וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילי וויליאם חושף את הסיפור המשוגע על ביונסה והלהיט הענק

28.11.2017 / 15:25

"אני צריך לעשות 'Mi Gente' חדש לשנה הבאה", אמר האמן ווילי וויליאם בריאיון לאולפן וואלה! NEWS - רף גבוה לאחר שקטף 1.3 מיליארד צפיות ביוטיוב. לרגל הופעתו הערב בת"א, סיפר על הקשר עם קווין בי והכריז כי ישמח לעבוד עם ישראלים. צפו בריאיון ובביצוע אדיר ל"EGO"

ניב אהרונסון

"עכשיו אני צריך לעשות או שאנחנו צריכים לעשות 'Mi Gente' חדש לשנת 2018", אמר לוואלה! תרבות הזמר והמוזיקאי הצרפתי המצליח ווילי וויליאם. רף לא פשוט הציב לעצמו וויליאם - להגיע שוב להצלחה של להיטו הגדול. היעד מאתגר כי "Mi Gente" זכה ליותר ממיליארד ו-350 מיליון צפיות ביוטיוב. ימים יגידו אם הצלחתו תתמשך, או שתהיה קצרה יותר מהמכנסונים שלובשים הרקדניות בקליפים שלו.

לקראת הופעתו במסגרת פסטיבל רגאטון תל אביב, שיתקיים הערב בהאנגר 11, ובו יופיע גם אמן הראגאטון הפורטוריקני פארוקו, ווילי וויליאם הגיע להרים את אולפן וואלה! NEWS עם ביצוע סוחף ללהיטו "EGO". בריאיון לאולפן וואלה! NEWS גילה בין השאר איך נקשרה אליו ביונסה והכריז כי הוא ישמח לעבוד עם מוזיקאים ישראליים.

וילי וויליאם באולפן וואלה 28.11.2017. ניב אהרונסון
ווילי וויליאם באולפן וואלה! NEWS/ניב אהרונסון

מה סוד הקסם של המוזיקה הלטינית?

וויליאם: "אני אשמח מאוד לדעת גם. אני לא יודע. בימים אלה יש לנו הזדמנות לעשות ויברציות מגוונות. זה יכול להסביר את ההצלחה של 'Mi Gente'. יש סגנונות שונים בשיר הזה, זה לא רק שיר לטיני. זה נשמע כמו שיר לטיני, אבל בווייבז שלו יש אפרו-ביט, ויש פופ. השיר נשמע פשוט, אבל יש בו הרבה דברים. אולי זה הסוד הלטיני: שירים מגוונים".

עוד באותו נושא

ביונסה תשחק בעיבוד המחודש לסרט "מלך האריות"

לכתבה המלאה
וילי ווילאם באולפן וואלה 28.11.2017. ניב אהרונסון
ווילי וויליאם/ניב אהרונסון

לפני חודשיים יצא רמיקס של "Mi Gente" עם ביונסה. איך היה שיתוף הפעולה שלך איתה?

"לא פגשתי אותה, מקווה שאפגוש אותה בקרוב. אבל הסיפור הזה משוגע ממש, כי תודות לבת שלה היא ממש אהבה את השיר. הבת שלה אמרה לאמה, ביונסה: 'את חייבת לעשות משהו איתם, כי אני מאוהבת בשיר'. לכן ביונסה אמרה: 'הבת שלי משוגעת על השיר, בוא נעשה משהו משוגע'".

וילי ווילאם באולפן וואלה 28.11.2017. ניב אהרונסון
ווילי וויליאם/ניב אהרונסון

אני לא רוצה להיות גס רוח - בנו הישראלים יש קצת "חוצפה" - אבל אני חייב לשאול אותך: כמה תמלוגים מקבל אדם מ-1.3 מיליארד צפיות ביוטיוב?

"קשה להגיד עכשיו. אולי אם תשאל אותי את זה בשנה הבאה, אני אגיד לך".

וילי ווילאם באולפן וואלה 28.11.2017. ניב אהרונסון
ווילי וויליאם/ניב אהרונסון

מה ידעת על ישראל לפני הביקור הראשון שלך כאן עכשיו? אתה מכיר מוזיקה ישראלית או יהודית? "הבה נגילה"?

"לא. בכנות, לא. אבל אני אשמח לגלות, אני ממש סקרן לגבי מוזיקה ולגביי החיים. אני רוצה לקחת לקחת זמן להאזין למה שקורה כאן, לווייבז. ואולי – למה לא - בשלב הבא לעשות דברים".

אתה מתעניין בלעבוד עם מוזיקאים ישראלים?

"כן, למה לא? יש לי ראש מאוד פתוח".

צפו בראיון הוידאו עם ווילי וויליאמס ובביצוע שלו ללהיטו "אגו" באולפן וואלה! NEWS (בתחילת הכתבה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully