וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רק אתם תקבעו איך תיראה התוצאה הסופית של האמנות הזאת

27.7.2017 / 8:25

רוס פלזמה, אחד מאמני השוליים הצעירים והמבטיחים, יציג ב"ספוטניק גלרי" שבתל אביב תערוכה ייחודית. "מהרגע שהקהל נכנס לתערוכה הזאת הוא בעצם משתתף באופן אינטראקטיבי לחלוטין"

צילום: YY הפקות

תערוכת kNOT a solo exhibition מבטיחה להיות משהו אחר. האמן רוס פלזמה הוא כמה שנים טובות אחד השמות החמים בסצנת הגרפיטי ואמנות הרחוב בתל אביב. עכשיו הוא מציג תערוכה יוצאת דופן ב"ספוטניק גלרי" שבמרתפי בר הספוטניק בתל אביב, בין ה-23 ביולי ל-6 באוגוסט. "רוס הוא בן אדם שיש לו אידיאולוגיה מאוד מאוד חזקה ואת היכולת להעביר אותה בצורה מדהימה באמצעות אמנות", אומרת אוצרת התערוכה טל הרן, "מהרגע שהקהל נכנס לתערוכה הזאת הוא בעצם משתתף באופן אינטראקטיבי לחלוטין".

בנוסף לטל מי שסייע בהקמת התערוכה הוא מנהלה הטכני איתי דובינר. "כצוות כל אחד מאיתנו מביא את הכישורים שלו. התפקיד שלי כאוצרת הוא לסייע מבחינה אמנותית לייצר קונספט הדוק", אומרת הרן, "איתי מביא את הכישורים הפיזיים והמחשבתיים לאיך נכון לעבוד עם חומר".

פרויקט 'Obsession' – אמנות ללא פשרות - של קרלסברג, שבמסגרתו מציג רוס פלזמה את התערוכה שלו, מחבר את עולם האמנות לעולם אומנות בישול הבירה חסרת הפשרות של ג'יי סי ג'ייקובסן, ומציג אמנים שונים ואת הסיפורים שמאחוריהם עומדת הרדיפה לאיכות ללא פשרות, לתשוקה בעבודה והשאיפה לשלמות.

"זה הולך להיות ניסוי בבני אדם": רוס פלזמה מספר על התערוכה שהוא מציג

וואלה! NEWS בשיתוף קרלסברג
  • עוד באותו נושא:
  • תערוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully