וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגות נמשכות: מה משמעות הטיזר הראשון לעונה השנייה של "ווסטוורלד"?

9.7.2017 / 21:15

אתר האינטרנט הפיקטיבי של פארק "ווסטוורלד" מציע כעת לנכנסים אליו מסר מעורר חשש (ואז הכל לגמרי בסדר), מה שמרמז על מצבם הגרוע של בני האדם שנלכדו בפארק

יח"צ - חד פעמי

העונה השנייה של "ווסטוורלד" עוד רחוקה למדי, מתישהו ב-2018, אבל האתר של הסדרה כבר מספק טיזר ראשון מעורר תיאבון. כזכור (ספוילר) העונה הסתיימה עם הוצאתו להורג של ד"ר רוברט פורד על ידי דולורס, מה שסימן את ההשתלטות של המארחים על הפארק. כעת כשנכנסים אל Discover Westworld, האתר הפיקטיבי של חברת דלוס המפעילה בסדרה את ווסטוורלד ויתר הפארקים, מופיע הדבר הזה:

משתמש בלתי ידוע כותב "יש שם מישהו? משהו השתבש, אנחנו צריכים עזרה", ומשתמש בלתי ידוע בצבע אחר מוסיף, "האם אתם יכולים לשמוע את ה---", אולם בשלב הזה המסר נקטע ונעלם. במקומו מופיע הכיתוב "ביטול סמכות מערכת", ואחריו נכתב "מטעין: מסע אל תוך הלילה" - שמו של הפרק הראשון בעונה השנייה, וגם של הנראטיב החדש שהינדס ד"ר פורד לאורך העונה הראשונה. מיד אחרי כן מופיע כיתוב חדש של המשתמש הראשון: "הכל בסדר". והמשתמש השני: "החגיגות נמשכות".

מן הסתם מה שמוצג כאן הוא ניסיון של בני האדם הלכודים בפארק לבקש עזרה, ניסיון שמנוטרל מיד. אולי מדובר באלסי יוז, שנעלמה לקראת סוף העונה ואנחנו יודעים שכנראה נשארה בחיים, ואם כך ייתכן שהמשתמש השני שם הוא אלסי סטאבס, ראש מחלקת הביטחון שיצא לחפש אותה ונתקל במארחים האינדיאנים. אופציה אחרת היא שמדובר ממש באנשים שנלכדו בפארק בעת ההפיכה, וכעת נאלצים להילחם באמת על חייהם.

עד שנקבל תשובות, העונה הראשונה של "ווסטוורלד" זמינה במלואה ב-VOD של yes ו-HOT ובסלקום TV. כמובן, תוכלו לקרוא ניתוח של כל פרק בבלוג שלנו המוקדש לסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully