וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע האשמות בעבירות מין: בריאן סינגר פוטר מ"רפסודיה בוהמית"

5.12.2017 / 0:36

הבמאי המוביל, מי שהיה חתום בעבר על סרטי "אקס-מן" ועל "החשוד המיידי" והיה אמור להוביל גם את הדרמה הביוגרפית על להקת קווין, פוטר בנסיבות שעדיין אינן ברורות לחלוטין אבל ייתכן כי קשורות בעדויות על מעשים חמורים שלו

עריכת וידאו: ניר חן

דרמה נוספת בהוליווד: בריאן סינגר פוטר מתפקידו כבמאי "רפסודיה בוהמית", הסרט הביוגרפי על פרדי מרקורי ולהקת קווין. כך, לפי פרסומי התקשורת האמריקאית הלילה (שני שעון ישראל). בהמשך לדרמה הזו, משרדי חברת ההפקה של הבמאי נסגרו ופונו בן לילה.

הסיבות הרשמיות לפיטורים אינם ברורות לחלוטין, אולם אלה מגיעים לאחר חרושת שמועות סביב סינגר, מי שהיה חתום בעבר כמפיק או במאי על סרטי סדרת "אקס-מן" וכן על "החשוד המיידי", "סופרמן חוזר" ועוד. בעבר, הואשם בכמה מקרים של עבירות מין לכאורה בקטינים. ההאשמות הללו מעולם לא הבשילו לכתבי אישום, אולם העדויות נגדו צפו מחדש בשבועות האחרונים ורבים רמזו ברשתות החברתיות כי ישנן עוד עדויות רבות על התנהלותו הפסולה לאורך השנים, וכי בקרוב יתפרסם על אודותיו תחקיר נרחב באחד העיתונים המרכזיים.

ההודעה הגיעה לאחר מתיחות מתמשכת במהלך צילומי הסרט, בו מככב רמי מאלק, שהתלונן על התנהלותו של הבמאי ולפי הפרסומים, סינגר השליך עליו חפץ כלשהו במהלך אחד הריבים ביניהם.

בראשון לחודש, פורסם כי סינגר לא חזר לצילומים מחופשת חג ההודייה, והיום הגיעה ההודעה הרשמית של אולפני פוקס, שהסתפקו בהצהרה הלקונית כי "הוא כבר לא הבמאי של הסרט". הקולנוען עצמו הוסיף לאחר מכן כי השתוקק להשלים את הפרויקט, אולם נאלץ לפרוש מפני שהאולפנים לא איפשרו לו להתפנות לטיפול בקרוב משפחה חולה.

בריאן סינגר. Kevin Winter, GettyImages
נפלו יחד. קווין ספייסי ובריאן סינגר/GettyImages, Kevin Winter

כרגע, לא ברור מה יהיה הצעד הבא של אולפני פוקס באשר לסרט המדובר ועתיר התקציב, אבל כיוון שחלק ניכר מן העבודה עליו כבר הסתיימה ונותרו רק שבועיים לצילומים, יש להניח כי בקרוב יודיעו על זהות המחליפ/ה של סינגר.

יש לציין כי סינגר, יהודי אמריקאי עם קשר חם לישראל, היה שותפו המקצועי במשך השנים של קווין ספייסי ואחת הדמויות המשמעותיות בקריירה שלו. הוא ביים אותו ב"החשוד המיידי", שפירסם אותו והביא לו את האוסקר, ואז ליהק אותו שוב ל"סופרמן חוזר". שתי האושיות ההוליוודיות הללו פרצו פחות או יותר באותה תקופה, ועושה רושם גם כי הקריירה שלהם הסתיימה באותו זמן.

עוד באותו נושא

בריאן סינגר, מפיק "X-מן": "היה צריך להחטיף לפון טרייר"

לכתבה המלאה
בריאן סינגר. Kevin Winter, GettyImages
נעלם ופוטר. בריאן סינגר/GettyImages, Kevin Winter
פרדי מרקורי מלהקת קווין. Dave Hogan, GettyImages
הסרט עליו הולך ומסתבך. פרדי מרקורי עליו השלום/GettyImages, Dave Hogan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully