וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז שסולק מהלהקה: תמיר קליסקי נפגש עם זאב נחמה

2.4.2017 / 12:21

שני מנהיגי להקת אתניקס נפגשו בבית המשפט המחוזי בת"א לאחר תביעה שהגיש נחמה נגד קליסקי. זו הפעם הראשונה שהשניים נפגשים מאז שקליסקי סולק מהלהקה. קליסקי טען כי נחמה השמיע בתצהירו עדות שקר וקרא למשטרה לפתוח בחקירה. הצדדים הסכימו ללכת לגישור

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

פגישה מתוחה: בבית המשפט המחוזי בתל אביב נפגשו הבוקר (ראשון) חברי להקת אתניקס, הסולן זאב נחמה והקלידן והשותף ליצירת שיריה תמיר קליסקי. זוהי כבר תביעה שלישית בין הצדדים, אבל הפעם הראשונה שבה הם נפגשים פנים מול פנים מאז שסולק קליסקי מהלהקה – לאחר 30 שנות חברות בה. השופטת שלחה את שני הצדדים לגישור - והם הסכימו.

זוהי תביעה שניה שמגיש נחמה ושלישית בסך הכול בין הצדדים, שהוגשה למחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בת"א. בתביעה מתבקש בית המשפט להורות לתמיר קליסקי ולאחיו דרור קליסקי למכור לזאב נחמה את מניותיהם בחברת "שולטן", שמחזיקה בסימן המסחרי אתניקס, לאור אבדן האמון והאיבה ביניהם.

קליסקי השתמש במלים חריפות ואמוציונליות מאוד בתגובה לתביעה של נחמה שבה דנו היום. עורך דינו כתב: "הוא סולק מלהקה שהוא יסד עם נחמה בהינף יד, באופן אכזרי, ללא חמלה וללא סיבה אמיתית חיסל נחמה לקליסקי קריירה של 30 שנה". בכתב התביעה החדש של נחמה נטען כי בינו לבין האחים קליסקי "קיים משבר אמון חריף ובלתי ניתן לאיחוי. הם אינם מסוגלים לשבת באותו החדר ובוודאי שאינם יכולים להמשיך ולהיות בעלים משותפים של אותה חברה".

תמיר קליסקי וזאב נחמה מאתניקס נפגשים בבית משפט. שגיא בן נון, מערכת וואלה! NEWS
הסכים לגישור. קליסקי/מערכת וואלה! NEWS, שגיא בן נון

לאחר סילוקו הדרמטי מהלהקה בספטמבר, הלהקה המשיכה להופיע בלעדיו. קליסקי פנה לבית המשפט בבקשה להשיבו לאלתר לאתניקס ולהוציא צו מניעה האוסר את השמעת השירים שיצר עם נחמה. השופט לא קיבל את העתירות של קליסקי, וגם אם הסיכוי שזה יקרה בסופו של דבר נראה לא גבוה, עדיין לא נאמרה המלה האחרונה בסיפור זה. נחמה, מצדו, הגיש לפני התביעה היום גם תביעה על סך 2 מיליון שקל בטענה כי קליסקי גרם לנזקים בפרסומים שונים לפגיעה במוניטין הלהקה ולנזקים כספיים

בתגובה לתביעה של זאב נחמה, תמיר קליסקי טען כי נחמה השמיע בתצהיר שלו עדות שקר כשטען שתמיר לא שימש כמנהל בחברת שולטן מהיווסדה ועד שנת 2016 ואף קרא למשטרה לפתוח בחקירה. עורך דינו של נחמה, אוהד מחרז, מסר בתגובה: "זה מגוחך. האחים קליסקי הם אלו שלא מפסיקים לכזב, לאיים ולהתנהג בדרך לא דרך. בנוסף וכפי שנטען, תמיר מעולם לא ניהל את החברה בפועל".

עוד באותו נושא

הקרב באתניקס נמשך: זאב נחמה הגיש תביעה נוספת כנגד תמיר קליסקי

לכתבה המלאה
זאב נחמה ותמיר קליסקי מלהקת אתניקס בבית המשפט המחוזי. שגיא בן נון, מערכת וואלה! NEWS
נחמה/מערכת וואלה! NEWS, שגיא בן נון

בחודש יוני יתקיים דיון בבית המשפט המחוזי בפני השופט מגן אלטוביה, בתיק העיקרי - תביעתו של קליסקי, בה עתר בין השאר להשיבו ללהקה או לפרקה. בניגוד לרושם שנוצר, טרם ניתנה הכרעה סופית בתביעה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully