וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: לורד תגיע לישראל להופעה בקיץ הקרוב

19.11.2017 / 9:50

הזמרת הניו זילנדית, אחת מכוכבות הפופ הגדולות בעולם, נמצאת במגעים מתקדמים לקיום הופעה בישראל בחודש יוני הקרוב. לוואלה! תרבות נודע כי ההופעה עשויה להתקיים בגני התערוכה בת"א. סיבוב ההופעות של לורד נועד לקדם את אלבומה החדש ועטור השבחים "Melodrama"

הזמרת לורד. Brendan Walter,
אחת הזמרות המצליחות בעולם כיום. לורד/Brendan Walter

אחת מהזמרות המצליחות בעולם נמצאת במגעים מתקדמים להופעה ראשונה בישראל. לוואלה! תרבות נודע כי הסיכום המסתמן בין נציגיה של לורד לבין חברת הפקות מקומית, הוא למופע שיתקיים בגני התערוכה בתל אביב ביוני. יש להדגיש כי בשלב זה אין עדיין סיכום סופי בין הצדדים.

לורד (21) הניו זילנדית (שנולדה בשם אלה מריה לאני יליץ' אוקונור), פרצה לתודעה ב-2012 עם השיר "Royals" מתוך ה-EP הראשון שלה "The Love Club", שהפך ללהיט ברחבי העולם וצעד תשעה שבועות במקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי. השיר זיכה את הזמרת בפרס הגראמי ב-2013, אליו הצטרפה גם זכייה על ההופעה הטובה ביותר ושתי מועמדויות על תקליט השנה ואלבום הפופ של השנה (אלבום הבכורה שלה "Pure Heroine"). בחמש שנות פעילותה נמכרו אלבומיה של לורד ביותר ב-17 מיליון עותקים ברחבי העולם.

במרץ השנה יצא לאור אלבומה השני של לורד, "Melodrama", שהגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד, זכה לשבחי המבקרים ונחשב כמועמד מוביל לאלבום השנה בבחירות מגזיני המוזיקה הגדולים. סיבוב ההופעות הנוכחי נועד לקדם את האלבום. עד כה שוחררו מתוכו שלושה סינגלים: "Green Light", "Perfect Places" ו-"Homemeade Dynamite".

לורד. GettyImages
לורד/GettyImages

במקביל, מתקיימים בימים אלה מגעים מתקדמים עם רינגו סטאר. לוואלה! תרבות נוסע כי גם במקרה זה מדובר בהופעה שמיועדת להתקיים במהלך חודשי הקיץ. סטאר (77), המתופף האגדי של הביטלס, מנהל מאז שנות ה-60 קריירת סולו והוציא 19 אלבומים. גם במקרה יש להדגיש כי אין עדיין סיכום רשמי.

עוד באותו נושא

לורד קיטש: טוב שחיכינו 4 שנים לאלבום המופלא והמורכב של לורד

לכתבה המלאה
רינגו סטאר מקבל כוכב על שדרת הכוכבים של הוליווד. Chris Pizzello, AP
רינגו סטאר/AP, Chris Pizzello
רינגו סטאר. Matt Sayles, AP
רינגו סטאר/AP, Matt Sayles
  • עוד באותו נושא:
  • לורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully