וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותפתו של מתיו ויינר לכתיבת "מד מן": "הוא הטריד אותי ואז פיטר אותי"

10.11.2017 / 1:52

קטר גורדון, שחלקה עם ויינר אמי על כתיבה ל"מד מן", טוענת כי דרש לראותה ערומה וכשסירבה - פיטר אותה. היוצר מכחיש את ההאשמות

מתיו ויינר. AP
ויינר וגורדון בטקס האמי/AP

ניקוי האורוות ההוליוודי ממשיך במלוא המרץ. מיד לאחר הפרסום ולפיו חמש נשים (בינתיים) מאשימות את לואי סי קיי בכך שאונן מולן, מתפרסמת עדות חמורה גם נגד מתיו ויינר, היוצר המהולל ועטור הפרסים של "מד מן".

העדות, שהתפרסמה בתקשורת האמריקאית, מגיעה מלא אחרת מאשר קטר גורדון, שותפתו של ויינר לעבודה על הסדרה המוערכת, שאף חלקה עמו פרס אמי על כתיבה לה ב-2009.

גורדון טוענת כי לילה אחד, במהלך העבודה המשותפת, ויינר אמר לה "את חייבת לי שאראה אותך ערומה". היא כמובן לא נענתה לרמיזתו, ולדבריה, הסירוב עלה לה במשרתה: בהמשך לכך, פוטרה מעבודתה בסדרה, במהלך שכבר בזמנו עורר סימני שאלה והרמות גבה, שכן היא היתה שותפה מלאה להצלחתה הביקורתית והממסדית. נוסף לכך, מאז לא הצליחה למצוא עבודה אחרת בתעשייה, ותחת זאת מקימה כעת קרן למען נפגעות של הטרדות מיניות.

.

קייטר גורדון. AP
מאז פיטוריה, לא מצאה עבודה בתעשייה. גורדון/AP

בתגובה לטענותיה של גורדון, מסרו נציגיו של שותפה המקצועי לשעבר כי הוא לא זוכר שאמר לה את המיוחס לו, וכי "האמירה המדוברת אינה משקפת את התנהלותו המקצועית".

כזכור, מאז עלו לראשונה ההאשמות נגד הארווי וינשטיין לפני כחודש וחצי, החלה להיפתח קופת השרצים ההוליוודית ועוד לפני ויינר ולואי סי קיי, עלו טענות רבות מספור נגד אושיות רבות בתעשייה – הבולטת בהן, קווין ספייסי, שבעקבות הגילויים נגדו החליטה נטפליקס לנתק איתו כל קשר ומפיקי הסרט "כל הכסף שבעולם" בהשתתפותו הכריזו כי יצלמו מחדש את הסצינות בכיכובו עם שחקן אחר, כריסטופר פלאמר

עוד באותו נושא

5 נשים טוענות: הקומיקאי לואי סי. קיי אונן בפנינו

לכתבה המלאה

תזכורת: ויינר זוכה עם גורדון באמי (ולא נותן לה לדבר)

מתיו ויינר. AP
מכחיש. מתיו ויינר/AP
  • עוד באותו נושא:
  • מד מן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully