וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא החום: המעריצים המשוגעים של בריטני שישנו בלילה בפארק

הדס בן ארצי

4.7.2017 / 13:10

לפני השואו של נסיכת הפופ בפארק הירקון, יצאנו אתמול בחום הכבד להיפגש עם המעריצים האדוקים ביותר של בריטני ספירס. חלקם הגיעו במיוחד מחו"ל, אחת קעקעה את שמה על ידה, ואחרים העבירו את הלילה (!) הלח (!) בפארק רק כדי להיכנס ראשונים. צפו

צילום: שי מתניה, עריכה: אביב אירגז

בחום ובלחות בלתי הגיונית בריטני ספירס נתנה אתמול שואו מטורף בפארק הירקון בתל אביב. אלא שלפני החום הרב ששרר בהופעה בערב היה חם אפילו יותר. החלטנו להסתכן, לצאת לחום הכבד ולראות מי הם המעריצים המשוגעים - מישראל ומאירופה - שחיכו בשמש הקופחת למושא הערצתם בריטני. מצאנו מעריצה עם קעקוע של בריטני, מצאנו כמה שהתלבשו כמוה (רמז: חזייה), ותתפלאו לגלות שכמה מעריצים אדוקים חיכו אפילו מהלילה כדי להספיק להיכנס ראשונים למתחם ההופעה ולתפוס מקום טוב. צפו למעלה בכתבה המלאה.

מעריצות של בריטני ספירס בפארק הירקון. צילום מסך
בול כמוה. מעריצות של ספירס/צילום מסך

מול קהל של 55 אלף מעריצים מיוזעים (רוב מובהק של נשים), ערכה אמש בריטני ספירס את הופעתה הראשונה בישראל. כשלראשה מגבעת ובגד גוף ירוק מנצנץ, ירדה ספירס אל הבמה במתחם ופתחה את המופע עם "Work Bitch". הקהל קיבל אותה ואת רקדני הליווי שלה בתשואות רמות.

אחרי השיר השני פנתה ספירס אל קהל האלפים והכריזה: "שלום תל אביב! בואו נרים את הפאקינג גג", וקיבלה הרבה אהבה בחזרה. במת הענק בפארק הירקון מורכבת ממספר מפלסים, ביניהם דילגה ספירס לאורך המופע, כשהיא לא מפסיקה לרקוד לרגע. גם בתחום התלבושות נרשמה דינמיות מרשימה, כשהזמרת הספיקה להחליף אאוטפיטים רבים.

צעיר בר מזל בשם צור זכה לעלות על הבמה במהלך "Freakshow", כשספירס מכריזה ש"הגיע הזמן להיות שובבים", קשרה אותו ברצועות סאדו ו"הכתה" אותו. בתמורה להשתתפותו, הוא קיבל חולצה שעליה חתמה הזמרת בזמן אמת. את ההופעה נעל ההדרן שבו ביצעה ספירס את "World Ends" ושוב את "Work Bitch".

עוד באותו נושא

מס שפתיים: בריטני ספירס סיפקה הופעה ריקנית, מפוארת ונוסטלגית

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעריצה של בריטני עם קעקוע של הזמרת/מערכת וואלה!, צילום מסך
בריטני ספירס בהופעה בישראל. מגד גוזני
בריטני ספירס בהופעה/מגד גוזני
בריטני ספירס בהופעה בישראל. מגד גוזני
בריטני ספירס בהופעה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully