וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נראות היום התאומות שכיכבו ב"תיכון סוויט ואלי"?

12.10.2017 / 22:57

20 שנה חלפו מאז התאהבנו בליז המתוקה ובאחותה התאומה הסנובית ג'סי מתיכון סוויט וואלי - ואתם תהיו בשוק כשתגלו איך הן נראות היום

אתר רשמי

ילדי שנות ה-90, מוכנים לראות איך כוכבות "תיכון סוויט ואלי" נראות היום? סינת'יה דניאל שגילמה את ליז ווקפילד ואחותה התאומה בריטני, שגילמה את ג'סי, נראות היום כאילו לא חלף יום מאז ירדה הסדרה מהאוויר אי שם בסוף עונתה הרביעית באוקטובר 97. הסדרה, ששודרה בישראל בערוץ הילדים, התמקדה בחייהן של אליזבת וג'סיקה וייקפילד, שתי תאומות זהות (גם במציאות) שלומדות בתיכון "סוויט ואלי" שבקליפורניה כשאחת נדיבה וידידותית והשנייה ביצ'ית וסנובית. כעת, 20 שנה אחרי, נראה שעבורן הזמן פשוט עצר מלכת ותרשו לנו גם להגזים - היום, כשהן בנות 40, הן נראות הרבה יותר טוב משנראו בגיל 18 כשהסדרה עלתה לאוויר. מוכנים לתמונות הלפני ואחרי?

התאומות וויקפילד ב-1997:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סינת'יה ובריטני דניאל מתיכון סוויט וואלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סינת'יה, במקור מפלורידה, התרחקה מאור הזרקורים אחרי שהסדרה ירדה מהאוויר עקב רייטינג נמוך של עונתה הרביעית. ב-2006 היא נישאה לשחקן "מהיר ועצבני", קול האוזר, ויש להם שלושה ילדים. כיום היא עוסקת בצילום ומפרסמת את עבודתה בעמוד האינסטגרם שלה, לצד תמונות שלה עם משפחתה וחבריה.

בריטני, לעומתה, עדיין שחקנית פעילה והופיעה בתכניות טלוויזיה וסרטים כולל "דוסון קריק", "שחור-כזה", "פילדלפיה זורחת" ו"תהרוג אותי וזהו". ב-2014 היא גילתה שהיא חולה בלימפומה שאינה הודג'קין אך נכון להיום היא נרפאה מהמחלה. בשיחה עם People ב-2014 היא סיפרה: "לא פחדתי למות, אבל נלחמתי קשה כדי לחיות כי לא יכולתי לעזוב את סינת'יה לבד. אין שום סיכוי שהייתי עוברת את זה בשלום בלי המשפחה שלי. המשפחה שלי היא הכל בשבילי ואני מרגישה שהם למדו להכיר אותי בזכות זה". על סט הסרט "לבנבנות" היא הכירה את מפיק "מת לצעוק" קינן אייבורי וייאנס והשניים ניהלו מערכת יחסים שהסתיימה מאז.

התאומות פתחו לאחרונה חשבון אינסטגרם משותף בשם " The Twin Travellers" המוקדש למסעותיהן של האחיות מסביב לעולם. הן שיתפו בעמוד תמונות שלהן ממקסיקו, טוסקנה ואיטליה – וצברו כבר יותר מ-52 אלף עוקבים. נראה שהן עדיין קרובות מאוד. באחת התמונות כתבה סינת'יה: "בריט תמיד הייתה שם בשבילי בזמנים טובים וקשים". בתמונה אחרת שלהן נכתב: "אין דבר יותר טוב מאדם שמכיר אותך ברמה עמוקה כל כך".

תתפלאו, אבל אחת מהן היא עדיין שחקנית פעילה מאוד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully