וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחווה הותקפה על ידי הגולשים, טל הגן עליה: "היא לא רעה"

20.12.2017 / 8:59

עוקביה של אחווה סיטבון באינסטגרם תקפו אותה על כך שלא הביעה אמפתיה כלפי שאר הזוגות בפרק של "חתונה ממבט ראשון" ששודר אתמול. בן זוגה טל כוכבא הגן עליה: "אני מכיר את אחווה קצת יותר טוב ממכם והדבר האחרון שאפשר להגיד עליה זה שהיא רעה"

צילום מסך

לאחר הפרק אתמול של "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12), שבמהלכו נפגשו כל הזוגות שמשתתפים בתכנית והתוודעו זה לזוגיותו של זה, תקפו עוקביה באינסטגרם את אחווה סיטבון וטענו כי לא הצליחה לראות את הכאב של חבריה לתכנית, שלא זכו לזוגיות מאושרת כמו שלה ושל טל, ובמקום להביע אמפתיה כלפיהם - רק דאגה להראות לכולם כמה היא מאושרת.

כאמור, במהלך התכנית נפגשו כל הזוגות לארוחת ערב, אשר במהלכה שאלה אחווה את שאר הזוגות "איפה הטבעת שלכם", ולא הפסיקה להתנשק עם בן זוגה בתכנית, טל כוכבא. התנהגותה של אחווה עוררה עליה כעס מצד עוקביה באינסטגרם. אחד העוקבים כתב: "זה היה ממש לא יפה. איפה הצניעות? לא ציפיתי ממנה". עוקב אחר הוסיף: "יצאת מתלהבת וחסרת טאקט". עוקבת נוספת כתבה: "צר לי שלא הצלחת לראות את כאבם של חברייך לניסוי הזה, במיוחד של הנשים. מאכזב שעל אף הקושי שעברת ברווקות שלך, בחרת לבוא ממקום כזה מתנשא, לא מתחשב, לא מבין. רלי כל כך כאבה שם ואת פשוט צחקת לה בפנים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טל ואחווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שלא הצליח לשתוק לנוכח המתקפה כלפי בת זוגו היה טל כוכבא, בן זוגה של אחווה, שכתב למגיבים: "האמת שדי אסור לי להגיב אבל אני לא מסוגל לראות את זה ולשתוק. אני מכיר את אחווה קצת יותר טוב ממכם והדבר האחרון שאפשר להגיד עליה זה שהיא רעה. תמיד תזכרו שדברים שרואים מכאן לא רואים משם... לילה טוב לכווולם".

ואכן, היו מי שדווקא שיבחו את אחווה ועודדו אותה. "זכותה המלאה לעשות מה שהיא רוצה בתכנית. בסופו של דבר, היא מראה את החיים שלה עם בן זוגה. אין צורך למתן את האהבה. כשזה אמיתי זה אמיתי. אני לא יודעת אם היום אתם עדיין ביחד אבל רואים את האהבה היפה ביניכם. חבל על התגובות הלא מכבדות".

עוד באותו נושא

רלי מ"חתונה ממבט ראשון": "הופתעתי כמה סבלנית הייתי כלפי אלעד"

לכתבה המלאה
חתונה ממבט ראשון. מיכה בירקמן,
אחווה וטל במשחק של מכבי חיפה/מיכה בירקמן
חתונה ממבט ראשון, אחווה, טל. ניר פקין
נפרדת ממנו בשדה. טל ואחווה/ניר פקין
אחווה סיטבון וטל כוכבא. יח"צ, רפי דלויה
טל ואחווה/רפי דלויה, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully