וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מירי מסיקה מבצעת את "בסוף הכול חולף" של עומר אדם

14.9.2017 / 0:03

בשביל ביצועים כאלה נוצרו מצעדים שנתיים: מירי מסיקה עושה כבוד לאחר הזמרים המצליחים בישראל בשנה החולפת, עם ביצוע מיוחד ללהיט של עומר אדם. צפו בביצוע שצולם באולפן וואלה! NEWS

מירי מסיקה באולפן וואלה! NEWS/וואלה! NEWS

כפי שכבר נכתב כאן בסיכום 20 אלבומי השנה של תשע"ז, עומר אדם הוא כבר מזמן מעבר לא פוטנציאל, לא ילד פלא ולא זמר נישה - מדובר בדבר האמיתי. אחרי עוד שנה שבה ביסס את עצמו בפסגת הפופ הישראלי, רק ראוי שמפגש הענקים הזה יתרחש ברגע השיא שלו. מירי מסיקה ועומר אדם נפגשובאולפן לקאבר מיוחד של "בסוף הכל חולף", וכשמאזינים לקול הפעמונים של מסיקה אפשר כמעט לחוש את צרות היומיום חולפות ונעלמות מאיתנו.

"את השיר "בסוף הכל חולף" כתבו שני חברים מאד טובים שלי - אורי בן ארי וסתיו שמש. שני צעירים מוכשרים ומבטיחים במוזיקה הישראלית ומבצע אותו עומר אדם שהוא לטעמי הזמר הטוב ביותר בדורו", אמרה מסיקה. "לשמוע את עומר שר שיר שונה מהסגנון הרגיל שלו, זה הכי מרגש בעולם ומוכיח שהוא יכול לעשות כל מה שיירצה. אני מאד מחוברת לטקסט שאומר שבסוף הכל חולף, ואין לנו שליטה או יכולת לאחוז בשום דבר בחיים האלו, גם לא ברגעי האושר, ולכן צריך לא לפחד ולחיות כאן ועכשיו..".

מסיקה עצמה עברה גם היא שנה מצוינת, עם האלבום "אלוהי הדברים הקטנים", שיצא ביוני האחרון וזכה לשבחים. במסגרת סיבוב ההופעות החדש, תארח ב-23.9 את אמיר דדון במופע חגיגי שיערך באמפי שוני וב-5.10 תארח את גליקריה בהופעה בפסטיבל ראשון לציון.

המצעד השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS יוצא לדרך: מה יהיה שיר השנה? מי יהיו אנשי השנה במוזיקה? מי תהיה פריצת השנה? רק אתם מחליטים. המצעד בהנחיית דלית רצ'שטר ישודר ב-19 בספטמבר בגלגלצ ובמשדר מיוחד מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS. דרגו עכשיו את המצעד ואולי תזכו בפרס מפנק במיוחד – שנה של הופעות חיות, מתנת "זאפה".

דרגו את המצעד השנתי

ריאיון עם מירי מסיקה. ראובן קסטרו
צרות היומיום חולפות. מסיקה/ראובן קסטרו

במאי: דובי קליין
מפקח סאונד: אילן לוי
מעצב תאורה: ולד שוורץ
צלמים: מתן גולדשטיין, ניר הירש, בני בן-דוד
מעצב גרפי: אביחי ברוך
הפקה: שי ורקר, חגית ברק
איפור: איילה ליס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עומר אדם.
עשו לו כבוד. עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully