וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש וחצי לפני הפצת סרטו החדש של קווין ספייסי, הוא יצולם מחדש - בלעדיו

9.11.2017 / 8:46

בצעד דרמטי במיוחד, הודיעו מפיקי "כל הכסף שבעולם" כי יחתכו ממנו את כל הסצינות בהשתתפות קווין ספייסי ויצלמו אותן מחדש עם כריסטופר פלאמר. כל זאת, כחודש בלבד לפני צאתו

עריכת וידאו:ניר חן

בשבועות האחרונים, תהו בהוליווד כיצד יתמודד אולפני סוני עם האתגר השיווקי הטמון בהפצת "כל הכסף שבעולם", הסרט החדש בהשתתפותו של קווין ספייסי, שכזכור הואשם בתקופה זו בשורת תקיפות מיניות. הבוקר, התגלתה התשובה לכך והיא דרמטית וכמעט חסרת תקדים: הכוכב פשוט ייחתך החוצה. הסרט אמנם יוצא כבר בחודש הבא, אבל גם לכך יש פתרון: כל הסצינות בהשתתפותו של השחקן המטרידן יצולמו מחדש, והפעם עם כריסטופר פלאמר.

את "כל הכסף שבעולם" מביים רידלי סקוט, והוא עוקב אחר המיליארדר ג'ון פול גטי בזמן שפושעים חטפו את נכדו והוא התעקש לעמוד על סירובו לשלם להם כופר. במקור, ספייסי גילם את התפקיד הזה, אך כעת נראה את פלאמר בדמותו של איל ההון.

פלאמר, בן 87, זכה באוסקר בתחילת העשור על תפקידו ב"בגינרס" והיה בכך לשחקן המבוגר יותר שזוכה בפסלון. כמו כן, הופיע בעבר בשלל סרטים אהובים, וזכור במיוחד בשל תפקידו כקפטן פון טראפ ב"צלילי המוזיקה". לטענת רידלי סקוט, הוא היה מלכתחילה הבחירה הראשונה שלו לתפקיד, עד שהמפיקים אילצו אותו לבחור בספייסי.

כל הכסף שבעולם. אולפני סוני,
אחת מהסצנות שנזרקו לפח. מתוך "כל הכסף שבעולם"/אולפני סוני

הסרט היה אמור לערוך את הבכורה שלו במשבצת יוקרתית במיוחד – פסטיבל ה-AFI בלוס אנג'לס באמצע נובמבר, אך ההקרנה בוטלה בשל פרשת התקיפות המיניות של ספייסי. עם זאת, תאריך ההפצה המסחרית הרחבה שלו לא השתנה – 22 בדצמבר, כך שכעת יש ליוצריו כחודש בלבד לצלם ולערוך את הסצינות בהשתתפות פלאמר.

חילופי הגברי הללו מגיעים יחד עם פרסום על חקירה חדשה בעניינו של ספייסי. זו מגיעה בעקבות האשמה, לפיה השחקן תקף מינית נער בן 18 במסעדה בננטקט ביולי האחרון. לדברי אמו של הצעיר, השחקן הושיט ידיו למפשעתו של בנה וחפן את אבריו המוצנעים, ללא הסכמתו כמובן, והוא ברח מן המקום מזועזע. "ספייסי צריך להתבייש, מקומו בכלא", אמרה האם.

כזכור, מאז השחקן אנתוני ראפ האשים לפני כשבועיים את ספייסי בתקיפה מינית, נפתחה קופת שרצים והתפרסמו עוד עשרות סיפורים דומים. בעקבות כך, נטפליקס נקטה בצעדים דרמטיים גם כן. ענקית הסטרימינג הודיעה על ניתוק כל קשריה עם כוכב "בית הקלפים", ששימש גם כמפיק שלה. הוא סולק מן הסדרה וצילומיה נכנסו להשעייה. נוסף לכך, הוחלט לגנוז הפקת סרט תיעודי בהפקתו של השחקן המטרידן, שכבר היה בשלבי הפקה מתקדמים.

עוד באותו נושא

סוף הדרך? נטפליקס הודיעה על עצירת הפקת העונה השישית של "בית הקלפים"

לכתבה המלאה
כריסטופר פלאמר. Jason Merritt, GettyImages
הוזעק לעזרה. כריסטופר פלאמר/GettyImages, Jason Merritt
קווין ספייסי. GettyImages
מושלך לפח הזבל של ההיסטוריה. קווין ספייסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully