וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טיזר ראשון מהעונה השניה של הסדרה "פאודה"

12.9.2017 / 18:06

שוחרר טיזר ראשון מהעונה השניה של הסדרה המצליחה "פאודה" של yes, שיצרו אבי יששכרוף וליאור רז. במרכז עלילתה יעמוד שוב דורון קביליו (רז), לוחם יחידת המסתערבים, שעברו חוזר לרדוף אותו. הוא נאלץ לחזור ליחידה כדי להילחם על חייו מול אויב חדש, ערמומי ואכזר. צפו

באדיבות yes

מעל לשנתיים וחצי לאחר שעלתה לאוויר העונה הראשונה של "פאודה", שוחרר טיזר ראשון מהעונה השניה של הסדרה המצליחה, ואתם מוזמנים לצפות בו. הסדרה, שיצרו אבי יששכרוף וליאור רז ושודרה ב-yes, תעלה לשידור בסוף השנה. במרכז עלילתה יעמוד שוב דורון קביליו (רז), לוחם יחידת המסתערבים, שעברו חוזר לרדוף אותו. הוא נאלץ לחזור ליחידה כדי להילחם על חייו מול אויב חדש, ערמומי ואכזר. המאבק האלים גורר לתוכו דמויות מוכרות מהעונה הקודמת, ובהן רונה לי שמעון, צחי הלוי, דורון בן דוד, יעקב זאדה, בועז קונפורטי, איציק כהן, יובל סגל ונטע גרטי. לסדרה יצטרפו דמויות חדשות שיגלמו תפקידים משני צדי הקונפליקט וביניהם מסתערב חדש שיגלם הזמר עידן עמדי.

העונה הראשונה זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לסדרת הדרמה הטובה ביותר לשנת 2015. בשנה לאחר מכן נרכשה לשידור על ידי ענקית הסטרימינג נטפליקס, ודרכה היא משודרת בימים אלה ב-190 מדינות. בחודש שעבר המגיש קונאן אובריאן, שצילם בישראל תוכנית על ארץ הקודש, ביקר בסט צילומי העונה השניה של "פאודה". הוא סיפר כי זו אחת מהסדרות האהובות עליו, נבהל מהיריות באוויר על הסט וצילם מערכון עם ליאור רז. עניין נוסף שעוררה הסדרה מעבר לים בחודש שעבר: דיוויד רמניק, עורך המגזין היוקרתי "ניו יורקר" וזוכה פרס פוליצר, פרסם כתבה ארוכה ומקיפה ובה הציג את הצלחת הסדרה הישראלית לעסוק בסכסוך בדרך שונה.

צפו בטיזר לעונה השנייה של "פאודה" (מעל).

  • עוד באותו נושא:
  • פאודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully