וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש נשים נוספות מעידות כי דסטין הופמן תקף והטריד אותן מינית

15.12.2017 / 6:50

לאחר שארבע נשים כבר העידו נגד דסטין הופמן, מגיעות שלוש עדויות נוספות, כולל אחת המספרת כי השחקן הוותיק חשף את עצמו בפני קטינה. נציגיו של הכוכב: "זו דיבה שקרית"

עריכת וידאו: ניר חן

עדויות חדשות נגד דסטין הופמן: לאחר שבשבועות האחרונים, ארבע נשים העידו כי השחקן המהולל הטריד אותן מינית, היום מפרסמת התקשורת האמריקאית את עדויותיהן של שלוש נשים נוספות/

התלונה החמורה ביותר היא של קורי תומאס, שהיתה בת 16, כלומר קטינה, עת הופמן הטריד אותה לכאורה ב-1980. המתלוננת היתה ידידה טובה של בתו של השחקן, קרינה, ובמסגרת זו סעדה עם השניים. הוריה היו אמורים לאסוף אותה מן המסעדה, אך הכוכב התעקש שהם יבואו לקחת אותה מן המלון בו התאכסן.

בתו של הופמן, לדבריה של תומאס, הלכה הביתה להשלים את שיעורי הבית שהיו לה למחרת. היא עצמה המשיכה עם השחקן לחדר המלון שלו לחכות להוריה. לטענתה, הוא ניצל את ההזדמנות כדי להיכנס למקלחת ולצאת ממנה עם מגבת בלבד, שגם אותה פשט, וחשף את עצמו בפניה ערום כביום היוולדו. "כמעט התמוטטתי", סיפרה המתלוננת, "זו היתה הפעם הראשונה שראיתי גבר עירום. חשתי מושפלת".

מיד לאחר מכן, לפי עדותה, הופמן שם על עצמו חלוק וביקש שתעניק לו מסאז', דבר שעשתה עד שהוריה באו לאסוף אותה. היא לא חלקה את האירוע עם בתו של השחקן ולמעשה לא סיפרה על כך לאיש, עד היום.

דסטין הופמן טקס פרסי גותהאם גות'האם. GettyImages
הצד האפל של הכוכב האהוב. דסטין הופמן/GettyImages

העדויות האחרות מתייחסות לאירועים שהתרחשו בזמן צילומי "אישתר" מ-1987, שנחשב אגב הסרט הכי גרוע של הופמן ואחד הסרטים הגרועים בכל הזמנים באופן כללי. מליסה קסטר, שיצאה באותה תקופה עם גבר שהיה מעורב ביצירת המוזיקה לכישלון הזה, מספרת כי התיידדה במסגרת זו עם הכוכב המוערך, שפלירטט איתה באופן מהוגן כל עוד היו אנשים אחרים בסביבה. אך בהזדמנות הראשונה בה היו לבד, לדבריה, הוא הושיט את אצבעו בעד מכנסיה ותקף אותה מינית. לאחר מכן, המשיך להתקשר אליה והפסיק רק כשהורתה לו לחדול מכך.

האשה השלישית נותרה אנונימית, והיא שימשה ניצבת במהלך צילומי "אישתר". החוויה שלה היתה דומה, וגם לדבריה, השחקן ניצל רגע בו היו לבד כדי להושיט את אצבעותיו מבעד בגדיה ולתקוף אותה מינית. מיד לאחר מכן, נפגשו השניים במקום אחר וקיימו יחסי מין, אולם לפי עדותה כיום, לא בטוח שהדבר היה בהסכמתה.

הופמן עצמו טרם הגיב לדברים, אולם עורכי דין הגיבו בשמו כי מדובר ב"דיבה שקרית".

עוד באותו נושא

"דסטין הופמן הטריד אותי מינית ללא הרף כשהייתי בת 17"

לכתבה המלאה
דסטין הופמן. GettyImages
תיבת פנדורה נפתחה. דסטין הופמן/GettyImages

כל זה מצטרף למה שהיא כבר שורה ארוכה של עדויות נגד הופמן. האחרונה שבהן, בשבוע שעבר, היתה מפי קת'רין קוסטר, שעבדה עם השחקן מאחורי הקלעים של ברודווי בשנת 1983 על ההצגה "מותו של סוכן".

לדבריה, אותם פרסמה לפני שבוע בתקשורת האמריקאית, הופמן היה "הגיבור" שלה, עד שהחל לבקש ממנה מסאז' בגב בחדרי בתי מלון ולגעת בכף רגלו בחדר הלבשה. לטענתה, הוא נגע בה במהלך המפגשים והתנהגותו הלא ראויה החריפה עד שניסה לחדור לתוכה ללא הסכמתה.

"הוא נעשה יותר ויותר אגרסיבי", כתבה רוסטר, "לילה אחד הוא ממש התחיל לדחוף את האצבעות שלו לתוכי. לילה אחר לילה חזרתי הביתה בוכה ונכנסתי לדיכאון".

כל העדויות הללו מגיעות כמובן כחלק מניקוי האוורות ההוליוודי, שהסנונית הראשונה שלו היתה התחקיר על מפיק-העל הארווי ווינשטיין בתחילת אוקטובר. מאז נחשפו מאות אם לא אלפי מקרים של הטרדות ותקיפות מיניות בהן היו מעורבות אושיות הוליוודיות רבות, ועושה רושם שעד כה, נחשף רק קצה הקרחון.

דסטין הופמן. מתוך: Hollywood reporter, מערכת וואלה! NEWS
התמונה המרשיעה/מערכת וואלה! NEWS, מתוך: Hollywood reporter

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully