וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר האמריקאי ראס (Russ) יופיע בישראל – ועורר סערה ברשת

30.11.2017 / 18:59

הראפר האמריקאי ראס יופיע בבארבי ת"א בקרוב. ההודעה על הופעתו עוררה זעם בטענה כי הוא תומך בכיבוש, ובתגובה כתב: "מצטער אם פגעתי", אך לא ביטל את ההופעה. בתוך כך, הדי ג'יי השבדי אולוף דרייר (לשעבר חבר "The Knife") דחה פניה להופיע בת"א כי "הכיבוש לא חוקי"

הראפר ראס (RUSS). יח"צ,
הראפר ראס/יח"צ

הראפר האמריקאי ראס (Russ) יופיע בישראל, במועדון הבארבי בתל אביב, ב-5 בפברואר. ההודעה על בואו ברשתות החברתיות עוררה מיד זעם מסיבות פוליטיות שטענו כי הוא תומך בכיבוש, והובילה להתנצלות מצדו – אך לפי שעה לא לביטול ההופעה.

הזמר, היוצר ומפיק ההיפ הופ ראס נולד בניו ג'רזי שבארצות הברית לפני 25 שנה, תחת השם ראסל ויטל. הוא חלק מקבוצת הראפ Diemon Crew. אלבום האולפן הראשון שלו, " There's Really a Wolf" שמו, יצא במאי השנה. הוא זכה להצלחה עם שיריו "What They Want" שהגיע עד כה ל-136 מיליון צפיות ביוטיוב, ו-"Losin Control" שהגיע ל-91 מיליון צפיות ביוטיוב – ושניהם נכנסו לרשימת הבילבורד הוט 100.

ראס פעל באופן עצמאי, ללא מנהלים או משקיעים עתירי ממון, וזכה לעליה מטאורית. בהודעה לעתונות הוגדר הסגנון המוזיקלי שלו באופן מעניין: "קרוס ז'אנר חם ונפיץ, פיפטי סנט מעביר פאף לג'ים מוריסון, רמזים של רגאיי על ערסל, רוק דרומי ספוג בוויסקי. טופאק פוגש את דיפאק (צ'ופרה)".

פוסט שכתב הראפר ראס (RUSS) בחשבון האינסטגרם שלו, המגיב לכעסים על הופעתו בישראל. צילום מסך, צילום מסך
פוסט שכתב הראפר ראס/צילום מסך, צילום מסך

ההודעה על הופעתו לוותה בסערה ברשתות החברתיות. ראס פרסם בחשבון האינסטגרם שלו פוסט עם צילום פלייר שלו המודיע כי יופיע במועדון בארבי בתל אביב. בתוך דקות ספורות קיבל אלפי לייקים ותגובות. לצד קולות השמחה נשמעו גם קולות מחאה, שכעסו על בואו לישראל בגלל הכיבוש.

ראס כנראה נבהל מהתגובות, הוריד במהירות את הפוסט והעלה באינסטגרם פוסט חדש, בו כתב: "קיבלתי הצעה להופיע בתל אביב. ההחלטה התקבלה ללא דעות קדומות ואין לה קשר לפוליטיקה. בכנות לא הייתי מודע לאקלים כשהסכמתי. מצטער אם פגעתי או גרמתי לכאב. רק פרסמתי פלייר שקיבלתי להופעה. אני לא מתמצא בנושא, תסלחו לי. באהבה, ראס". לאחר זמן מה הוריד גם את הפוסט הזה.

את הופעתו של ראס מפיק בארץ שוקי וייס. מחיר כרטיסים: 230 ¤. ניתן לרכוש כרטיסים כאן.

עוד באותו נושא

זה טריקי: למה כל כך הרבה אמני היפ הופ מבטלים הופעות בישראל?

לכתבה המלאה
seperator

בתוך כך, הדי ג'יי והמפיק המוזיקלי השבדי אולוף דרייר בן ה-35, שהיה מחצית מהצמד האלקטרוני המוערך "The Knife" לצד אחותו קארין דרייר, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי הוזמן להופיע כדי ג'יי בתל אביב, אבל סרב להופיע זאת בעקבות בקשת ה-BDS וכהתנגדות לכיבוש הישראלי. "יש קונצנזוס בינלאומי סביב העובדה שהכיבוש הישראלי הוא בלתי חוקי", כתב דרייר בפייסבוק. "פלסטינים חיים תחת כיבוש צבאי ואפרטהייד, ונשללים מהם זכויות בסיסיות. הייתי בפלסטין בעצמי וראיתי את השפעות הכיבוש בעיני. כל עוד זה נמשך לא אופיע בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully