וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שלישית: "דסטין הופמן תקף אותי, כל לילה חזרתי הביתה בוכה"

8.12.2017 / 21:59

קת'רין רוסטר, שעבדה עם דסטין הופמן ב-1983 בהצגה "מותו של סוכן", היא כבר האישה השלישית שטוענת כי השחקן תקף אותה מינית. "לילה אחד הוא ממש התחיל לדחוף את האצבעות שלו לתוכי", כתבה ב"הוליווד ריפורטר", "לילה אחר לילה חזרתי הביתה בוכה. נסוגתי ונכנסתי לדכאון"

עריכת וידאו: ניר חן

אישה שלישית טוענת כי השחקן דסטין הופמן תקף אותה, במאמר שפרסמה היום (שישי) בעיתון "הוליווד ריפורטר".

קת'רין רוסטר עבדה עם הופמן בשנת 1983 בהצגה "מותו של סוכן" בברודוויי. בתחילה הופמן היה "הגיבור" שלה, כך כתבה, עד שהשחקן החל לבקש ממנה מסאג' בגב בחדרים בבית מלון ולגעת בכף רגלו בחדר הלבשה. לטענתה, הופמן נגע בה במהלך המפגשים. רוסטר כתבה כי התנהגותו הלא ראויה החריפה והוא ניסה לחדור לתוכה ללא הסכמתה.

"הוא נעשה יותר ויותר אגרסיבי", כתבה רוסטר, "לילה אחד הוא ממש התחיל לדחוף את האצבעות שלו לתוכי. לילה אחר לילה חזרתי הביתה בוכה. נסוגתי ונכנסתי לדכאון. איך ייתכן שאותו אדם שנאבק כדי שאקבל את התפקיד, שהחמיא לעבודתי, יכול להשתמש בכוחו לניצול מיני?".

רוסטר טענה עוד כי הופמן צילם תמונות שלהם ואמרה: "הוא חפן את שדיי בדיוק לפני הצילום , ואז הזיז את ידיו". לדבריה, לא תמיד הבחינה בכך בזמן אמת, מה שלדבריה יכול היה ליצור את הרושם המוטעה כי "שיתפה פעולה עם הפעולה, אבל לא. אף פעם לא".

הופמן נמנע מלהגיב להוליווד ריפורטר.

דסטין הופמן  מטריד מינית. מתוך: hollywood reporter, מערכת וואלה! NEWS
הטרדה לעיני המצלמות. דסטין הופמן/מערכת וואלה! NEWS, מתוך: hollywood reporter

לתלונה זו קדמו שתי תלונות דומות נוספות בחודש שעבר. אנה גרהם האנטר, שעבדה כמתמחה בצילומי סרט הטלוויזיה "מותו של סוכן" בו כיכב השחקן ב-1985, פרסמה בחודש שעבר בהוליווד ריפורטר מאמר בו העידה כי הכוכב הטריד אותה במהלך העבודה המשותפת. "כבר ביום הראשון שלי, הוא ביקש ממני לעסות לו את הרגליים", סיפרה. "הוא פלירטט בלי בושה, תפס לי את הישבן, ודיבר על סקס ישירות עמי או בסביבתי. בוקר אחד הלכתי לחדר ההלבשה שלו כדי לקחת ממנו את ההזמנה שלו לארוחת הבוקר. הוא הסתכל עליי, בחן אותי במבטו ואז אמר 'ארצה ביצים קשות ודגדגן רך'. הפמליה שלו התפקעה מצחוק ואני עזבתי את המקום בפה פעור. הלכתי לשירותים ובכיתי".

האנטר סיפרה גם כי כשליוותה את הופמן אל הלימוזינה שלו, הוא נגע בישבנה ארבע פעמים ואז הכתה אותו ואמרה לו שהוא אשמאי מלוכלך. עם זאת, לדבריה, האחראי עליה אילץ אותה להשלים עם התנהגותו של הכוכב ואמר לה שעליה להקריב את הערכים שלה לטובת ההפקה. האנטר, בת 49 כיום, סיפרה כי כיום היא מבינה ש"מעשיו של הופמן הם חלק מצורת התנהגות קבועה כלפי נשים בהוליווד. הייתי ילדה, הוא עט עלי, וזו הייתה הטרדה מינית".

בתגובה למקרה הקודם הזה הופמן פרסם הצהרה ובה מסר: "יש לי את הכבוד הרב ביותר לנשים ואני מרגיש נורא עם כך שעשיתי משהו שהציב מישהי בעמדה לא נוח. אני מתנצל. המעשים הללו לא מייצגים את מי שאני".

עוד באותו נושא

מדן בן אמוץ עד דסטין הופמן: המהפכה שאכלה את עצמה

לכתבה המלאה
דסטין הופמן טקס פרסי גותהאם גות'האם. GettyImages
דסטין הופמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully