וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינייד אוקונור פרסמה וידאו מצמרר: "אני סובלת מנטיות אובדניות"

8.8.2017 / 10:24

הזמרת האירית העלתה סרטון ברשתות החברתיות בו מיררה בבכי וסיפרה שהיא סובלת מנטיות אובדניות. "אין לי אף אחד בחיי", אמרה בסרטון שהופץ ברחבי העולם. "כל האנשים נוהגים בך כמו חרא"

שייניד אוקונור. צילום מסך, צילום מסך
"אני לבד". אוקונר בסרטון המצמרר/צילום מסך, צילום מסך

הזמרת שינייד אוקונור פרסמה סרטון וידאו ברשת החברתית ובו היא מתוודה שיש לה נטיות אובדניות. הזמרת בת ה-50 סיפרה שהיא לנה במוטל בניו-ג'רזי בעבור 70 דולר לילה. בסרטון, שאותו צילמה בחדרה במוטל, היא נראית נסערת ומגוללת את שעבר עליה: "אני לבד", אמרה למצלמה בעודה ממררת בבכי. "אין לי אף אחד בחיי חוץ מהפסיכיאטר שלי - האדם הכי מתוק בעולם - שקורא לי הגיבורה שלו, וזה הדבר היחיד ששומר עלי בחיים כרגע. זה פתטי".

עוד הוסיפה הזמרת את הסיבה לסרטון: "אני רוצה שכולם ידעו איך זה מרגיש, לכן הכנתי את הסרטון הזה. מחלת נפש בדומה להתמכרות לסמים לא מבחינה בין אנשים ובאותה המידה גרועה גם הסטיגמה הנלווית". לטענתה, האנשים סביבה שאמורים לאהוב אותה ולדאוג לה נטשו: "פתאום כל האנשים נוהגים בך כמו חרא. זה מזכיר ציד מכשפות. בדומה למיליון אנשים אני נאבקת במחלת נפש. אם זה היה רק עבורי, הייתי נעלמת חזרה לאמא שלי. במשך שנתיים שוטטתי לבדי, כעונש על היותי חולת נפש. כעסתי שאין איש בעולם שדואג לי".

באמצעי התקשורת הזרה פורסמה עדות אישה ששההתה במוטל בו התאכסנה הזמרת. היא סיפרה שבמשך שבוע אוקונור לנה שם. "אוקונור שמרה על עצמה", סיפרה. "על פרק ידה היה צמיד בית חולים. היא שמרה על עצמה רוב הזמן, אבל השאירה את דלת חדרה פתוחה, למעט בלילות. כמו כן לעיתים קרובות היא יצאה לקנות שתייה במכונת המשקאות".

שינייד אוקונור. AP
שינייד אוקונור בימים אחרים/AP

בשנים האחרונות אוקונור הצליחה להדאיג לא אחת את מעריציה ברחבי העולם. כבר לפני שנה רשויות החוק באילינוי שבארה"ב חיפשו אחריה לאחר שיצאה לרכיבה על אופניים ולא שבה במשך יומיים. לפני כשנתיים פרסמה הזמרת האירית סטטוס אובדני בעמוד הפייסבוק שלה וטענה כי נטלה מנת יתר משום ש"זו הדרך היחידה לזכות בכבוד". אוקונור גוללה בסטטוס הארוך את מחשבותיה ותחושותיה שהובילו אותה לנטילת כדורים. "יש גבול לכמה שאישה יכולה לסבול...", כתבה אוקונור אז, "אם לא הייתי כותבת את הסטטוס הזה, בעלי וילדיי לא היו מגלים על זה. הייתי מתה כי לא אכפת להם ממני. מתברר שאני חלאה וראויה להינטש כאשר בני חולה וכשהרחם שלי ושחלותיי נכרתו ממני... אני בלתי נראית... מתתי מיליון פעמים... כל הכבוד רבותיי, הצלחתם להיפטר ממני".

עוד באותו נושא

לאחר שהיה חשש לחייה: הזמרת שינייד או'קונור נמצאה

לכתבה המלאה

הסרטון שפרסמה

שינייד או'קונור בימים טובים יותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully