וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו גרנט וקירה נייטלי חוזרים בטריילר קורע מצחוק ל"אהבה זה כל הסיפור 2"

23.3.2017 / 10:59

כוכבי "אהבה זה כל הסיפור" איחדו כוחות לכבוד 'יום האף האדום' הבריטי בסרט המשך קצר ללהיט מלפני 14 שנה. בטריילר הם משחזרים את סצנת הכרטיסיות הנוסטלגית מהסרט המקורי. בונוס: איך נראים היום כל כוכבי הסרט?

ירון

"מי מאיתנו הזדקן טוב יותר?" זו השאלה שמעסיקה את כוכבי הסרט "אהבה זה כל הסיפור" בטריילר הקורע מצחוק לסרטון ההמשך שישודר מחר (שישי) ב-BBC לכבוד 'יום האף האדום' של ארגון Comic Relief ("הקלה קומית").

יו גרנט, קירה נייטלי, אנדרו לינקולן וליאם ניסן הם רק חלק מהכוכבים הגדולים שהסכימו לחזור לגלם את הדמויות הבלתי נשכחות שלהם מסרט הקאלט הרומנטי. אם סרט ההמשך צפוי להיות ולו במעט כמו הטריילר הבאמת מבריק שלו, כנראה שמצפה לנו רגע היסטורי ונוסטלגי מרגש במיוחד. לצערם של המעריצים, בניגוד לסרט המקורי שאורכו 135 דקות, הפעם תאלצו להסתפק ב-10 דקות ענוגות בלבד שיעסקו בעיקר בעדכון המעריצים במצב הדמויות 14 שנים לאחר אותו חג מולד בלתי נשכח.

אהבה זה כל הסיפור LOVE ACTUALLY 2. צילום מסך
נראים אותו דבר. בערך. כוכבי "אהבה זה כל הסיפור" באיחוד היסטורי/צילום מסך

עוד ב"וואלה! תרבות"

הסרט הקצר ישודר במסגרת "יום האף האדום" של ארגון הצדקה הבריטי Comic Relief ("הקלה קומית"). רגע לפני, שוחרר השבוע לרשת טריילר קצר מאוד אך מספק בו מעריצי הסרט ישמחו לפגוש שוב את הדמויות האהובות עליהם מהסרט המקורי, עם קצת יותר קמטים ושיער לבן. בטריילר משחזרים הכוכבים סצנה מפורסמת מהסרט המקורי שבה דמותו של אנדרו לינקולן, מארק, הביע את אהבתו לג'ולייט (קירה נייטלי) בהודעות כתובות על כרטיסיות. בטריילר הם עוסקים בסוגיה מי נראה טוב יותר במרוצת השנים. בין יתר העקיצות המשעשעות שנזרקות שם, בוחר יו גרנט לצחוק על יריבו מסרטי "יומנה של ברידג'ט ג'ונס" כשעל הכרטיסייה שלו הוא כתב "השנים לא הטיבו עם קולין פירת'", שכמובן מככב גם הוא בסרט. גם תומאס ברודי סאנגסטר משתעשע מהשאלה ומודה שמן הסתם הוא "הזדקן הכי טוב", שכן בסרט המקורי הוא היה רק בן 13. אליו מצטרפת גם אוליביה אולסן, שהייתה אז רק בת 11.

לצערנו אמה תומפסון (קארן), מרטין פרימן (ג'ון), לורה ליני (שרה) ורודריגו סאנטורו (קארל) לא ישתתפו בסרט ההמשך, וכמובן השחקן אלן ריקמן (הארי) שנפטר ממחלת הסרטן בשנה שעברה. אמה תומפסון סיפרה ל-PA מדוע סירבה לקחת חלק בסרט ההמשך: "זה מוקדם מדי. זה בהחלט צעד נכון כי זה עבור Comic Relief ("הקלה קומית") אבל אין במותו של חברנו היקר (אלן ריקמן) שום הקלה קומית. זה קרה רק לפני שנה".

עוד באותו נושא

ברוכים הבאים לעולם המתים: צפו בטריילר ל"קוקו" של פיקסאר

לכתבה המלאה

"אהבה זה כל הסיפור" מגולל את סיפור חייהם של שמונה זוגות שונים ומציג היבטים שונים לאהבה ויחסים, כשבסופו של דבר סיפורי האהבה שלהם נקשרים זה בזה. עלילת הסרט מתחילה חמישה שבועות לפני חג המולד ומסתיימת חודש לאחר החג. התסריטאי והבמאי ריצ'רד קרטיס, שהוא גם מהמייסדים של ארגון הצדקה המדובר, אמר על הסרט: "במשך השנים נהניתי לקחת חלק בספיישלים טלוויזיוניים של 'יום האף האדום'. זה נשמע כמו רעיון מהנה השנה לעשות ספיישל לאחד הסרטים שלי, עכשיו כש'יום האף האדום' נחגג גם באמריקה. מעולם לא חלמתי לכתוב סרט המשך ל'אהבה זה כל הסיפור', אבל חשבתי שזה יכול להיות רעיון טוב לעשות סרט קצר באורך 10 דקות כדי לגלות מה עבר על כל הדמויות. מי הזדקן הכי טוב? אני מניח שזו השאלה הגדולה... או שברור שזה ליאם?"

מוכנים לגלות איך נראים היום שאר כוכבי הסרט, כולל הילדים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully