וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיאים, התגובות והממים: היום שאחרי סיום העונה השביעית של "משחקי הכס"

29.8.2017 / 9:55

"הזאב והדרקון" סגר עונת שיא מרשימה של סדרת הפנטזיה, שהפכה לנצפית ביותר בכבלים אי פעם. וגם: היוצרים, הכוכבים והגולשים מגיבים לאירועי הפרק האחרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרק שנעל עונה היסטורית/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה השביעית של "משחקי הכס" ננעלה אתמול (שני) עם "הזאב והדרקון", הפרק הארוך בתולדותיה. אחרי חודשיים סוערים שעברו על HBO עם פריצה מתוקשרת לשרתי החברה, ושני פרקים מהעונה החולפת שדלפו לרשת לפני שידורם הרשמי, סגרה סדרת הדגל של הרשת עונת שיא. 31 מיליון צופים בממוצע צפו בכל אחד מפרקי העונה החולפת, עלייה של 34 אחוזים בהשוואה לשיא שרשמה העונה הקודמת. כמחצית מהצופים בפרק האחרון נרשמו כבר במהלך שידור הבכורה (שני לפנות בוקר, שעון ישראל).

המספרים הללו היסטוריים בקנה מידה גדול יותר מזה של HBO עצמה. נתוני הרייטינג וכמויות הצופים ממצבים את "משחקי הכס" כסדרת הכבלים הנצפית ביותר בהיסטוריה, אחרי שעקפה את מספרי השיא שהציבה "המתים המהלכים" של AMC. אם נצרף לכל אלה את העובדה המוכרת לפיה "משחקי הכס" היא הסדרה שמובילה גם בכמויות ההורדות הפיראטיות, הרי שהרעש וההדלפות שסבבו את העונה הזאת רק הגדילו את ההייפ והחשיפה של הסדרה. לא בדיוק מה שההאקרים ציפו לו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוג החם של הביצה. דאינריז ואאיגון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כצפוי, האירועים הבולטים שהוצגו בפרק, עוררו שיח נרחב ותיאוריות בקרב מעריצים ופרשנים. המרכזי בהם הוא ככל הנראה הרומן האסור בין דאינריז טארגאריין למי שהתחוור כעת כאחיינה, אאיגון טארגאריין (AKA, ג'ון שלג). "אני חושב שזה היה בלתי נמנע בערך מאמצע העונה שג'ון ודאינריז יגיעו למיטה יחד", מסביר קית הרינגטון. "אני חושב ששניהם יודעים שזה שגוי, שניהם יודעים שזה ייצור בעיות. אבל זה העניין כשיש לך רגשות כל כך עמוקים כלפי אדם אחר, ואתם עוברים יחד כל כך הרבה. זאת כמו רכבת שיצאה משליטה, אי אפשר לעצור את זה מלקרות". אמיליה קלארק כבר מצליחה לבטא הרבה יותר טוב את התחושות של כולנו כצופים: "עבורנו, כשחקנים, זה פשוט מוזר. המציאות של מה שהם אחד עבור השניה, אני לא יודעת איך זה... כלומר אני חושבת ש(עושה פרצוף של גועל) אמורה להיות התגובה".

טיריון לאניסטר, שהשקיף על זוג הקרובים מממשים את אהבתם מצללי הספינה, עורר אף הוא שלל תיאוריות (בין היתר שהיה מאוהב בעצמו בדאינריז, או שהוא למעשה עשוי להיות הנבל של עונה 8 ולפגוע בשניים). "זה מסוכן עבור כל המעורבים. אני בטוח שזה טוב עבור שניהם בלהט הרגע, אבל אנחנו לא מקבלים אפילו את אנחת הרווחה של כמה טוב זה יכול להיות או צריך להיות", אומר פיטר דינקלג'. "זה יותר כמו 'לא, זה לא טוב, אבל זה צריך להיות, אבל זה לא'. זאת 'משחקי הכס', יש כאן היסטוריה ארוכה של רומנטיקה שלא הסתיימה היטב".

עוד באותו נושא

משחקי הכס 7 פרק 7: מה שמת לא ימות עוד

לכתבה המלאה

סצנות מרכזיות נוספות בפרק הם המפגש הגדול בין הטוענים לכתר במעלה מלך, וכמובן סצנת הסיום העצומה ובה ויסריון המת-חי מפיל את חומת הצפון באמצעות להבה כחולה. הנה הצצה לאחורי הקלעים של הסצנה המורכבת הראשונה, ואפשרות נוספת לצפות באחרונה במלואה.

מעריצי "משחקי הכס" מרגישים כעת את תחושת הריקנות של סיום עונה והרעב לקראת הבאות. HBO מאפשרת למכורים הכבדים עוד טעימה קטנה מהעונה הזאת בסדרת רשת שחוזרת אל אחורי הקלעים של כל אחד מפרקי העונה. הפרק הראשון של "Game Revealed" זמין כבר לצפייה, ומציג את האופן בו נבנה הפרק הראשון, כולל ריאיונות עם הכוכבים והיוצרים, הצצה לבניית התפאורה והאפקטים המיוחדים, ושלל בונוסים נוספים.

לא רק המעריצים והכוכבים ייאלצו להיפרד כעת מהסדרה, גם עכברי הרשת ואשפי הממים יזדקקו לגמילה ממושכת עד שובה של העונה השמינית. כל התחמושת שעוד נותרה במחסנים, נורתה בסיום הפרק האחרון אל מרחבי הרשת, הנה המיטב לפניכם.

רונלד רייגן תמך בנפילת חומות הפרדה הרבה לפני שזה היה במיינסטרים

רגע, חומה?! איזו חומה?

זוכרים שפעם התלהבנו מדברים כאלה?

אז שוב קרובי משפחה שוכבים, אה?

זה בסדר דאינריז וג'ון, אתם לא הראשונים שעושים את זה

ובכלל, זה לא באמת גילוי עריות אם אתם לא יודעים

אבולוציה של גילוי עריות

מצאנו רעיון לספין אוף של דאני וג'ון, כלומר אאיגון, כלומר הבנתם

כולם מתעסקים בגילוי עריות וחומות, אבל מה קרה לטורמונד?!

הרגע שאחרי הנקמה שתכננתם שנים

כשהמהלכים הלבנים פגשו את מייקל ג'קסון

בראן גם דוש וגם עורב די גרוע

ועכשיו מכה ההבנה שצריך לחכות שנתיים עד הפרק הבא

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully