם המפורסמים-יותר להשתתף בסרט שכתבו. בין האורחים בתפקיד עצמם: ג'ייסון בייטמן, מאיה רודולף, גים ראש ואחרים.

חמישי, 30 במרץ 2017

המירוץ למיליון
עונה 29 לסדרת הריאליטי (בהמשך גם בערוץ הטיולים).

שישי, 31 במרץ 2017

Thirteen Reasons Why
דרמה של נטפליקס המבוססת על הספר "13 סיבות", שבמסגרתה נערה מקליטה 13 קלטות שבהן היא מסבירה מדוע החליטה להתאבד. טום מקארתי, שסרטו "ספוטלייט" זכה באוסקר, ביים כמה פרקים, ואת העיבוד הטלוויזיוני כתב המחזאי זוכה הטוני והפוליצר בריאן יורקי על "כמעט נורמלי" (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

Five Came Back
סדרת תעודה בת שלושה פרקים של נטפליקס, המתארת כיצד חמישה במאים הוליוודיים (ג'ון פורד, ג'ורג' סטיבנס, וויליאם וויילר ופרנק קפרה) התמודדו עם מלחמת העולם השנייה אחרי סיומה (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

Carters Get Rich
קומדיה בריטית בת ששה פרקים בכיכובו של ג'יימס ואן דר ביק, לנצח דוסון לירי מ"דוסון קריק". משפחה בריטית מן השורה הופכת בן לילה לעשירה כקורח כאשר הבן בן ה-11 מפתח אפליקציה שמסייעת לחנונים ביישנים כמוהו לדבר עם בנות, ומיליארדר אמריקאי רוכש אותה.

גרים
פרק אחרון לגמרי של סדרת הפנטזיה המתבססת על אגדות האחים גרים (בהמשך גם ב-HOT).

ראשון, 2 באפריל 2017

The Kennedys - After Camelot
מיני-סדרת המשך בת שני חלקים ל"הקנדיז", המתארת את המשפחה אחרי רצח ג'ון פ. קנדי. מת'יו פרי מגלם את טד קנדי וקייטי הולמס היא ג'קי קנדי אונסיס.

מפרשים שחורים
הפרק האחרון של סדרת הפיראטים המצוינת (בהמשך גם ב-HOT).

שלישי, 4 באפריל 2017

נמלטים
סדרת המשך ללהיט שהתפייד ככל שהתקדם. הסדרה החדשה, המתוכננת כאירוע טלוויזיוני בן תשעה פרקים, פוגשת את הגיבורים כשבע שנים לאחר אירועי סיום העונה הרביעית, כשחבריו ואהוביו של מייקל סקופילד קברו אותו לאחר מאבק במחלה. כעת מסתבר שמייקל עודנו בחיים, ולאחר שנים של עבודה עבור ארגון טרור הוא כלוא באחד מבתי הכלא הקשים ביותר בעולם, בתימן. כשלינקולן ושרה מגלים שמייקל חי, הם חוברים יחד לתכנן את הבריחה הגדולה ביותר בכל עונות הסדרה. אל המשימה מצטרפים/ נגררים גם חבריו ואויביו, הנמלטים הידועים לשמצה מכלא "פוקס-ריבר", טי-באג, סוכרה וסי-נוט (למחרת גם ב-yes).

iZombie
עונה שלישית לדרמת הערפדים הקומית (בהמשך גם בנטפליקס ישראל).

רביעי, 5 באפריל 2017

Henry IX
סדרה קומית בריטית חדשה העוקבת אחר מלך שעובר משבר אמצע החיים, בכיכובו של השחקן בעל השם המלכותי-גם-ככה, צ'ארלס אדוארד ("באטמן מתחיל", "פילומינה", "דיאנה").

ארצ'ר
קומדיית הריגול המונפשת חוזרת בעונה שמינית שונה בתכלית: הפעם הדמויות הן חלק מפילם נואר המתרחש בלוס אנג'לס של 1947 (בהמשך גם בנטפליקס ישראל).

חמישי, 6 באפריל 2017

The Trip
עונה שלישית לסדרה של מייקל ווינטרבוטום העוקבת אחר רוב בריידון וסטיב קוגן במסעם מחוף אל חוף. הפעם: ספרד.

אידיוט סיטר (Idiositter)
עונה שנייה לקומדיה החמודה של קומדי סנטרל, הסובבת סביב צעירה תפרנית המשמשת אומנת לבחורה צעירה, ילדותית ומפונקת. השתיים נאלצות להסתדר זו עם זו למרות ההבדלים התהומיים ביניהן, בזמן שבילי מנסה לשמש לג'ין מורה פרטית, קואוצ'רית לחיים וגם תחליף הורה. עלילת העונה השנייה מתרחשת בקולג' (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 6 באפריל 2017

The Get Down
חלקה השני לעונה של דרמת ההיפ הופ של באז לורמן (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

שבת, 8 באפריל 2017

The Son
סדרת מערבון של AMC בכיכובו של פירס ברוסנן, על שלושה דורות במשפחה טקסנית (ב-3 במאי גם ב-AMC ישראל).

שני, 10 באפריל 2017

סמוך על סול
עונה שלישית לדרמה המעולה העוקבת אחר קורותיו של סול גודמן בשנים שלפני מאורעות "שובר שורות". אל הקלחת מצטרף העונה גאס פרינג (ג'ינאקרלו אספוזיטו) (ב-12 באפריל גם ב-yes, HOT וסלקום TV).

Angie Tribeca
עונה שלישית לקומדיה המשטרתית המטורפת בכיכובה של רשידה ג'ונס, עם אורחים דוגמת נטלי פורטמן, כריס פיין, מישל דוקרי, ג'ק מקברייר, הת'ר גרהם ורבים אחרים.

שלישי, 11 באפריל 2017

Hollywood Darlings
סדרת ריאליטי קומית העוקבת אחר ילדות-כוכבות לשעבר שהן גם חברות בחיים האמיתיים - ג'ודי סוויטין "מצער גידול בנות", בברלי מיצ'ל מ"הרקיע השביעי" וכריסטין לייקין מ"אבא חורג אמא חורגת" - בעודן מנסות לתמרן בין חייהן כאמהות ורעיות לבין עבודתן. הסדרה צפויה לכלול הופעות אורח של כוכבים ניינטיז רבים נוספים.

Return of the Mac
קומדיה בכיכובו של ג'ואי מקינטייר מלהקת ניו קידס און דה בלוק, המגלם גרסה מוגזמת של עצמו יחד עם משפחתו האמיתית. הוא מעוניין שיכירו בו כשחקן לגיטימי, אבל בינתיים נאלץ להסתפק במשרה של מנחה תוכנית אירוח בערוץ כבלים נידח.

ברוקלין תשע תשע
המשך העונה הרביעית של הקומדיה המשטרתית בכיכובו של אנדי סמברג (העונה השלישית החל מ-12 במרץ ב-HOT).

חמישי, 13 באפריל 2017

Guerrilla
מיני סדרה בת ששה פרקים בהפקה משותפת של סקיי אטלנטיק הבריטית ושואוטיים האמריקאית, בהפקת ג'ון רידלי ("12 שנים של עבדות") ובכיכובם של אידריס אלבה ("הסמויה") ופרידה פינטו ("נער החידות ממומביי") על תנועת האקטיביסטים השחורים בלונדון בשנות ה-70.

שישי, 14 באפריל 2017

Mystery Science Theater 3000
נטפליקס מחזירה לחיים להיט פולחן נוסף, הפעם הקומדיה השנונה על השרת שכלוא בידי מדען מטורף המאלץ אותו לצפות בסרטי מד"ב זבליים מעברה הנידח של הוליווד. ג'ואל הודג'סון, היוצר וכוכב הסדרה המקורית, חוזר לתפקידיו, אבל הקאסט שלצדו משתדרג ומונה גם את פאטון אוסוולט ("סוכני שילד") ופלישה דיי ("על טבעי") ואורחים כמו ג'רי סיינפלד, ג'ואל מקהייל, ניל פטריק האריס ועוד. מלבד ותיקי הסדרה מונה חבר התסריטאים גם אורחים כמו אנשי "ריק ומורטי" (שכולנו עדיין מחכים לעונה השלישית שלה) דן הרמון וג'סטין רוילנד (זמין גם בנטפליקס ישראל).

צ'לסי
עונה שנייה לתוכנית האירוח של צ'לסי הנדלר בנטפליקס, הפעם במתכונת שבועית עם פרק חדש מדי יום שישי (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

שבת, 15 באפריל 2017

דוקטור הו
העונה העשירית, האחרונה עם פיטר קפאלדי בתפקיד הדוקטור.

ראשון, 16 באפריל 2017

The White Princess
המשך בן שמונה פרקים של רשת הכבלים Starz לסדרה "המלכה הלבנה", גם הפעם על פי ספריה של פיליפה גרגורי, העוקב אחר אליזבת מיורק שנישאה להנרי טיודור.

הנותרים
עונה שלישית ואחרונה בדרמה סוחטת הדמעות של HBO, שהפעם תתרחש באוסטרליה ובטקסס (במקביל גם ב-yes וב-HOT).

Veep
עונה שישית ומסקרנת לקומדיה האדירה בכיכובה של ג'וליה לואי-דרייפוס (בצמוד גם ב-yes וב-HOT).

בנות
פרק אחרון לדרמה הקומית של לינה דנהאם (למחרת גם ב-yes וב-HOT).

שלישי, 18 באפריל 2017

Famous in Love
דרמת נעורים חדשה של פריפורם בכיכובה של בלה ת'ורן, על סטודנטית בקולג' הפורצת פתאום לתודעה אחרי שסרט בכיכובה הופך לשובר קופות.

שקרניות קטנות
עשרת הפרקים האחרונים של הסדרה מתחילים כאן (בסמוך גם ב-HOT, בהמשך גם בנטפליקס ישראל).

רביעי, 19 באפריל 2017

פארגו
עונה שלישית לסדרת המופת של רשת FX, בהפקתם של האחים כהן (שסרטם שימש כבסיס לעלילת העונה הראשונה). אחרי שהעונה השנייה לקחה אותנו אל שנות השבעים במינסוטה, חוזרת העונה השלישית אל העתיד הקרוב ושנת 2010. יואן מקגרגור ("טריינספוטינג") יגלם בתפקיד כפול את האחים אמיט וריי סטאסי, החולשים על אימפריית חניונים במינסוטה. היריבות השקטה בין האחים מתפרצת לאחר שוד שמתפתח לרצח, ומערב דמויות מהעולם התחתון ואת אנשי המשטרה המקומית. עוד יככבו: מרי אליזבת ווינסטד ("חסרי מוח", "דרך קלוברפילד 10") סקוט מקניירי ("קוד שרוף"), דיוויד תיוליס (סדרת "הארי פוטר") והקומיקאי ג'ים גפיגן (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 21 באפריל 2017

Girlboss
קומדיה שיצרה קיי קנון ("רוק 30", "פיץ' פרפקט") בכיכובה של בריט רוברטסון ("בחזרה למחר"). סופיה, צעירה מרדנית ומרוששת המסרבת להתבגר, נתקלת באפשרות לממש את תשוקתה למכור בגדי וינטג' אונליין, ובאופן בלתי צפוי הופכת לאשת עסקים.

Hot Girls Wanted
סדרה תיעודית של נטפליקס בת ששה פרקים, שבמסגרתה יוצאת רשידה ג'ונס לחקור את תעשיית הפורנו ואת הדרכים שבהן היא משפיעה על הגישה שלנו למין.

Bosch
עונה שלישית לדרמה הבלשית של אמזון (בהמשך גם באמזון פריים ישראל).

ראשון, 23 באפריל 2017

עמק הסיליקון
עונה רביעית לקומדיה של HBO (למחרת גם ב-yes וב-HOT).

שני, 24 באפריל 2017

גות'אם
חלקה השני של העונה השלישית (בהמשך גם בנטפליקס ישראל).

שלישי, 25 באפריל 2017

גאון (Genius)
דרמה של נשיונל ג'יאוגרפיק המוקדשת מדי עונה לגאון היסטורי אחר. בעונה הראשונה מדובר באלברט איינשטיין, בכיכובם של ג'פרי רש, אמילי ווטסון וג'וני פלין. את הפרק הראשון מביים רון האוורד, שמפיק את הסדרה יחד עם שותפו הוותיק בריאן גרייזר (ב-29 באפריל גם בנשיונל ג'יאוגרפיק המקומי).

Great News
קומדיה המבוססת על סיפור חייה של טרייסי וויגפילד, תסריטאית זוכת-אמי של "רוק 30". העלילה מתמקדת במפיקה של רשת כבלים שחייה נכנסים לסחרור כשאמה השתלטנית מתקבלת לעבודה באותו המקום כמתמחה. טינה פיי ורוברט קרלוק מפיקים.

רביעי, 26 באפריל 2017

The Handmaid's Tale
דרמת מד"ב בת עשרה פרקים של הולו על פי הספר "מעשה השפחה" של מרגרט אטווד, המתארת עתיד דיסטופי שבו הממשל האמריקאי הוחלף בדיקטטורה דתית פונדמנטליסטית. בכיכובם של אליזבת מוס, ג'וזף פיינס, איבון סטרחובסקי ("צ'אק", "דקסטר"), אן דאוד ("הנותרים"), אלכסיס בלדל ("בנות גילמור") ועוד.

שישי, 28 באפריל 2017

Dear White People
סדרת דרמה קומית חדשה של נטפליקס שעשתה הרבה רעש עוד לפני ששודרה, בטענה שהיא גזענית כלפי לבנים: עיבוד לסרט באותו שם (שכבר קיים בנטפליקס) על מתח גזעי בקולג' יוקרתי המורכב ברובו מסטודנטים לבנים (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

במהלך אפריל (טרם נקבע מועד מדויק)

המרגלים של וושינגטון
עונה רביעית ואחרונה של הדרמה ההיסטורית המהנה (בהמשך גם ב-yes).

שני, 1 במאי 2017

American Gods
עיבוד של אמזון פריים ל"אלים אמריקאים", סאגת הפנטזיה עטורת הפרסים של ניל גיימן. הסדרה מתרחשת בארה"ב שבה כל האלים המוכרים מתהלכים בחשאי בין בני האדם הרגילים. גיבור היצירה, שאדו מון (ריקי וויטל, "ה-100"), הוא אסיר לשעבר שמתחיל לעבוד אצל טיפוס אניגמטי בשם מר וונדסדיי (איאן מקשיין, "דדווד"). בריאן פולר ("חניבעל") על המושכות.

Lucifer
המשך העונה השנייה בדרמת הפנטזיה של רשת FOX שבמסגרתה השטן נמצא בלוס אנג'לס ופותר פשעים.

שישי, 5 במאי 2017

Sense8
עונה שנייה לדרמת המד"ב של האחיות וואשובסקי וג'יי מייקל סטרצ'ינסקי (יוצר "בבילון 5") (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

שישי, 12 במאי 2017

I Love Dick
קומדיה של אמזון מהיוצרת של הסדרה הכי מהוללת של הפלטפורמה, ג'יל סולוויי ("טרנספרנט"), שפרק הבכורה שלה קצר שבחים מופלגים מאז ששוחרר ברשת ב-2016. יחסיו של זוג נשוי עומדים למבחן כאשר שניהם מתאהבים באותו פרופסור. עם קתרין האן (הרבנית ראקל מ"טרנספרנט") וקווין בייקון (בהמשך גם באמזון פריים ישראל).

Master of None
עונה שנייה לדרמה הקומית של עזיז אנסרי (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

שישי, 19 במאי 2017

Unbreakable Kimmy Schmidt
עונה שלישית לקומדיה של טינה פיי ורוברט קרלוק (במקביל גם בנטפליקס ישראל).

ראשון, 21 במאי 2017

טווין פיקס
הסדרה פורצת הדרך של דיוויד לינץ' ומארק פרוסט חוזרת לחיים 26 שנים אחרי שירדה מהמסכים, הפעם ל-18 פרקים ברשת הכבלים שואוטיים. כמעט כל הקאסט הוותיק חוזר, בכללו קייל מכלכלן, מדשן אמיק, שריל לי ודיוויד דוקובני, ומלבדם גם המוני שחקנים מוכרים שחלקם עבד עם לינץ' בסרטיו. בין היתר: לורה דרן, ג'ניפר ג'ייסון לי, נעמי ווטס, אדי ודר, מייקל סרה, ברט גלמן, טים רות', שרון ואן אטן, אמנדה סייפריד ואף טרנט רזנור (בצמוד גם ב-yes).

שלישי, 23 במאי 2017

Casual
עונה שלישית לדרמה הקומית המתוקה של אמזון (בהמשך גם ב-HOT).

רביעי, 24 במאי 2017

ריקוד מושחת
הקלאסיקה האייטיזית חוזרת כמחזמר בשידור חי ברשת ABC, הפעם עם אביגיל ברסלין, דברה מסינג, ניקול שרזינגר, שרה היילנד, קייטי סגל ואחרים.

שישי, 26 במאי 2017

Long Strange Trip
סדרה תיעודית בת ששה פרקים של מרטין סקורסזי באמזון, המגוללת את ההיסטוריה של הגרייטפול דד (בהמשך גם באמזון פריים ישראל).

שלישי, 30 במאי 2017

ממלכת החיות
עונה שנייה לדרמת הפשע על המשפחה טורדת המנוחה (בסמוך גם בסלקום TV).

בית הקלפים
עונה חמישית לדרמה הפוליטית בכיכובו של קווין ספייסי (במקביל גם ב-HOT, yes וסלקום TV, בהמשך גם בנטפליקס ישראל).

רביעי, 31 במאי 2017

Kingdom
עונה רביעית לדרמת הפשע בכיכובו של ניק ג'ונאס.

במהלך מאי (טרם נקבע מועד מדויק)

אפיזודס
העונה החמישית והאחרונה של הקומדיה בכיכובו של מאט לה בלאנק.

בחודשים הקרובים (טרם נקבע מועד)

Sick Note
קומדיה בריטית חדשה בת ששה פרקים, בכיכובם של רופרט גרינט ("הארי פוטר"), ניק פרוסט ("מת על המתים") ודון ג'ונסון ("מיאמי וייס"). חייו של לוזר משתנים כאשר הוא מאובחן כחולה סרטן - כולם מתחילים להתייחס אליו יפה וחומלים עליו. כאשר מתברר במהרה שהרופא שלו אידיוט והאבחנה שגויה, הוא מחליט למנוע מהאמת לצאת, מה שיוצא מכלל שליטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניק פרוסט ורופרט גרינט, "Sick Note"/מערכת וואלה!, צילום מסך
seperator

עוד ב-yes בחודשים הקרובים: צ'אנס, רילינגטון פלייס, ללא מילים (Speechless), אחת במיסיסיפי, טאבו.

עוד ב-HOT בחודשים הקרובים: SS:GB, עד הקצה (Flesh and Bone), אין לו אלוהים, יאנגר, מרוששות, שוטרים בדם, קטסטרופה, ברודצ'רץ', הרשימה השחורה: גאולה.

עוד בסלקום TV בחודשים הקרובים: דילמת האסיר, SS:GB, הרשימה השחורה: גאולה.

עוד בנטפליקס בחודשים הקרובים: יומני הערפד, המדריך לרוצח, Z Nation, ספיישלי סטנדאפ של דייב שאפל, ג'רי סיינפלד, לואי סי קיי, איימי שומר ואחרים.


עדכון אחרון: 30 במרץ 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully