וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני חצי גמר האירוויזיון, אימרי מדורג גבוה בהימורים

יניב דורנבוש, קייב

11.5.2017 / 13:46

אימרי רגע לפני חצי הגמר: "איזו התרגשות, למות". בסוכנויות ההימורים מאמינים בשיר הישראלי ומדרגים אותנו במקום השישי בסיכויי ההעפלה לגמר. מומחה אירוויזיון אירופאי: "אני אוהב את אימרי, אני מאד מקווה לראות אותו בגמר, אבל אין לי את הביטחון"

עריכת וידאו: ניר חן
אמרי זיו. יניב דורנבוש, מערכת וואלה! NEWS
בהצלחה, אימרי!/מערכת וואלה! NEWS, יניב דורנבוש

זהו, רגע האמת הגיע, כשהלילה בשעה 22:00 בדיוק ישמעו צלילי הטה-דום, אות הפתיחה האייקוני של תחרות הזמר של האירוויזיון, ואחד אחרי השני יעלו נשים צווחניות בשמלות לבנות, אדם גדול גוף בדואט עם עצמו והמון זיקוקים ולהביורים בחצי הגמר השני של התחרות.

"איזו התרגשות, למות!", אומר לוואלה! תרבות אימרי זיו זמן קצר לפני שיצא לחזרה האחרונה והמסכמת לפני השואו האמיתי. "עבדנו שלושה חודשים, לפעמים אני תופס את עצמי ואומר 'עשיתי את זה, הנה אני פה, ובסופו של דבר יהיה כיף'".

תוצאות התחרות נקבעות על ידי ניקוד של הקהל בבית, אליהם מתווסף ניקוד צוותי השיפוט. השופטים ניקדו כבר אתמול בלילה במהלך החזרה הגנרלית השנייה, כך שמחצית מהניקוד כבר סגורה וחתומה. הופעתו של אימרי זיו מול השופטים הועברה אתמול בשידור חי בעמוד הפייסבוק של וואלה! תרבות ובידור, ונחשבה למוצלחת. "זה המאני טיים, מה שעשינו אתמול זה מה שנעשה היום ואנחנו מאמינים מאד בהופעה שלנו", אימרי אומר בחיוך השובה שלו.

ומה קורה בסוכנויות ההימורים? שם מאמינים בשיר הישראלי ומדרגים אותנו במקום השישי בסיכויי ההעפלה לגמר וחלק מהסוכנויות אף מצמצמות את יחס הזכייה, משמעות הדבר היא שלאחר החזרות גבר האמון בשיר I Feel Alive.

אירוויזיון, אימרי זיו. יניב דורנבוש, מערכת וואלה! NEWS
מוכן לגמר. אימרי זיו/מערכת וואלה! NEWS, יניב דורנבוש

בניגוד לחצי הגמר הראשון, שהיה כנראה הגרוע ביותר מאז המצאת חצאי הגמר, המצאת האירוויזיון והמצאת המוזיקה בכלל, חצי הגמר השני הרבה יותר חזק וקשה לחיזוי. הסטטיסטיקה שמספרת כי השיר האחרון מהווה קלף כמעט בטוח לעלייה נשברה ביום שלישי, כשלטביה הועפה מהתחרות. כמו השיר הישראלי, גם הלטבים בלטו עם שיר קופצני ושמח על רקע בלדות משמימות, אך זה לא עזר להם.

וויליאם לי אדמס, עורך אתר wiwibloggs.com, האתר הפופולארי ביותר עבור חובבי אירוויזיון אומר בשיחה עם וואלה! תרבות ובידור: "אני באמת מודאג מהפלצטים בפזמון, היום זה נשמע טוב יותר ואני מקווה שזה ימשיך להשתפר". לדבריו, "מבחינה ויזואלית זה עובר, זה כיף, יש פה אנרגיה טובה של מועדון".

גם וויליאם יודע שאין אירוויזיון בלי פוליטיקה ואומר: "ישראל בדרך כלל מתקשה ואני שונא את זה כי אני תומך גדול של ישראל בכל מובן, מוזיקלי ולא מוזיקלי, אבל אני מודאג בכלל שבחצי הגמר הראשון השיר האחרון לא עלה". הוא מסכם בדאגה: "אני אוהב את אימרי, אני מאד מקווה לראות אותו בגמר, אבל אין לי את הביטחון. בשנתיים הקודמות היה לי את הביטחון בנוגע לישראל, אבל השנה פשוט אין לי את זה. אני מקווה שהוא ישתחל פנימה מהמקום ה-9-10, אבל הוא גם יכול להיות מודח מהמקום ה-11-12".

לפני אימרי שיסגור את החלק התחרותי הערב, יופיעו על פי הסדר הזה, כשהמדינות המודגשות הן אלו שסוכנויות ההימורים מעניקות להן העפלה לגמר: סרביה, אוסטריה, מקדוניה, מלטה, רומניה, הולנד, הונגריה, דנמרק, אירלנד, סן מרינו, קרואטיה, נורווגיה, שוויץ, בלרוס, בולגריה, ליטא ואסטוניה. לאחר השיר הישראלי תוצג דקה משיריהן של צרפת וגרמניה שמשתתפות אוטומטית בגמר וכן של אוקראינה המארחת. בשעה 22:00 יחל המשדר בערוץ הראשון הי"ד, ועד 00:10 נדע האם שמחה גדולה הלילה, או אכזבה.

עוד באותו נושא

סדרות, סרטים, הופעות: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

לכתבה המלאה
אירוויזיון 2017, אמרי זיו, ליהי גרינר. בן סיילס, מערכת וואלה! NEWS
זיו במסיבה הישראלית/מערכת וואלה! NEWS, בן סיילס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully