וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נפתרה תעלומת הרצח של הראפר טופאק שאקור ונמצא הרוצח?

7.4.2017 / 7:15

הפרשייה שממשיכה להעסיק את עולם הבידור כבר יותר מ-20 שנה מקבלת טוויסט מפתיע כשמנהל חברת ההקלטות וחברו של טופאק, שוג נייט, חשף שהוא יודע בוודאות מי רוצחיו של טופאק - ואחד השמות יפתיע אתכם מאוד

צילום מסך

בסרטון – ואולי טופאק בכלל עדיין חי?

טופאק שאקור, אחד הראפרים ואמני ההיפ-הופ הגדולים בעולם שנרצח בדם קר בליל ה-7 בספטמבר 1996, עולה כעת שוב לכותרות בזכות סרט דוקומנטרי חדש שעומד לצאת וחושף פרטים חדשים על החשודים בהירצחו. למי שהספיק לשכוח, בליל הרצח טופאק ומנכ"ל הלייבל דת' רואו רקורדס, שוג נייט, צפו בקרב איגרוף של מייק טייסון במלון MGM בלאס וגאס ויצאו משם ב-BMW שחורה. בסביבות השעה 23:15, מכונית קדילאק לבנה עצרה לצד רכבם של טופאק ונייט וצרור יריות נורה על טופאק מבעד לחלון. 4 כדורים פגעו בחזה, באגן, בידו הימנית ובירך של טופאק והוא נהרג.

ככה נראה טופאק בשיא ימי הזוהר שלו

עוד באותו נושא

טופאק עדיין חי? הראפר "נתפס" בסלפי והסעיר את הרשת

לכתבה המלאה

רק בשבוע שעבר הוכנס טופאק להיכל התהילה של הרוקנרול, אולם עד היום זהות היורה אינה ידועה, למרות החשדות לסכסוך עם ראפרים אחרים. יותר משני עשורים אחרי, שוג נייט טוען שהוא למעשה יודע מי רצח את טופאק וכעת יש לו גם הוכחה לכך. בימים אלו מרצה נייט זמן בכלא על רצח וניסיון רצח לאחר שדרס שני גברים בקומפטון, אולם בשנות ה-90 הוא היה בעל חברת הקלטות משגשגת שהחתימה תחתיה את טופאק בשיא הצלחתו.

נייט סבור שרוצחיו של טופאק הם רג'י רייט ג'וניור, קצין הביטחון לשעבר בדת' רואו רקורדס, ושריתה נייט - אשתו לשעבר של שוג. נייט טוען שהשניים שיתפו פעולה במטרה לרצוח בכלל אותו ולא את טופאק - וזה כדי להשתלט על חברת ההקלטות שלו. מאחר ששוג היה נשוי לשריתה, במקרה של מוות זו הייתה היא שתירש את רוב הונו. לטענתו, המשימה שלהם לא צלחה וטופאק הוא זה ששילם את המחיר. הוא הוסיף שרייט מעורב גם ברצח של הראפר הנוטוריוס בי. איי. ג'י.

טופאק וביגי - I'll be missing you

טענותיו של נייט מגובות במכתב הודאה שהגיע לידיהם של The Sun Online ע"י מפיק הסרט הדוקומנטרי אר.ג'י בונד, שמעוניין להביא לפתרון תעלומת הרצח של טופאק ולשים לסאגה הזאת סוף. מכתב ההודאה שנכתב לכאורה ע"י אחד החמושים שפתחו באש לכיוון מכוניתו של טופאק, מנקה את שוג נייט מכל מעורבות בירי ומצביע על הנאשמים - רייט ושריתה. במכתב מופיע שם של ראפר נוסף שמעורב במבצע החיסול אך מסיבות משפטיות לא ניתן לציין את שמו - שקיבל תשלום של 80 אלף דולרים עבור הירי.

טופאק שאקור, שוג נייט. AP
טופאק ושוג נייט - מי ירה לעברם?/AP

מפיק "רצח טופאק: הקרב על קומפטון" סיפר שהלסת שלו נפלה לרצפה כשהוא נחשף למכתב ההודאה המצמרר. אחד החשודים, רג'י רייט ג'וניור, הכחיש כבר מזמן כל קשר לרצח של טופאק. ב-2015 הוא הגיב לטענות ואמר שכל מי שקשר אותו לרצח מת בעשור האחרון (מעניין למה?), כולל שומרי הראש של טופאק. "אני מאמין בקארמה", הוא אמר, "כל האנשים האלה מתו. אני ממשיך להסביר לאנשים שאלוהים לא אוהב רוע. אני מקווה שאנשים ילמדו מזה לקח".

גם שריתה, עקרת בית ואם ל-4, הכחישה את הדברים בעבר ואמרה: "מובן שלא הרגתי את טופאק. זה נראה לכם הגיוני? לי זה נשמע מטופש. לא הייתה שום משימה סודית ביני לבן רג'י. אוי, איזה אדם רע אני. אימצתי ילד, אני מטפלת באדם נכה (בן דודה) אבל אני רוצחת? נו באמת. אני לא מבינה למה אנשים כל כך מקובעים על הרצח הזה. זה היה לפני 20 שנה. אם זו הייתי אני, הייתי כבר נעצרת על זה. כבר הוכח מי הרג את טופאק – והוא מת עכשיו. אורלנדו אנדרסון הרג את טופאק וזה הכל. כל זה קרה בגלל ריב מטופש בקזינו". על אף שהמידע החדש נועד להביא לפתרון התעלומה, נראה שטופאק ימשיך להתהפך בקברו עוד זמן רב.

פינוק לסיום - המחווה לטופאק בטקס בו הוכנס להיכל התהילה של הרוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully