וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות, סרטים, הופעות: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

11.5.2017 / 0:02

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"פשוט לאהוב אותך"

זו לא הפעם הראשונה שתיאטרון מעלה הפקה שמצדיעה לשירים ישראלים. "מרי לו" שמבוסס על שירי צביקה פיק הפך ללהיט ענק, "לילה לא שקט" עם שירי שלמה ארצי - התרסק. הפעם מדובר במחזמר מקורי שמתבסס בעיקר על שירים של אריק איינשטיין ומככבים בו עוז זהבי ואליאנה תדהר. המחזמר מציג סיפור אהבה שנרקם בשלהי שנות ה-60 של המאה הקודמת, טרם תקופת המלחמות. נותר רק לראות אם עוז זהבי ואליאנה תדהר יהפכו ליעל בר זוהר וגיא זוארץ גרסת 2017.

מתי? 12-18/5

איפה? תיאטרון הקאמרי

לרכישת כרטיסים

"פשוט לאהוב אותך", ככה זה נראה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחרות האירוויזיון 2017

עם החשכת המסך בערוץ 1 השבוע, הפכה תחרות האירוויזיון לשירת הברבור של הערוץ המרוסק. אז אחרי שקרענו חולצה ומחינו דמעה עם גאולה, כולנו מחזיקים אצבעות לאימרי זיו שלנו שינסה להעפיל לגמר שיתקיים במוצאי שבת. גם אם לא יצליח במשימה, צפוי לנו גמר אירוויזיון גדוש בצחוקים, בצבע וברגעים מפתיעים. כן, וגם קצת מוזיקה.

מתי? חצי גמר - יום חמישי ב-22:00,
גמר - שבת ב-22:00

איפה? ערוץ 1

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שמונה ימים בשבוע"

פסטיבל "דוקאביב" הפך עם השנים מאירוע נישתי לאחד הפסטיבלים המצליחים בארץ, וצפויים בו השנה מעל חמישים אלף מבקרים. עשרות סרטים תיעודיים יוקרנו בו, אבל אנחנו ממליצים במיוחד על התוכנית המוזיקלית, עם להיטי דוקו כמו "שמונה ימים בשבוע" על הביטלס. מי שבכל זאת יעדיף להישאר בבית השבוע מוזמן לצפות בסרט בהקרנת בכורה טלוויזיונית ביום חמישי בשעה 22:00 ב-yes דוקו.

מתי? יום שני 15.05 20:30 נמל ת"א (כניסה חופשית)
יום שלישי 16.05 12:15
שבת 20.05 10:00

איפה? סינמטק תל אביב

לרכישת כרטיסים

"שמונה ימים בשבוע", הביטלס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסף אמדורסקי

"ולפעמים/ סערה מתקרבת/ והים גועש", שרה "תערובת אסקוט" בלהיטה הענק "החדר האינטימי שלי". סערה רגשית אחרת שמתקרבת היא הופעת איחוד נוספת של הלהקה, סיבה טובה לצאת מהחדר האינטימי שלכם. הסופרגרופ של אסף אמדורסקי, ירמי קפלן וג'נגו (עמיר רוסיאנו), שבתחילת הניינטיז עוררה את הרוק הישראלי מתרדמתו, תתארח הערב בהופעתו החגיגית של אמדורסקי ותבצע לראשונה מזה שלוש שנים את אלבומה היחיד. לאחר מכן יבצע אמדורסקי את אלבומו הראשון במלואו. מה נאמר ומה נגיד, אינשאללה שהמפגש המחודש של השלושה יעורר בהם חשק ליצור דברים חדשים ביחד.

מתי? יום חמישי, 20:30

איפה? מועדון הבארבי תל אביב

לרכישת כרטיסים

איחוד תערובת אסקוט באולפן וואלה! NEWS. הערב גם במועדון הבארבי

תערובת אסקוט בגרסת כיסוי לשיר "יחזקאל" של החלונות הגבוהים. ראובן קסטרו
תערובת אסקוט בגרסת כיסוי לשיר "יחזקאל" של החלונות הגבוהים/ראובן קסטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אן"

תכנית הטלוויזיה המבוססת על"האסופית", אחד מספרי הילדים האהובים והפופולריים בכל הזמנים, מגיעה לחיקה החמים של נטפליקס בהפקה משותפת עם CBC קנדה. הסדרה בת 8 הפרקים מתמקדת בסיפור ההתבגרות של אן שרלי (אמיבת מקנולטי), יתומה אדומת שיער שהתגלגלה בין בתי יתומים אכזריים ומשפחות מתעללות, ומגיעה בטעות לגור בביתם של צמד אחים מבוגרים. הרוח והדמיון של הנערה בת ה-13 מסעירים את חייהם של השניים ושל העיירה המנומנמת שבה הם מתגוררים. כמיטב המסורת של נטפליקס, הסדרה תתמקד ברגעים הקודרים יותר בסיפורה החולמני של אן, בעודה מנסה לפרוץ לעצמה דרך עצמאית בעולם.

מתי? יום שישי

איפה? נטפליקס ישראל

אן, אבל עם E בסוף. הטריילר:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אשתו של שומר גן החיות"

שמרו נפשותיכם. סרט השואה המדובר אמנם זכה להמון יחסי ציבור ולפתיחה קופתית מרשימה, אך הוא סר טעם, משעמם ובעיקר עושה עול להיסטוריה של העם היהודי. והנה הביקורת המלאה והקטלנית שלנו.

והנה הטריילר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully