וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוותרו על הנאצ'וס: בית קולנוע בלוס אנג'לס חילק שקיות הקאה לצופים בסרט הקניבליות "נא"

22.3.2017 / 11:00

לאחר דיווחים על התעלפויות במהלך הקרנות שלו, בית קולנוע אמריקאי לא לקח סיכונים והעניק לצופים בלהיט הקניבליות הצרפתי "נא" שקיות הקאה. "זה גימיק כיפי בטעם של פעם", הסביר אחד מאנשי הצוות שלו

יח"צ - חד פעמי

מאז הקרנת הבכורה שלו בפסטיבל קאן במאי האחרון, ממשיך להיט האימה הצרפתי "נא" ליצור כותרות וסיפורים יוצאי דופן, וזאת כיאה לסרט העוסק בסיפורן של שתי קניבליות צרפתיות, ומתאר את מעלליהן בצורה מפורטת. לאחר הקרנתו בפסטיבל טורונטו בחודש ספטמבר, דווח כי צופים התעלפו בגלל המראות הגרפים הקשים שבו, והיום (רביעי), לאחר הפצתו המסחרית בסוף השבוע האחרון בארצות הברית, מפרסמת התקשורת האמריקאית כי בית קולנוע בלוס אנג'לס חילק שקיות הקאה לצופים.

לפי הדיווח, סדרן מקבל את פני הבאים לאולם ואומר להם שלאור ניסיון העבר, וכיוון שקיימת סכנה לתגובות פיזיות קיצוניות של הצופים, הם מעניקים להם את השקיות כדי להקדים תרופה להקאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוקרן השבוע בסינמטק תל אביב, אם יש לכם לב חזק. מתוך "נא"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זו יוזמה כיפית", אמר להוליווד ריפורטר מנהל התוכן של האולם, מרק ואלן, "זה החזיר אותי לשנות השבעים, בהם נהגו לעשות גימיקים כאלה במהלך הקרנות של סרטי אימה".

"נא", שהוא עבודת הביכורים של ז'וליה דוקורנו, לא יופץ מסחרית בישראל, אך יזכה לשתי הקרנות חד-פעמיות בסינמטק תל אביב: בשישי הקרוב, 24 במרץ, ב-21:30, וכן בראשון 26 במרץ באותה שעה. לא ידוע אם גם שם יחלקו לצופים שקיות הקאה, אך מומלץ עד מאוד לצפות בסרט: מעבר לכל הסיפורים והאגדות האורבניות סביבו, מדובר ביצירה קולנועית מקורית, טורדת מנוחה ומומלצת ביותר, גם אם מן הסתם לא לבעלי לב חלש. רק אל תשכחו להשאיר את הפופקורן בצד הפעם.

עוד באותו נושא

מדור גיהנום: שלושים שנה ל"Nekromantik", סרט האימה שטילטל את העולם

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אגדה אורבנית או סרט מזעזע באמת? גלו בעצמכם ובעצמכן. מתוך "נא"/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully