וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: מתיו מקונוהיי שומע לראשונה על מות חברו

2.8.2017 / 13:45

במהלך ריאיון וידאו שגרתי שהעניק על השטיח האדום, גילה השחקן מתיו מקונוהיי כי חברו והקולגה סם שפרד הלך לעולמו כמה ימים קודם לכן. צפו בתגובתו המרגשת

מתיו מקונהי מגיב למותו של סם שפרד. מתוך יוטיוב של AP, צילום מסך
הלם. מקונהי/צילום מסך, מתוך יוטיוב של AP

המחזאי, השחקן והבמאי סם שפרד הלך לעולמו ביום שני, ומי שגילה זאת במפתיע היה השחקן מתיו מקונוהיי. במהלך ריאיון שגרתי שהעניק לסוכנות הידיעות AP על השטיח האדום במהלך פרמיירת סרטו החדש "המגדל האפל", נשאל מקונוהיי על מותו של שפרד. "סם שפרד מת?!", שאל מקונוהיי הנדהם את הכתב.

"אני שומע זאת כעת בפעם הראשונה", המשיך מקונוהיי ההמום, ששיחק לצד שפרד בסרט 'הסיפור של מאד'. "איבדנו את אחד הטובים ביותר. ניפגש בסיבוב הבא, סם".

צפו במתיו מקונהי שומע לראשונה על מות סם שפרד

ביום שני הלך לעולמו סם שפרד בגיל 73, וזאת לאחר מלחמה ארוכה במחלת ה-ALS. שפרד היה אמן-רב תחומי: מחזאי, במאי, תסריטאי ושחקן, ובמכלול עיצב לעצמו פרסונה של גבר קשוח וחמור סבר ממעמקי האמריקנה. הוא זכה להצלחה בכל אחד מן התחומים בהם נגע, ובין השאר זכה בפוליצר והיה מועמד לאוסקר ולאמי.

בתיאטרון, חתום שפרד על עשרות מחזות, כמה מהם הועלו בארץ, למשל "קללת מעמד המורעבים", "מתים מאהבה", "התאבדות בסי במול", "קבורת תינוק", "המערב האמיתי" ועוד.

בקולנוע, היה שותף שפרד לכתיבת כמה קלאסיקות, ובראשן "פריז, טקסס", בו גם שיחק. הוא הופיע בעוד עשרות סרטים, למשל "ימים ברקיע", "מגנוליות מפלדה", "ההתנקשות בג'סי ג'יימס", "הצוות המובחר" עליו היה מועמד לאוסקר ו"פרנסס" בו פגש את מי שהיתה אשתו השנייה, השחקנית ג'סיקה לאנג. כמו כן היה מועמד לאמי על הופעתו במיני-סדרה "Dash and Lilly" משלהי שנות התשעים.

שפרד גם היה מוזיקאי, ובין השאר כתב יחד עם בוב דילן את השיר "Brownsville Girl", מן האלבום "Knocked Out Loaded" מ-1986. מעטים האמנים האמריקאים שהיו ורסטיילים כמוהו.

עוד באותו נושא

השחקן, המחזאי והבמאי סם שפרד הלך לעולמו

לכתבה המלאה
סם שפרד. אבנר, AP
"אחד הטובים ביותר". סם שפרד/AP, אבנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully