וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי וערן צור: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

13.10.2017 / 0:02

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקס פקטור

למרות שהשיא כבר מזמן מאחוריהן, תחרויות השירה ממשיכות למשוך כאן משום מה צופים. ביום רביעי תיפתח העונה החדשה של "אקס פקטור" ויהיה מעניין לעקוב אחר השינויים שיחולו בה. ראשית, סאבלימינל יצטרף לצוות השופטים במקום רמי פורטיס. שנית, צוות השופטים יתחדש בשופטת-האורחת עדן בן זקן, פיינליסטית העונה הראשונה, שתחליף לתקופה קצרה את שירי מיימון שילדה בזמן הצילומים. לצדם כמובן עברי לידר ומשה פרץ הקבועים ועל ההנחיה תנצח הטופ-מודל והמנחה הטרייה של האח הגדול גרסת "רשת" - בר רפאלי. אז מי יהיה האקס פקטור הבא של ישראל? לא באמת מעניין אותנו, העיקר שיהיה בלגן בשולחן השופטים.

מתי? 18 באוקטובר, 21:00

איפה? ערוץ 2, רשת, והחל בנובמבר בערוץ 13

למה? בגלל שאנחנו ג'אנקיז של ריאליטי, גם כשזה כבר לא באופנה

"אקס פקטור". עדן בן זקן חוצה את הקווים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אחרי כל המדבר הזה", ערן צור עם אורחים מיוחדים: ברי סחרוף ושלומי שבן

ברי סחרוף וערן צור שיתפו פעולה עוד בימי להקת כרמלה גרוס ואגנר, כשסחרוף היה שותף בהפקת אלבומה "פרח שחור" ובהמשך צור כתב לאלבום הבכורה של סחרוף, "הכל או כלום". לכן זה מפתיע שמאז ימי רוקסן סחרוף וצור לא חלקו במה. במוצ"ש הקרוב באמפי שוני זה סופסוף יקרה, במופע "אחרי כל המדבר הזה" של צור, בו יתארח גם שלומי שבן, איתו צור כבר הופיע לא פעם. "המופע הוא המשך ישיר ל-30 שנות כתיבת שירים והופעות שלי", אומר צור לוואלה! תרבות. "אני מארח שני גדולים. הנאה גדולה לנגן עם ברי סחרוף. ברגע שהוא פותח גיטרה אז המוזיקה מקבלת שכבות עומק. ננגן שני שירים ששכתבנו יחד בניינטיז, אני גם אבצע את השיר 'כוכב הקופים' וברי ישיר גם את 'בואי הביתה'".


מתי? 14 באוקטובר

איפה? זאפה אמפי שוני

למה? כי אם היינו בוחרים 10 מוזיקאים ישראליים לאי בודד, הפרח השחור צור והרעש הלבן סחרוף היו בטוח ביניהם. ולצדם שבן הנסיך, כמובן.

לרכישת כרטיסים

סקיצה ביתית של ערן צור ל"כוכב הקופים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצמד

אנחנו יודעים, צפוף על מסך הטלוויזיה שלכם, בפרט בעונת הסתיו שהחזירה עמה המון סדרות והביאה עוד רבות חדשות. ויחד עם זאת, יצירה של דיוויד סיימון, הגאון מאחורי "הסמויה", היא עדיין אירוע טלוויזיוני שאתם חייבים לעצמכם. כדרכו הלא מתפשרת, נדרש קצת זמן להיכנס ל"הצמד", סדרה על ראשית ימי הפורנו בניו יורק בכיכובם של ג'יימס פרנקו, מגי ג'ילנהול ושלל שחקנים מעולים נוספים, רבים מהם מוכרים מיצירות קודמות של דיוויד סיימון. יחד עם שותפו ליצירה ג'ורג' פלקנוס בונה סיימון את העולם בהדרגה, מצמיחים אט אט את היקום ואת הסיפור, ומביא לכך שבלי לשים לב ניטמע בתוכו. ניו-יורק המטונפת של שנות השבעים, עם הזונות, הסרסורים, הסמים, השוטרים וכל השאר, יוצרת תחושת קהילה חריגה שמאפשרת גם לדחויים להתחבר אליה, ויחד עם ההומור הרב נוצרת הסדרה הכי נגישה של סיימון עד כה.

מתי? הפרק השישי (מתוך שמונה) ב-16 באוקטובר.

איפה? yes, HOT וסלקום TV

למה? כי מי שיצר את "הסמויה" לא יכול לטעות.

עוד באותו נושא

"הצמד" 1.05: יצר לב האדם

לכתבה המלאה

צפוף על מסך הטלוויזיה, אז תעשו מקום ל"צמד". הטריילר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהדורות החדשות

אמנם בניגוד למדינות רבות אחרות, בישראל אין ערוץ חדשות רשמי, אבל האובססיה המקומית לאקטואליה מובילה לכך שרוב הזמן, ערוצי הברודקאסט מתפקדים בתור כאלה. יוצאת הדופן היא תקופת החגים, בהם מורידים הילוך, אם זה כי הקהל לא צופה או כי חצי ממערכת החדשות ביוון.

כך שלמרבה האירוניה, דווקא בתקופה הלא נורמלית הזו, הטלוויזיה הישראלית נורמלית יותר. המהדורות עמוסות פחות ורגועות יותר, במקום כתבות מגזין פרובוקטיביות יש לקטים וגם דוד ביטן לא בסביבה. סוף השבוע הקרוב, אלא אם חלילה יקרה משהו דרמטי במדינה או בעולם, יהיה הזדמנות אחרונה ליהנות מזה, לפחות עד פסח.

מתי? 13,14 באוקטובר, 20:00

איפה? ערוצי הברודקאסט, 2,10

למה? הזדמנות להיחשף למבזקנים הצעירים שסינג'רו אותם לעשות משמרות חג.

לקט פספוסים של מהדורת חדשות 2. ככה אנחנו אוהבים את החדשות שלנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנשר הגדול

יוצר הסדרה הדוקומנטרית "הנשר הגדול", אורי רוזנווקס, סיפר כי כשעבד על הסדרה היה משוכנע שרק חילונים אינם יודעים כמעט דבר על הרמב"ם, אלא שהוא נדהם לגלות כמה בורות קיימת בעולם הדתי והחרדי לגבי רבי משה בן מיימון. הבורות הזו היא אחת הסיבות שבגללה נוצרה הסדרה הזו שמתחקה אחר דמותו המרתקת של אחד מגדולי הפילוסופים, החוקרים, המדענים והמנהיגים היהודים בימי הביניים. הרמב"ם חי במאה ה-12 אך השפעתו על היהדות נותרה בעינה גם 800 (!) שנה לאחר מכן, כלומר כיום. הסדרה תנסה לחשוף ממה הושפע הרמב"ם, באיזו שפה דיבר וחשב, אילו אירועים עיצבו את חייו – וכמובן עד כמה תפיסותיו נוכחות בישראל ובעולם היהודי של ימינו.

מתי? 14 באוקטובר ובכל מוצאי שבת

איפה? כאן 11

למה? כי זו סדרה מבית היוצר של יוצר הסדרה המצוינת "לייבוביץ – אמונה, אדמה, אדם"

הצצה לפרק הראשון. "הנשר הגדול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלייד ראנר 2049

על פניו, "בלייד ראנר 2049" היה אמור לככב כאן בצמרת של רשימת ההמלצות, ולא רק של החג אלא של הסתיו בכלל. הוא הגיע אלינו עם מאזן כמעט מושלם באגרגטור הביקורות רוטן טומטוז ונראה היה שאנחנו אכן צפויים לחוויה מעולם אחר, אבל אז הכל החל להידרדר: רבים בקהל יצאו ממנו באמצע במהלך הבכורה הישראלית שלו בערב הפתיחה של פסטיבל חיפה (כך לפי העיתונות המקומית), והתברר שגם הצופים ברחבי העולם מסכימים עמם, שכן הסרט כושל בקופות – ובצדק, שכן הוא משעמם להפליא. אולי בשנת 2049 נעריך אותו יותר, אבל בינתיים אפשר לוותר.

למה לא? כי העתיד שחור אבל לא עד כדי כך.

משעמם להפליא. "בלייד ראנר 2049"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully