וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות: קווין ספייסי תקף בן למשפחת המלוכה במהלך פרסי נובל

7.12.2017 / 18:38

ארי בהן, שהיה בעלה של נסיכה נורבגית, סיפר כי הכוכב האמריקאי חפן את אשכיו במהלך משתה לרגל פרס הנובל לפני עשור

עריכת וידאו: ניר חן

כחודש ורבע עבר מאז התפרסמו ההאשמות הראשונות נגד קווין ספייסי, ומאז מתפרסמות עוד ועוד עדויות על התנהגותו הנפשעת. שלשום סיפר השחקן גבריאל ביירן כי צילומי "החשוד המיידי" בכיכובם הופסקו בזמנו במשך יומיים בשל "התנהגות מינית לא ראויה" של השחקן המטרידן כלפי אחד מן השחקנים הצעירים, וכעת מתברר שהוא לא היסס גם להטריד חברים במשפחת המלוכה.

היום, הגיע תורו של ארי בהן לחשוף את פרטי המפגש הלא נעים שלו עם ספייסי. הסופר הנורבגי היה נשוי עד השנה שעברה לנסיכה מרתה-לואיז, הרביעית בתור לרשת את הכתר הנורבגי. הוא סיפר כי לפני כעשור, השתתף באוסלו במשתה לכבוד פרס נובל, אותו הנחה הכוכב האמריקאי יחד עם אומה תורמן.

במהלך ארוחת הערב החגיגית, סיפר בהן, ישב ליד ספייסי, שבשלב מסוים הציע לו לצאת החוצה לעשן – ואז שלח את ידיו לעבר הנורבגי ולתדהמתו הרבה, חפן את אשכיו.

ארי בהן והנסיכה מרתה לואיז. AP
ארי בהן עם גרושתו, הנסיכה מרתה-לואיז/AP

סיפור זה מצטרף לעוד עשרות עדויות, רובן חמורות הרבה יותר, באשר לעברו הנפשע של ספייסי. כתוצאה מהן, הוא פוטר מהסדרה "בית הקלפים", שתמשיך להצטלם בלעדיו, ונמחק מן הסרט "כל הכסף שבעולם", בו כל הסצינות בהשתתפותו צולמו מחדש והפעם עם כריסטופר פלאמר במקומו.

היום הודיע הבמאי רידלי סקוט, כי בעקבות השינוי הדרמטי והבהול והעבודה שהוא מצריך, יציאת הסרט תידחה מעט ובמקום ב-21 בדצמבר, הוא יגיע לאקרנים בארצות הברית מעט לאחר מכן. אצלנו אפשר יהיה לראותו מה-28 בדצמבר.

עוד באותו נושא

על רקע האשמות בעבירות מין: בריאן סינגר פוטר מ"רפסודיה בוהמית"

לכתבה המלאה
קווין ספייסי. GettyImages
חסר בושה. קווין ספייסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully